חופשה חורפית בישראל: גלמפינג פסטורלי בעמק המעיינות

עמק המעיינות. לא המקום הראשון שהייתם חושבים עליו בחיפוש אחרי מקום לחופשה חורפית בישראל, חופשה זוגית או משפחתית עם הילדים. אבל גיחה קצרה ל-24 שעות שבילינו באזור שינו אצלנו את כל מה שחשבנו ואנחנו בטוחים שאחרי שתקראו את הכתבה הזאת גם אצלכם. 

חופשה חורפית בגלמפינג עמק המעיינות

קיץ, אוגוסט לפני הרבה שנים, זוג צעיר יוצא לחופשה רומנטית בצפון ומחליט משום מה שאחד המקומות שכדאי לעצור בהם הוא העתיקות של בית שאן, אולי כי שמע פעם שזה המקום שריש לקיש הגדיר כ’פתחו של גן עדן’. ריש לקיש כנראה לא היה כאן באוגוסט…

זוג צעיר כמו זוג צעיר, קם מאוחר ומגיע לתחילת המסלול ב-12 בצהריים. שומר מנומנם פותח במבט מופתע את השער החלוד בכניסה לגן הלאומי ומברך את הזוג בברכת יום טוב.

זקני בית שאן לא זוכרים יום חם כזה, יום שבטח נרשם בספר השיאים של גינס כאחד הימים החמים בהיסטוריה של המזרח התיכון. השילוב בין מסלול ללא טיפת צל ואבני בזלת שקולטות כל קרן שמש ופולטות סביבם חום מהביל יצרו חוויה די מיוזעת. אם יש גן עדן זה לא היה שם.

חמש דקות אח”כ, הזוג הצעיר שובר את שיא הביקור הקצר ביותר בגן הלאומי, מוצא את עצמו בנסיעה מטורפת עם חלונות פתוחים (למי היה אז מזגן באוטו?..) ומציל את עצמו מהחום בטבילה מרעננת במי נחל הקיבוצים.

גן לאומי בית שאן
חורף בגן העדן האבוד: גן לאומי בית שאן

קפיצה קלה בזמן: ינואר 2024 במסגרת סיור חשיפה אל חופשת החורף בגלמפינג לילה זכינו לחוויה מתקנת וביקור חורפי בעמק המעיינות, שכללה גם סיור קצר בגן הלאומי של בית שאן ובנחל חרוד, במזג אוויר חורפי ונוח והבנו שטיימינג זה כנראה באמת הכל בחיים, במיוחד בעמק המעיינות.

חורף בעמק המעיינות
חורף בעמק המעיינות

אז מה מיוחד בחורף בעמק המעיינות?

כולנו מכירים את עמק המעיינות בקיץ, את המעיינות המפורסמים של עין שוקק ועין מודע שמושכים אליהם עשרות אלפי משפחות ומטיילים בעונה החמה. אבל הסוד שהמקומיים לא יגלו לכם הוא שהזמן הכי טוב לטייל פה הוא דווקא בחורף ואפשר אפילו לשכשך בחלק מהמקומות במים. תעשו קופי פייסט למקומות שמצאנו לכם ואתם מסודרים.

נחל הקיבוצים, עמק המעיינות
נחל הקיבוצים: יפה גם בחורף

מי שייצא לחופשת חורף משפחתית או זוגית בעמק המעיינות, יזכה לגלות את האזור בעונה מיוחדת כששדות העמק ומורדות הגלבוע מתכסים בגוונים של ירוק, בשמיים רואים אלפי ציפורים נודדות וחובבי הצילום זוכים לנופים מעוטרים בעננים מיוחדים.

אם גם אתם חשבתם שכל מה שצפונית לתל אביב הוא גשום וקר ובלתי אפשרי לטייל כאן בחורף בלי חרמונית או חליפת סקי, בטח תופתעו לגלות שהחורף בעמק הוא ממש נוח. מזג האוויר בעמק המעיינות לא גשום במיוחד והוא הרבה פחות קר מהגליל והגולן, מהר הנגב ואפילו מהערבה בדרום.

