חג החלב והמנגל

יום רביעי8.6.2011, חג השבועות

חשבתם ששבועות הוא חג החלב? אז חשבתם… מסתבר שעם ישראל, הפך לאט לאט את חג הגבינות לחג מנגל נוסף… ההמונים שהגיעו היום ליערות הצפון ויערות ירושלים שילבו בחגיגות החג את חגיגות המנגל. חלק מהמטיילים שילבו לפחות גם קצת טיולי אופניים בשבילי האופניים שביערות קק"ל.

תנועת מטיילים ערה במיוחד נרשמה בשבועות ביערות הצפון באזור הגלבוע, בהר תבור ויערות הגליל המערבי – יער קרית אתא, פארק גורן, פארק אדמית ויער עופר שבכרמל בו שילבו משפחות רבות טיולי אופניים עם מנגלים.
 

במרכז–באזור ירושלים תנועת מטיילים ערה בכל יערות האזור בעיקר ביער עמינדב פארק ארצות הברית ופארק בגין. מאות מטיילים הגיעו ליערות קק"ל בפארק בריטניה לטייל עם מדריכי קק"ל בעקבות סיפור הקרב של דוד וגוליית מהתנ"ך.

בדרום הארץ – עשרות אלפי מטיילים הגיעו ליערות קק"ל ובמיוחד ליער המלאכים-שחריה, יער להב, פארק גולדה, יער יתיר, פארק ירוחם, פארק אשכול ופארק דימונה.

קק"ל מבקשת מציבור המטיילים והמבקרים ביערות ובאתרי קק"ל, לקראת כניסה לחודשי הקיץ החמים לשמור על כללי בטיחות ושימוש באש, להדליק אש רק במקומות המותרים ולהקפיד על כיבוי הגחלים בסיום השימוש. בנוסף, לשמור על הניקיון, להביא שקיות זבל ולאסוף בסיום היום את האשפה ולשפוך אותה בפחים הגדולים הנמצאים בכניסה לכל יער.

ומסתבר שהחג ממשיך – יש עוד כמה אירועים של קרן קימת לישראל בהמשך חג שבועות:

נגישים בטבע – טיול ופעילויות לכולם ביער בית קשת
אסרו חג שבועות, יום חמישי, ז’ בסיוון,9 ביוני, בין השעות 10:00 – 15:00.

טיול עם מתנדבי קרן קימת לישראל ועמותת נגישות ישראל, הפעלות ותחנות התנסות בשביל בית היערן ביער בית קשת. נצא לטיול בשביל שהונגש לאנשים עם מוגבלות בתנועה ולכבדי ראייה, היורד בשיפוע מתון מבית היערן עד המיקהל הצופה על נופי התבור והעמק. לאורך השביל תהיינה תחנות הדרכה, הפעלה והתנסות, בהן תוכלו להשתתף בחוויה חושית מעניינת: איך יודעים מה טעמנו בעיניים מכוסות? איך הולכים בשביל עם מקל נחייה? איך שרים שיר בשפת הסימנים? איך משחקים כדורסל בכסא גלגלים ואיך רוכבים באופני טנדאם? כל זאת ועוד, בנופי הגליל הקסומים, בצל עצי היער.
בתשלום:10 שקלים למשתתף.
בהרשמה מראש בקו ליער: 1-800-350-550

טיול אל עמק הארזים
טיול משפחות חינמי דרך עינות תלם ואנדרטת התאומים, וסיום בבית ילין במוצא במסגרת טיולי שישי שבועי של קק"ל, טיולים המתאימים לכל אחד ויימשכו שעתיים עד שלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער.
יום שישי, ח’ בסיוון,10 ביוני, בשעה 10:00
ללא תשלום
בהרשמה מראש בקו ליער: 1-800-350-550
מספר המשתתפים מוגבל.
 

 

אין תגובות

השאר תגובה