הקייטנה של הופ-חופש גדול2011

חופש גדול בערוץ הופ- קייטנה טלוויזיונית עם חברים אהובים שעוזרים לילדים להכיר את השפה העברית עם לוח שידורי הקיץ החדש ושלל תוכניות חדשות. השנה בקייטנה של הופ, רצועת השידור המרכזית היומית של ערוץ הופ, תוקדש בחופש הגדול לנושא השפה העברית- לצד פתגמים, מילים נרדפות, חריזה וסיפורת עברית, עיבודי אנימציה לדקלומים של מיטב משוררי הילדים כדוגמת ע. הלל, ח.נ.ביאליק ועיבודים לקלאסיקות של שירי ילדות ישראלית כמו מה עושות האילות של לאה גטלדברג ושיר הא’ב’ של נעמי שמר.

 

את הקייטנה הוירטואלית ינחה נחשון כל יכול (אסף אשתר) עם דודידו והיא תלווה בפעילויות ומשחקי מחשב גם באתר האינטרנט של הופ.

תוכניות הקיץ בערוץ הופ:


יובל המבולבל בעונה חדשה  -המועדון של יובל

מדי פרק מארח יובל חבר אחר: אהרון (אלי גורשטיין), השכן הנרגן שאוהב לישון, חגי (אלדד פריבס), השכן הפעלולן בעל הרעיונות היצירתיים, שלומית (אביטל מטרי), השכנה התוססת ומלאת הרעיונות ויותם (עמית מוריס), המחנאי הקטן שמאוד אוהב את הטבע.
ראשון-חמישי ב7:30 וב-17:30
שישי ב-7:30 וב-16:40, שבת ב-8:15

תמונה של יובל המבולבל - ערוץ הופ קטנטנים, קיץ לילדים בטלוויזיה, חופש גדול בערוץ הופ, הקייטנה של הופ
המועדון של יובל המבולבל
 

הטקטקים
סדרת הרפתקאות ומסעות. הכירו את חברות הטקטיקים, חברות חיות-רובוטיות כשלכל אחד מהם כשרון ויכולת מיוחדת משלה. בעזרת יכולות המהפך המיוחדות שלהן, ובעזרת חברות, תמיכה ושיתוף פעולה, מצליחים ה"טקטקים"לפתור ולעבור בהצלחה כל משימה.
מועדי שידור: ראשון–חמישי ב08:55 וב17:30. יום שישי ב18:55 וב16:30 ובשבת ב18:45

הכוורת
סדרת אנימציה מוזיקלית לילדים על משפחת הדבורים המתגוררת יחד בכוורת. אמא, אבא ובזבי החברים בכוורת, מגלה בזבי הקטן על העולם הגדול וכיצד הוא פועל.
ראשון -חמישי ב07:40 וב-16:50. 
שישי ב-7:40 ושבת ב-18:30

 הכוורת - ערוץ הופ קטנטנים, קיץ לילדים בטלוויזיה, חופש גדול בערוץ הופ, הקייטנה של הופ
תכירו את הכוורת – אמא, אבא ובזבזי


צפרדע וחברים
סדרה חדשה המבוססת על ספריו הפופולאריים של מקס ולנטוס. צפרדע וחבריו- ברווזה, ארנב, חזירונת ועכבר חיים בעולם שקט של אהבה, חופש ובטחון. הם מתמודדים עם רגשות כגון אהבה, פחד, עצב, חוסר בטחון, שמחה ועוד… רגשות אלו מוסברים על ידי סיפורים פשוטים וקלים להבנה כך שהדמויות והצופים יוכלו לפענח יחדיו את משמעותן. יחד לומדים כולם שבזכות שיתוף הרגשות והבעיות עם חברים–הכל נהיה הרבה יותר פשוט ומהנה.
ראשון -חמישי ב-7:00 וב-16:40
שישי ב-7:00 וב-17:35
 

חברות החצר - ערוץ הופ קטנטנים
חבורת החצר – הסדרה זוכת פרס האמי

חבורת החצר 
עונה חדשה של סדרת האנימציה המיוחדת, עתירה בשירים, ריקודים ורוח חופשית שזכתה בפרס האמי. במרכזה של הסדרה חמישה חברים- שכנים שנפגשים כל יום בחצר האחורית של אחד הבתים, ומקימים את"חבורת החצר".החצר האחורית הופכת למגרש המשחקים של החבורה ומסמלת את הגבול שבין הפנטסיה למציאות.
ראשון -חמישי ב-8:10 וב-18:10
שישי ב-8:10, שבת ב-7:45 וב-16:50

 

סימסאלה 
עונה חדשה של סדרת האנימציה הייחודית המבוססת על אגדות האחים גרים.
ראשון -חמישי ב-10:10 וב-9:25,
שישי ב10:10

 

עיר הקטרים
עונה חדשה של תוכנית אהובה ופופולארית מבית היוצר של תומס הקטר. דנדון, לולי ורותם הם קטרים צעירים המתחילים את דרכם על המסילה. ההרפתקאות בעיר הקטרים בונות את ביטחונם העצמי ומלמדות אותם, ואת הילדים בבית, ערכים אוניברסאליים החשובים לכל ילד.
מועדי שידור: ראשון–חמישי ב07:25. שישי ב07:25 וב15:35 ושבת ב08:50 ו19:25

 
קאמבו 
סדרה אנימציה קומית חדשה. חוויותיו המבדרות של קאמבו–כלב-דוור, מעודדות את הצופים לצאת לחקור ולצבור חוויות חדשות. קאמבו מתגורר על אי מבודד יחד עם חבריו הנאמנים. בכל פרק, נשלח קאמבו להעביר חבילה חדשה ליעדה, ובדרך נתקל בחוויות משונות ומשעשעות שמעכבות אותו בדרכו אל היעד.
מועדי שידור: ראשון–שישי ב8:00 ובשבת ב17:40

חתול תעלול - אתר הופ קטנטנים
חתול תעלול – חינם עד תחילת יולי

אתר הופ – חתול תעלול
לרגל עליית האפליקציה החדשה חתול תעלול, באתר הרפתקהופ
יפתח האתר לגלישה חינם לגולשים בין התאריכים24/6/11 עד ה-2 ביולי.

הקלאסיקה של דוקטור סוס האמריקאי חתול תעלול מגיעה לאתר הרפתקהופ בממשק חדש, המציע מגוון פעילויות משותפות להורים ולילדים לשעות שאחרי הקייטנה: משחקים הנושאים את דמותו של חתול תעלול , ספריית וידיאו הכוללת את פרקי הסדרה, עמודי צביעה, סימניות ואטרקציות נוספות לילדים לקראת החופש הגדול.

באתר ניתן יהיה לצפות בפרקים מהסדרה המגוללת את סיפורם של ניר וטלי בני ה-6, שכנים והחברים הכי טובים הפוגשים בכל פרק את חתול תעלול וביחד מתכווצים וגדלים, רוקדים, חוקרים ויוצאים לעולם של מסעות מצחיקים בכל העולם.

באתר מגוון משחקים בדמותו של חתול תעלול מאפשרים לילדים חשיפה לנושאים רחבים בהם: הכרות עם בעלי חיים וצמחים, בנוסף מציע האתר דפי צביעה, סימניות ועוד.
אתר הופ: WWW.HOPNET.CO.IL

חזרה לבית הספר ולגן והכנה לכיתה א’
גן החל מה-1 באוגוסט, מתחילים בערוץ הופ, להתכונן לחזרה לגן וכיתות היסוד של בית הספר עם עונה חדשה של הסדרה "כח בקצב",הפעם עם פרקים מיוחדים המעלים נושאים רלוונטים הקשורים לחזרה לגן ובית הספר. מדי פרק בום בום, צ’יקי וצ’אק, חברי להקת כח הקצב, הלהקה החדשה של ערוץ הופ!, פותרים בעיות המטרידות ילדים צעירים בדרך יצירתית של מוזיקה, שירים וריקודים. התוכנית בקונספט חדשני ומקורי.
מועדי שידור: ראשון–חמישי ב09:15 וב18:45, ובשישי ב09:15.

קיץ בערוץ הופ
ערוץ77 ב-HOT,וערוץ42 ב-yes
משדר בין השעות 5:00-20:00

 

אין תגובות

השאר תגובה