טאפסים, ריטריט קולינרי, עמק המעיינות
טאפסים בסגנון חבל הבאסקים מחמרי גלם מקומיים

במסגרת הסיור זכינו לטעימות של טאפסים טעימים אותם הכין זיו מביס אנד לאב, השף המקומי יליד כפר רופין שצבר שנים של ניסיון בחבל הבאסקים ולארוחת פויקה מושלמת בליל חורף ישראלי אותה ליקט והכין רומן גילר – היה גשום אז נאלצנו לוותר על החלק הכייפי של המדורה.

מסלול טיול ליד בית שאן, מסלול בעמק המעיינות
מסלול בין הגשרים

בנוסף צעדנו בגשם בשביל המקסים בין הגשרים ובגן הלאומי היפייפה בהדרכתו של מנור דביר שגילה לנו את הסודות של המקומיים ולקח אותנו לבית של לילי טוויזר בבית שאן לארוחה פרסית מעולה ולסיום קפצנו להרוות את הצמאון במושב רוויה שם מסתתרת מזקקת ZOARA החדשה בה טעמנו את בירה עמליה המעולה (תנסו את האשכוליות האדומות) וזוכר במעורפל שהיה גם ערק, ג’ין, טוניק ואנחנו עדיין מחכים למועבט…

את הבוקר למחרת פצחנו בשחיית מעורפלת משהו במי הסחנה החמימים ביחד, בארוחת בוקר כייפית במאהל המרכזי שאחריה עשינו נשימות מיינד פולנס ולמדנו להתמודד עם מה שיש לצד להקת הקנגורו המתוקים.

סדנת קוסמטיקה טבעית

באזשהו שלב גם מרחנו על הפנים מסיכות חימר בנגיעות של קפה בסדנת קומטיקה טבעית עם ענבל וולמן, שכנראה עדיין מתאוששת מהקבוצה הרועשת שלנו באיזה ריטריט יוגה ונשימות.  ועכשיו ששקעו אדי הג’ין – כל הפרטים על המקומות כאן במסודר.

קפיצה קטנה לאוסטרליה. צילום: מיכל אגבד

אטרקציות לילדים בעמק המעיינות וחוויות לגדולים

בחופשה עם הילדים בעמק כדאי להנות מחוויות משפחתיות באטרקציות המקומיות כמו הפארק האוסטרלי של הגן גורו, להפוך לחלוצים במצודת העץ של חומה ומגדל, לטייל עם הנסיכות והאבירים הצעירים במבצר ענק ועתיק, לשכשך במי המעיינות, לצאת לטיול חווייתי בקלאב קר עם משחק בריחה משפחתי וחוויות נוספות.

גלאמפינג לילה עמק המעיינות בו התארחנו ממוקם ממש במרכז העניינים, בקרבת אתרי טבע ואטרקציות המתאימות לקבוצות, למשפחות ולזוגות הנמצאות במרחק של עד חצי שעה נסיעה מהגלאמפינג:

האכלת תוכים, פינת ליטוף, אטרקציה לילדים
האכלת תוכים בגן גורו

קפיצה קטנה לאוסטרליה: הגן גורו

פארק חיות אוסטרלי בו תפגשו מקרוב עם הילדים את להקת הקנגורו הגדולה בישראל, תגלו גורי קנגורו צעירים המציצים מהכיסים ותוכלו להאכיל וללטף את החיות החביבות והקופצניות. בגן גורו יש גם עופות אוסטרלים נדירים כמו תוכים צבעוניים, קופברה – הציפור הצוחקת ועוד בעלי חיים אוסטרליים מיוחדים.

הגן שהוקם כמעט לפני כמעט 30 שנה הוא אחד מהוותיקים בישראל, משתתף בתוכניות שימור ורבייה של בעלי חיים בסכנת הכחדה ופועלים להשבה לטבע של בעלי חיים שיצאו מכלל סכנה והחלימו.

לא ידענו אבל הגן גורו הוא אחת האטרקציות הבודדות שהמשיכו לפעול בחדשי המלחמה למרות כל הקשיים ואירח למעלה מעשרת אלפים מפונים ומשפחות (בחינם!) רק בחודש האחרון.

איפה? גן גורו, ניר דוד
מתי? שעות הפתיחה בגן גורו: ראשון עד חמישי 9:00-14:00 | שישי 9:00-15:00 | שבת 9:00-16:00
לפרטים: 053-9382462

 

כאן הכל התחיל: חומה ומגדל בתל עמל

אחד האתרים הפחות מוכרים בעמק וחבל שכך הוא שחזור בגודל טבעי של תל עמל, היישוב הראשון מבין יישובי חומה ומגדל שהוקם בתחילת המאה הקודמת ואיפשר את העליה על הקרקע של יותר מ-50 יישובים שקבעו בסופו של דבר את גבולות היישוב העברי בארץ ישראל.

שיטת חומה ומגדל היא שיטת התיישבות ייחודית להקמת יישובים בין לילה תרתי משמע, בעזרת מבנים שהורכבו מחלקי עץ מוכנים מראש ואיפשרו לחברי היישובים להגן על עצמם החל מהלילה הראשון בימי המאורעות בזמן המנדט הבריטי. את הרעיון יזמו לראשונה חברי קיבוץ תל עמל – ניר דוד, והוא אומץ במהירות על ידי ארגון ההגנה כשיטה להקמת יישובים נוספים.

הילדים יתרשמו מהחצר המוקפת חומת עץ מלאה בחצץ ומגדל שמירה גבוה המגינים על מבני היישוב הקטן שכלל צריפי עץ ללינה ומבני ציבור כמו חדר האוכל, מטבח והמכבסה. באתר השחזור תצפו במיצג הממחיש את יום העליה על הקרקע ותשתתפו בפעילות עצמאית לכל המשפחה הכוללת משימות בתחנות פעילות כמו בניית חומה, כביסה בגיגית, טיפוס על המגדל, פענוח כתב מורס ועוד.

ניתן לתאם באתר סיור מודרך ומונגש לקבוצות מאורגנות, הרצאות וסיורים בליווי שחקנים, סיורי עששיות בגן השלושה, ארוחת חלוצים ועוד. חובבי העתיקות והארכיאולוגיה יכולים גם לבקר במוזיאון הארכיאולוגי של העמק בו מוצגים ממצאים רבים מתקופות קדומות שנמצאו בעמק.

איפה? מתחם גן השלושה ליד קיבוץ ניר דוד
מתי? ראשון-חמישי: 10:00-14:00 שבתות וחגים: כנ”ל (ייתכנו שינויים בימי ושעות הפתיחה – מומלץ לוודא מראש)
פרטים בטלפון: 04-6581017

גן השלושה, הסחנה
באדן באדן זה כאן: גן השלושה בחורף

באדן באדן זה לחלשים: שחיית בוקר בסחנה

אם תהיתם פעם למה אנשי העמק מגיעים לגיל מופלג תגיעו לסחנה ב-7:00 בבוקר של יום חורף קריר כשמעל המים מתעבים אדים שלא היו מביישים ספא אירופאי פתוח ותראו את ותיקי העמק קופצים ראש לשחייה מרעננת של בוקר.

במבט ראשון נראה כאילו מדובר על חובבי וים הוף – ההולנדי שסחף את העולם עם טרנד השחיה באמבטיות קרח אבל ברגע שתגעו במים הצלולים של הסחנה, תראו שמדובר על מים חמימים למדי, שאומרים שהם בטמפרטורה קבועה של 28 מעלות כל השנה בזכות החום שמגיע מתחת לפני האדמה.

