משפחה בסטייל: שבוע האופנה האיטית סוכות 2024 בחיפה

משפחה בסטייל | צילום וסטיילינג: דורית אלקבץ

משפחה בסטייל, אירוע מיוחד שיתקיים במסגרת שבוע האופנה האיטית חגיגת סטייל ויצירה ירוקה בביגודית ויצו-חיפה בחול המועד סוכות

אירוע ייחודי בסימן קיימות ותרומה לקהילה יתקיים בביגודית ויצו חיפה – סניף מוריה, בחול המועד סוכות ויכלול מכירת בגדים ואביזרי יד שנייה במחירים מיוחדים, וסדנאות יצירה והפעלות לכל המשפחה:

התלבשות שנייה עם הסטייליסטית דורית אלקבץ, שתתאים לכל משפחה לוק תואם בהשראת נושא מפתיע, סדנת תיק על תיק עם הסטייליסטית והיוצרת יפעת מנדבי, להכנת תיקים אופנתיים ומקוריים מבדים ממוחזרים, סדנת ירוק ונוצץ בהנחיית מניסטו עיצובים בחרוזים, לעיצוב תכשיט אישי מחומרים שונים וסדנת הסקראנצ’י שלי ליצירת קוקיות לשיער בעיצוב אישי בהנחיית עפריטה מהמרחב לאופנה מקיימת.

במהלך שבוע האופנה האיטית יתקיימו גם מבצעי איסוף פריטים עם ניידת הביגודית, הדרכות אונליין ברשתות על מיחדוש וסטיילינג אישי ויוצעו לקונים מבצעים והנחות יומיות על קטגוריות שונות.

משפחה בסטייל סוכות 2024 בחיפה
שבוע האופנה האיטית | צילום וסטייל: דורית אלקבץ

דנית גלברג, מנהלת ביגודית ויצו חיפה – מוריה: “אנחנו נרגשות לארח את הקהילה המקומית לאירוע חווייתי, שמנגיש את כל מה שאנחנו מאמינות בו, בהיבטים של תרומה לקהילה, קיימות וצרכנות נבונה, והכל במעטפת מהנה, שמתאימה לכל המשפחה. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לתמיכה בפרויקטים חברתיים של עמותת ויצו, המקדמים שוויון מגדרי ותורמים לשיפור החברה בישראל”.

הביגודית של ויצו היא רשת בגדי היד השנייה הגדולה בישראל, המוכרת מגוון רחב במיוחד של פריטים במחירים נוחים ובאיכות גבוהה, ושבוע האופנה האיטית הוא יוזמה חדשה של הביגודית ויצו חיפה ומתקיים לראשונה כחלק מהמאמץ להעלאת המודעות לנושאי קיימות ותרומה לקהילה דרך עולם האופנה.

שבוע האופנה האיטית יתקיים בביגודית ויצו חיפה – סניף מוריה.

 

איפה? ביגודית ויצו חיפה, שדרות מוריה 50

מתי? בין התאריכים 20-25 באוקטובר 2024

בין השעות 10:00-12:00

האירוע משפחה בסטייל יתקיים ביום שני ה-21 באוקטובר 2024 בין השעות 10:00-12:00 והכניסה אליו בתשלום סמלי של 10 ₪ לילדים. מבוגרים ללא עלות.

מספר המקומות מוגבל – יש להירשם מראש.

להרשמה לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון
21/10/202400:00משפחה בסטייל: שבוע האופנה האיטית סוכות 2024 בחיפה

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה