אטרקציה לילדים ברמת הגולן

13.7.2010מערכת קינדרלנד

אטרקציה חדשה לילדים ברמת הגולן – לבוסתן בראשית שבקיבוץ עין זיוון הגיעו השבוע שתי לאמות שיקחו את הילדים לסיבוב רכיבה קצר.

תכירו את מוגלי ואלק, שני זכרי לאמה שהגיעו לבוסתן בראשית ומחכים לקחת את הילדים לסיבוב רכיבה קצר – הרכיבה מתאימה לילדים במשקל של עד25 ק"ג.

הכר את הלמה
הלאמות הן גמלים קטנים שהתפתחו בהרי האנדים שבדרום אמריקה. הלמות התפתחו בצורה שונה מאד מהגמל המדברי, שהטבע הכשיר אותו לחיים במדבר הלוהט, תנאי החיים והקור בהרים הגבוהים גרמו להתפתחות בעל חיים קטן, מלא בצמר, וללא יכולת לאגור מים ומזון. בארצות האנדים משמשות הלמות כמקור לצמר, המשמש לייצור בגדים, שמיכות ושטיחים ולנשיאת משאות בשבילי ההרים- התשובה הדרום אמריקאית לבהמת משא טיבטית…

נימוסי השולחן של הלאמה
יריקות – ויכוח על מזון, בני/בנות זוג או מעמד בתוך העדר, מתקיים בעיקר באמצעות יריקות–מחזה משונה ומצחיק לצפייה. הלמות לא יורקות על בני אדם בכוונה, אך אם נימצא בסביבתן כשהן רבות זו עם זו, גם אנחנו אתם עלולים להיפגע.

הפייסבוק – גרסת הלאמה
הלאמות בדומה לצבי הארץ ישראלי, עושות את צרכיהן אך ורק בנקודות קבועות המשמשות מעין לוחות מודעות שדרכן הן למדות על הסטטוס של חברותיהן לעדר – מי בהריון, מי המליטה לאחרונה, מי חולה או חלשה ועוד…

בוסתן בראשית בגולןהינו בוסתן קטיף עצמי של מגוון פירות העונה, ובו פעילויות לילדים, פינות יצירה, מנוחה, פינת חי רחבת ידיים, חוות סוסים וסוסי פוני.

 

אין תגובות

השאר תגובה