מי שפחות אוהב את ריחות הגופרית יכול להרגע – לא מדובר במעיינות תרמיים עם גופרית שהריח שלהם נישא למרחוק, המים בעמק המעיינות לא חמים עד כדי כך אבל היתרון שלהם הוא שהם נטולי גופרית וללא כל ריחות לוואי.

גן השלושה הסחנה
הטורקיז של גן השלושה

הסחנה או בשמו הרשמי, גן לאומי גן השלושה, הוא אחד המקומות הפוטוגניים והמיוחדים בישראל. פארק עם מדשאות ועצי דקל שבמרכזו נביעה שופעת של מי מעיין הזורמת לתוך נחל עם בריכות ענקיות בצבעי טורקיז מטורפים.

אנחנו הופתענו לגלות שהשחייה במי הבריכות כוללת במחיר הכניסה גם ספא דגיגונים שישמחו לתת לכם ביסים קטנים בכפות הרגליים אם תעמדו במקום יותר משתי דקות.

בקיצור, בחורף תשכחו מכל מה שזכרתם אם ביקרתם פעם בסחנה בחופש הגדול, כשהאוויר אפוף בריחות של מנגלים עם נגיעות של עשן נרגילות מתקתק בטעמי תפוח כי בחורף זה רק אתם (וותיקי העמק הספורטיביים) על רקע הערפל המסתורי של הבוקר עם ציוץ של ציפורים.

איפה? גן השלושה
מתי? הגן פתוח מדי יום – אין צורך בהזמנה מראש.

עתיקות ביתשאן
סקיתופוליס: עד שנגיע לרומא…

פומפיי זה כאן: גן לאומי בית שאן

טוב אז הגענו לפה לחוויה מתקנת והופתענו בגדול. בחורף אפשר לטייל ברגוע ובמזג אוויר מושלם בין שרידי העיר הרומית שנהרסה ברעידת האדמה שהתרחשה בתקופת הכיבוש המוסלמי, הרבה אחרי שהרומאים כבר לא נראו בארץ. העיר העתיקה נשארה כמו קפסולה של זמן, אמנם לא התפרץ פה הר געש כמו בפומפיי אבל גם כאן העיר נחרבה ונשארה במשך שנים רבות מכוסה מתחת לפני הקרקע.

מעבר לאמפיתיאטרון המפורסם אפשר לשוטט בין שרידי המרחצאות הענקיים, המבנה שהילדים אולי ישתעשעו לראות – בית השימוש הציבורי הפתוח, הרחוב הרומי הראשי ואת שורות העמודים שנפלו באותה רעידה ונשארו מוטלים באלכסון עד היום. נראה אם תנחשו למה אחד העמודים זכה לעיבוד מחדש ונחתך בצורה אלכסונית בקו ישר עם גובה פני הקרקע.

עתיקות בית שאן
כאן היתה פעם אחת הערים המפוארות בעולם

עוד בגן הלאומי תוכלו לראות את העתק הפסיפס של האלה טיכה (המקורי נמצא במוזיאון ישראל) ולהנות מפעילויות לילדים עם חוברת הפעילות של הפקחים הצעירים שאותה אפשר לרכוש במחיר סמלי בכניסה לגן הלאומי או להדפיס בחינם באתר רשות הטבע והגנים.  בעלי הכושר יטפסו לתצפית מרשימה אל תל בית שאן ממנו נשקפים מרחבי העיר העצומה שרק חלק קטן ממנה נחשף בחפירות, מערכת הגשרים העצומה שהובילה את המבקרים בעיר מצפון ואל נופי בקעת הירדן והרי עבר הירדן.

הסוד של המקומיים: אפשר להגיע אל הגן הלאומי בטיול רגלי קצר ויפייפה מגשר הבזלת ועד הגשר הקטוע (השער הצפוני של העיר) ולצאת מהכניסה הראשית.

