פארק הקרח באילת-בקרוב…

16.11.2011תיירות ואטרקציות

פארק הקרח באילת,אחד הפרויקטים הגדולים בתחום התיירות שמוקמים בישראל בימים אלו, מתוכנן להפתח במרץ2012 ויציע מתחם אטרקציות, בילוי ומסחר שסובב סביב האטרקציה המרכזית של הוקי קרח ומופעי החלקה אמנותית על הקרח.

בין האטרקציות העיקריות בפארק שנבנה בצורת איצטדיון ארנה – משטח החלקה אולימפי בשטח של1,800 מ"ר, איגלו שלג בגודל של מאות מטרים הכולל מזחלות ומגלשות הממוקמות בתוך שכבת שלג בגובה של40 ס"מ עם שלג שיורד ברצף ובנוסף אטרקציות מיוחדות לילדים עם מתקני לונה פארק ושעשועים. 

משטח הקרח יהיה פתוח לקהל הרחב במהלך היום ויינתנו בו שיעורים ע"י טובי המחליקים ובנוסף יתקיימו בו מדי שעתיים הופעות של מחליקים מכל העולם ומשחקי הוקי קרח ללא תשלום.

אטרקציה חדשה לילדים באילת
בפארק הקרח יפעלו מתקני לונה פארק מהמתקדמים בעולם – בינהם מכוניות מתנגשות, קידי-רידס, משחקי חלל ווידאו, סימולטורים, ג’ימבורי ועוד המון חוויות לכל המשפחה. הלונה פארק ממוקם במתחם ממוזג בגודל של למעלה מ-1,000 מ"ר.

גם הקולנוע מושלג
בפארק הקרח יוקם גם קולנוע רב חושי -בסגנון מתחמי דיסני וורלד בו יוקרנו סרטים מחווית השלג והקרח כגון מסע במזחלת שלג בקוטב.

כמה עולה להביא קרח לאילתים?
בפארק הקרח החדש הושקעו למעלה מ-100 דולר, והוא יוכל להכיל עשרות אלפי אנשים, כולל אלפי מקומות ישיבה מסביב לקרח לצפייה במופעי החלקה אומנותית והוקי קרח. הפארק ממוקם על מגרש בגודל21 דונם בלב החוף הצפוני של אילת, בסמוך לבתי המלון בשטח בנוי של למעלה מ-28 אלף מ"ר.

בקרוב נראה את שחר צוברי גולש על הקרח?
החברה, בשיתוף משרד החינוך ועירית אילת, יוזמת תכנית לימודים במסגרתה יהנו תלמידי15 בתי הספר בעיר אילת, כחלק משיעורי הספורט, מלימודי החלקה על הקרח בשעות הבוקר המוקדמות, במטרה למשוך צעירים לפעילות הספורט המאתגרת והייחודית, לבנות דור המשך של מדריכי ההחלקה על הקרח וקבוצות החלקה אומנותית. נמסר לנו שלראש עירית אילת יש חלום להוציא אלוף בהחלקה על הקרח שיגיע לאולימפיאדת החורף בעתיד.

הגג היקר בישראל
מעל הפארק כולו מתנשאת כיפה גיאודטית (ללא עמודים) בקוטר של108 מטר ובגובה 32 מטר. הגג מחופה באלומיניום בו משולבים חלונות זכוכית אשר יחדירו את אור היום האילתי. בהקמת הגג הגאודטי של פארק הקרח הושקעו כ-30 מיליון ש"ח, מה שגם הופך אותו לגג היקר בישראל.

פארק הקרח אילת, אייס מול אילת, אייס פארק אילת, תמונה של אילת, אטרקציות לילדים באילת
פארק הקרח באילת – הדמיה במבט על

ואיפה אוכלים?
סביב אטרקציות הקרח הוקמו אזורי ישיבה מוגבהים אשר ישמשו את שטחי ההסעדה לבאי הפארק. בהיקף המבנה שתי קומות של אטרקציות, בתי קפה, פאבים וחנויות, הפונות לעבר משטח ההחלקה.

לפי נתוני הלמ"ס, מתבצעות מדי שנה באילת כ-6 מיליון לינות. פארק הקרח ערוך לקלוט את כל באי העיר אילת, ויזמי הפרוייקט מעריכים כי בפארק הקרח יבקרו כל באי העיר אילת, לפחות פעם אחת בכל שהייה. בתכנון הפרוייקט הושם דגש על גישה נוחה של הבאים אל הפארק, כך שהמגיעים ברגל מכיוון הטיילת, יגיעו לקומת הקרקע התחתונה ואילו המגיעים ברכב (הן ברכב פרטי והן במוניות) יגיעו לקומת הקרקע העליונה. לרשות הבאים ברכב פרטי יעמדו כ-1,800 מקומות חנייה.

מלון חדש באילת?
בעתיד, מעל פארק הקרח יבנה מלון דירות ייחודי, בו יוקמו כ-250 סוויטות בסגנון אתני, כאשר הקונספט הוא שכל 50 חדרים יהיו מעוצבים באופי שונה (סוויטת בסגנון מרוקאי, תאילנדי וכו’), על מנת שהאורחים יוכלו לחוות חוויה שונה וייחודית בכל פעם שיחליטו לבקר במלון. המלון יכלול: ספא מודרני וייחודי, בריכה גדולה, , טרקלין עסקים שצופה לים. האורחים של המלון יוכלו ליהנות ממגוון השירותים שיעניק פארק הקרח כחלק משהייתם.

פארק הקרח אילת, אייס מול אילת, אייס פארק אילת, סקי באילת, תמונה של אילת, אטרקציות לילדים באילת
פארק הקרח באילת – הפתיחה מרץ2012

סקי באילת?
על גג המלון יוקם בעתיד מסלול סקי סינטטי ובו יוכלו ליהנות המבקרים ממסלול גלישה בכל עונות השנה.

"מדובר ללא ספק בפרויקט גרנדיוזי במיוחד, כמוהו לא נראו עדיין בישראל. הקונספט מבוסס על פרויקטים דומים ומוצלחים בעולם. אנו בטוחים כי הוא צפוי למשוך מבקרים רבים מהארץ ומחו"ל".אומר עופר שחטר, מנכ"ל פרומול שמנהלת את פארק הקרח. "בשלב זה הושכרו כ-85% אחוז משטח המתחם למותגים המובילים בארץ ובעולם. הפתיחה החגיגית תיערך בתחילת חודש מרץ2012".

שר התיירות סטס מיסז’ניקוב מציין כי הוספת אטרקציה בספינת הדגל התיירותית של מדינת ישראל הינה נדבך חשוב בהעשרת המוצר התיירותי הישראלי ולחוויית המבקר באילת, אני בטוח שפארק הקרח המתווסף לשלל האטרקציות בעיר אילת, יהווה עוגן משיכה למבקרים בארץ ובחו"ל.

ועד שהפארק ייפתח לא נשאר לנו בביקור הבא שלנו לבלות באטרקציות המוכרות באילת כמו המצפה התל ימי, עיר המלכים, ריף הדולפינים,והאיימקס

רוצים עדכון כשהפארק ייפתח?
הרשמו עכשיו מכאן לאתרונשמח לעדכן אתכם ברגע שזה יקרה…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה