פסח מהסרטים: סרטי הילדים של פסח 2022

בואו לבחור עם הילדים את הסרט הבא שתראו בקולנוע… והשנה, סרטי הילדים של פסח 2022 מגיעים משום מה בסימן של קיפודים וגיבורות קטנות: המרדף של ג’ים קרי בתפקיד הרשע אחרי סוניק, הקיפוד הכי מהיר שמפריע לו להשתלט על העולם, או סרט על קיפודה קטנה וגיבורה שיוצאת למסע בעקבות אבן המים הקסומה שתציל את החיות ביער, עוד תוכלו לראות סרט ילדה גיבורה שיוצאת למסע להציל את הבית שלה באמזונס, או לב של אש על ילדה שמנסה להגשים את חלומה להפוך ללוחמת אש.

סרטי הילדים של פסח 2022

איינבו ושומרי הג’ונגל

איינבו היא ילדה גיבורה בת 13 שנולדה בג’ונגלים של האמזונס, המגלה יום אחד שהבית שלה בסכנה. ביחד עם חבריה החיות, ואקה הטפיר ודילו הארמדילו, היא עוזבת את השבט ויוצאת למסע הרפתקאות כדי ולהרחיק את בני האדם מהג’ונגלים ולהציל את האמזונס.

סרט-חדש-לפסח-איינבו
איינבו: סרט חדש לפסח ישירות מהאמזונס

איינבו סרט חדש לפסח בקולנועדיבוב לעברית: מאיה לבני, עינת אזולאי, גדי לוי, יובל בינדר, צביקה פורמן, סעד בדישי, שרית סרי, שירלי לילו, צחי כהן
בימוי: ראיה מנור | מיקס: שלום וינשטיין | תרגום: ראיה מנור | תמלול: סיוון אלקבס | עריכת וידאו: אורי פוקס,
אולפני NDG STUDIOS | הפצה: פילמהאוס

מתי? 14 באפריל פסח בבתי הקולנוע

 

האם קיפודה קטנה תציל את כל היער? אבן המים הקסומה - סרטי פילמהאוס
האם קיפודה קטנה תציל את כל היער? אבן המים הקסומה – סרטי פילמהאוס

אבן המים הקסומה

לני היא קיפודה צעירה ואנרגטית, בעלת דמיון מפותח  ובטחון עצמי מופרז, בעיקר בסיפורים, שהיא מספרת לעצמה ולאחרים. יום אחד נפוצה השמועה, שאבן המים הקסומה של היער נגנבה על ידי מלך הדובים המרושע, ובלעדיה הבאר  תתייבש הבאר של החיות.

לני מתנדבת מיד לצאת למסע מאתגר להשיב את האבן, ויחד עם חברה הסנאי, הם יוצאים לראשונה מביתם אל הלא נודע. האם יצליחו למצוא את אבן המים הקסומה? האם ישובו בשלום אל היער ויצילו את כולם? זהו סרט הרפתקאות סוחף, המדגים את חשיבותה של עבודת צוות, אחריות חברתית וחברות, ומה הדברים הגדולים שאפשר להשיג יחד, באמצעות אומץ לב והתמדה.

 

בימוי: מימי מיינארד (רובינזון קרוזו, סמי וחברים מסביב לעולם), פאולט ויקטור – ליפטון (פינגווינים ממדגסקר, בוב ספוג הסרט), רגינה ולקר
אבן המים הקסומה (atte and the Magic Waterstone)
גרמניה, 2019, 81 דקות. מופץ על ידי סרטי חמישה כוכבים

תסריט: מרטין באנקה, אנדריאה דפרט, מרינה מרטינס

מתי? בבתי הקולנוע החל מה-7 באפריל 2022

 

לב של אש

לב של אש

מהיוצרים של לרקוד, מגיעה גיבורה צעירה וחדשה בשם ג’ורג’יה בהרפתקה חדשה לקראת פסח. החלום של ג’ורג’יה היה לעבוד ככבאית, אבל בניו יורק של שנות ה-30 התפקיד שמור אך ורק לגברים. כמה רחוק אנחנו מוכנים ללכת כדי לאתגר את החלומות שלנו? ג’ורג’יה מחליטה לא לוותר, מתחפשת לנער צעיר, ומתגייסת לכוחות מכבי האש בתחנה שבה אביה הוא מפקד התחנה.

צרפת-ארצות הברית 2022, בדיבוב לעברית 93 דקות
מתי? בבתי הקולנוע החל מה-7 באפריל 2022

סוניק 2

לסיום הסרט על הקיפוד הזריז בעולם חוזר להרפתקה נוספת בסרט סוניק 2. אחרי שהוא התמקם בשכונה, הוא מגלה שד”ר רובוטניק (ג’ים קרי) ממשיך לעשות צרות והפעם ביחד עם שותף חדש בשם נאקלס, הוא מחפש אחרי אבן יקרה שעלולה להשמיד את העולם. סוניק מוצא שותף חדש בשם טיילז, וביחד הם יוצאים להרפתקה מסביב לעולם כדי למצוא ראשונים את אבן האזמרגד לפני שהיא תיפול לידיים הלא נכונות.

 

במאי: ג’ף פאולר | שחקנים: ג’ים קארי, ג’יימס מרסדן. קולות בגרסאע האנגלית: בן שוורץ כקולו של סוניק. אידריס אלבה כקולו של נאקלס.

יוקרן באנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית
Sonic The Hedgehog 2 – ארה”ב, 2022

מתי? בבתי הקולנוע החל מה-7 באפריל 2022

 

וכמו שהבטחנו יש גם כרטיסים לסרט במתנה!

איך זה עובד? לחצו כאן והשתתפו בפעילות…

אין תגובות

השאר תגובה