כניסה: בתשלום. חינם למנויי מטמון
איפה? גן לאומי בית שאן
מתי? הגן הלאומי פתוח בימים ראשון עד חמישי ושבת: 8:00-16:00 | שישי וערבי חג: 8:00-15:00

לפרטים: 04-6481122

קלאב קאר, טרקטורונים, עמק המעיינות
טיול קלאבקאר בעמק המעיינות

פארק המעיינות

הפעם נדלג על השכשוך במעיינות של העמק ועל המסלול הרטוב בנחל הקיבוצים או השביל הרטוב ליד עין מודע ונבחר במסלולים יבשים יותר שמתאימים לחורף. האמיצים אולי ייכנסו גם כאן למים (שהם לא קרים במיוחד, אבל האוויר קריר – בכל זאת חורף…) ונצא למסלולים רכובים באופניים או בקלאב קאר אותם ניתן לשכור בכניסה של הפארק.

איפה? פארק המעיינות
מתי? פארק המעיינות פתוח בחורף בימים ראשון עד שישי 9:00-14:00 | בשבת בין השעות 9:00-16:00

לפרטים:

 

כוכב הירדן, משחק לכל המשפחה
משחק משימות בעקבות גיבורים | צילום: יובל מורן, רשות הטבע והגנים

אבירות ונסיכים בכוכב הירדן

ביקור במבצר הצלבני הענק במרומי הגלבוע אחד המבצרים המרשימים והאחרונים ששרדו אחרי נפילת ממלכת ירושלים הצלבנית. במקום יש מסלול קצר העובר בין קמרונות המבצר וגן הפסלים מול הנוף. גם כאן תוכלו להוסיף עניין לביקור עם הילדים במקום עם חוברת הפעילות לפקחים הצעירים הכוללת את משחק המבצר שמבוסס על משחק אבירים קדום שחרוט על אחת מהבני המבצר או עם חוברת מיוחדת בעקבות צמחים בסכנת הכחדה שמצאו כאן מקלט.

מדי פעם יש במבצר סיורים, פעילויות וסדנאות לילדים. בקיץ יש במקום גם מתחם קמפינג הפועל בסופי שבוע ומאפשר לראות את המבצר בתאורה מיוחדת בלילה וכולל סיורי עששיות לילדים. חוויה מיוחדת ששווה לשמור בתזכורות לחופש הגדול.

איפה? כוכב הירדן
מתי? ראשון עד חמישי ושבת: 16:00 – 08:00 | שישי וערבי חג: 8:00-15:00
לפרטים: ‎04-6581766

 

חוות הרוח בגלבוע

במרכז המבקרים של חוות הרוח בגלבוע תוכלו להכיר את תהליך הפקת החשמל מאנרגיית הרוח, לצאת לסיור בשביל הרוח בין הטורבינות הענקיות הנראות למרחוק בשעליהם נרשמו שירים בנושא רוח, ולצפות במיצגים על תחום האנרגיה המתחדשת ולהנות מתצפית נפלאה אל עמק המעיינות, בקעת בית שאן ועמק הירדן.

איפה? בין קיבוץ מעלה גלבוע למירב (על כביש 111)
מתי? ראשון – חמישי: 8:30-16:00 | שישי עד 12:00 (עד 14:00 בשעון קיץ) | שבת וחג סגור

טלפון: 053-9382854

חוויית נהריים בגשר הישנה

על גדת הירדן נמצאת פינת חמד נוסטלגית – קטר קיטור ומבנים ישנים שמספרים סיפורי חלוצים וגבורה ועל היזמה שהביאה לארץ את האור והקידמה בעזרת אנרגיה מתחדשת הרבה לפני שקראו לה ככה.

במרכז המבקרים תראו את בית הילדים המשוחזר, תנור אפיה מקורי שמדי פעם עולים ממנו ניחוחות של מאפים טריים, מיצג המספר את סיפורם של אנשי החזון שהתיישבו כאן, דגם של מפעל החשמל הראשון בארץ, טיילת חאן שלושת הגשרים.

איפה? אתר גשר הישנה
מתי? ראשון עד חמישי: 9:00-16:00 | שישי: 9:00-14:00 | שבת: סגור ללקבוצות וסיורים פרטיים – בתיאום מראש

טלפון: 04-6752685

ריטריט קולינרי, סדנת פויקה
סדנת פוייקה בגלמפינג

פעילות לזוגות ולקבוצות בעמק המעיינות

אם אתם מגיעים לחופשה בהרכב ללא ילדים, תוכלו להצטרף לריטריט קולינרי בגלאמפינג, לסיורי צפרות בין בריכות הדגים, סדנאות רוקחות וקוסמטיקה טבעית, לבקר במזקקת התמרים הראשונה בישראל, לצאת לסיורי ליקוט חורפיים, לבקר בגלריות ולרכוש יצירות של אמנים מקומיים, להזמין שף פרטי לקבוצות, להשתתף בסדנאות בישול ועוד.

מזקקת זוארה, מזקקת ג׳ין, מזקקת תמרים
ג׳ין מתמרים כבר טעמתם?

ריטריט קולינרי: ג’ין ערק וריטריט

לפני כשנה השיקו בגלמפינג המעיינות את הריטריט הקולינרי הראשון ונראה שהיום הוא רלוונטי מתמיד – בתקופה שבה חשוב לחזק עסקים ישראלים קטנים, במיוחד אנשים שעוסקים בתיירות שרק התחילו להתאושש מימי הקורונה ועוד לא ברור איך ומתי הם ייצאו מהתקופה הנוכחית. בריטריט תוכלו לפגוש את האנשים בעמק שאוהבים לארח ולשתף את הטעמים והסיפורים של העמק.

הריטריט כולל לינה באתר הגלמפינג באוהלים הולנדיים מרווחים, מפגשים קולינריים וטעימות עם שפים מקומיים באוהל הריטריטים המרכזי וברחבי העמק. סדנת טעימות של שמן זית בבית הבד, ארוחה פרסית כיד המלך אצל מאמא לילי בבית שאן, ארוחת פויקה טבעוני המבוססת על עשבי ליקוט, ביקור בבית התה הייחודי וקפיצה לטעימות של ג’ין, ערק ובירה מקומית מעולה במזקקת ZOARA, המזקקה הראשונה מסוגה בעולם שהופכת תמרים לאלכוהול משובח בתיבול צמחי בר. אה, ולא צריך נהג תורן כי למזקקה תגיעו עם מיניבוס…

להזמנת מקומות בריטריט לחצו כאן…

מסלול טיול נגיש בצפון
המסלול הנגיש בין הגשרים

מסלולי טיול בעמק המעיינות

שביל עמק המעיינות: טרק החורף של ישראל
שביל עמק המעיינות הוא מסלול כמעט מעגלי למיטבי לכת ומשפחות מטיילות העובר לאורך 140 ק”מ מסביב לעמק המעיינות ולאורך החלק הצפוני של בקעת הירדן. השביל מחולק ל-8 מקטעים שאפשר לעשות אותו ברצף הכולל לינה בצימרים באזור או בימים יפים ללכת את השביל ברצף עם לינה בחניוני לילה הממוקמים בשטח.

תחילת המסלול המפותל במצפה דובי וערן שמיר במרומי הגלבוע בגובה של 425 מטר והוא מסתיים בבית שאן בגובה של מינוס 200 מתחת לפני הים.

טיול בין הגשרים הרומיים
מסלול קליל ומונגש היוצא מהגשר הרומי המערבי (שהוא לא באמת רומי אבל לא נהיה קטנוניים…) עובר לצד הגן הלאומי ליד הגשר הקטוע וממשיך אל התצפית אל קניון הבזלת של נחל חרוד.  המסלול מונגש לכל אורכו. אורך המסלול: כ-2.5 ק”מ לכל כיוון. מומלץ ליד הגשר הקטוע לעשות עצירה ולהכנס לסיור בעתיקות בית שאן דרך הכניסה האחורית של הגן הלאומי.

מסלולי טיול בגלבוע
בגלבוע יש מספר מסלולי טיול – המסלול פריחת האירוסים באביב, מסלול הנחל הנעלם היורד מהגלבוע אל העמק (לא מומלץ בימים של גשם ובוץ) ומסלול רכוב בין תצפיות הגלבוע המתחיל בתצפית אל עמק יזרעאל מתל יזרעאל, דרך תצפית כתף שאול ועד תצפית מרב.

סיורים מודרכים למשפחות בפארק המעיינות
בפארק המעיינות מתקיימים בחורף סיורים רכובים ומודרכים למשפחות בהם תשמעו סיפורים מעניינים על הפארק, תהנו מנסיעה בתוך נופים ירוקים ושדות חקלאיים, תראו ציפורים נודדות ותשיטו עם הילדים סירות של תקווה מחומרים טבעיים.

הסיורים מתאימים למשפחות וקבוצות – תשלום מגיל 3 ומעלה – בתיאום מראש.
מתי? בשבתות יפות. היציאה ממבואת הפארק, ליד גן השלושה.

גלמפינג עמק המעיינות
גלמפינג עמק המעיינות

לינה בעמק המעיינות

נכון שאפשר להגיע לאזור לטיול יומי ולחזור באותו יום, אבל אם תישארו גם ללון בעמק תוכלו להספיק לראות הרבה יותר מקומות מעניינים ולהכנס לאווירה המיוחדת שיש רק כאן בחורף. את החופשה בעמק המעיינות מומלץ לשלב בטיולי כוכב, לבקר באתרים מעניינים ואטרקציות לכל המשפחה ובימים יפים גם לצאת למסלולי הטיול שמקיפים את העמק.

ברחבי עמק המעיינות יש כמה אפשרויות לינה: אירוח כפרי בקיבוצים, צימרים במושבים, אכסניית אנ”א בבית שאן, הגלמפינג החדש של עמק המעיינות ואפילו חניוני לילה ואתרי קמפינג חדשים.  אנחנו התארחנו הפעם בגלמפינג לילה להיות וטבע הסמוך לגן גורו.

גלמפינג לילה בעמק המעיינות
מאתרי הגלמפינג המטופחים והיפים בישראל מתאים במיוחד למשפחות ולקבוצות מציע חווית לינה ייחודית בטבע הירוק של עמק המעיינות. 20 אוהלים מפנקים ומרוהטים, מטבח לאוהבי הבישול עם מקרר אישי לכל אוהל ופינות מדורה.
האוהלים מפוזרים בין בוסתן עצי פרי ומדשאות ירוקות, שיחי תבלין לחליטות ופינות ישיבה באוהל המרכזי. לטובת האורחים יש מבנה עץ יפה עם שירותים ומקלחות אישיים לכל אוהל, עם המפתח שתקבלו בקבלה.

המחירים בגלמפינג – מחירי חורף 2024: החל מ-600 ש”ח לאוהל עד 5 נפשות | מארז ארוחת בוקר: 80 למבוגר/60 לילד
מבצע למשפחות המילואים: הזמנת לילה בגלמפינג וכניסה מתנה לגן גורו (עד סוף פברואר)

להזמנות: 053-7951981

למידע נוסף: www.nirtours.co.il

 

בקצרה – האתרים המוזכרים בכתבה ששווה להכיר: גן גורו | שחזור חומה ומגדל | הסחנה גן השלושה | פארק המעיינות | גן לאומי בית שאן | נחל חרוד | קניון הבזלת | גן לאומי כוכב הירדן | גשר הישנה בנהריים | מזקקת ZOARA מושב רוויה |  גלמפינג לילה עמק המעיינות

אין תגובות

השאר תגובה