אטרקציות לילדים בתל אביב

לא בכל פעם שרוצים להעסיק את הילדים צריך לצאת מהגבולות הבטוחים של העיר הגדולה, למעשה, בין בתי הבאהוס של תל אביב רבתי אפשר למצוא לא מעט אטרקציות לילדים, חלקן אף אטרקציות כאלו שמצדיקות נסיעה מיוחדת לעיר.

על כמה מהאטרקציות היותר מיוחדות שיש לתל אביב להציע לילדים, בכתבה הבאה:

 

הלונה פארק
בהעדר פארק שעשועים מתוצרת דיסני ושות’ בארץ הקודש, הלונה פארק(ובן דודו הסופרלנד שבראשל"צ) הוא כנראה האטרקציה המרכזית לילדים בארץ כולה ובאופן לא מפתיע, גם אותו תוכלו למצוא בתל אביב… בפארק המטופח תוכלו למצוא עשרות מתקני שעשועים לילדים, חלקם לפחות, ברמה בינלאומית שאינה מביישת אף פארק שעשועים בעולם. בין שביליו המטופחים של הפארק תוכלו למצוא אין ספור רכבות הרים מפחידות, קורסלות חשמליות, רכבות שדים ועוד מתקנים מיוחדים ומפחידים–בדיוק כמו שילדים אוהבים. בין מתקן למתקן תוכלו לעצור בדוכנים הרבים הפזורים ברחבי הפארק, דוכני משחק, מזון שילדים אוהבים(אל תחפשו כאן אנטריקוט או סטייק סולומון–התפריט כולו הוא ארוחת ילדים גדולה, טעימה ונוטפת שמן…)ודוכני מזכרות שונים.

 

בקיץ – המימדיון
המימדיון הוא אולי לא פארק המים הגדול ביותר בישראל, אבל בהתחשב בכך שהאלטרנטיבה נמצאת במרחק של שלוש שעות נסיעה מאזור המרכז, זוהי כנראה האופציה היחידה עבור תושבי העיר, והאמת היא שזה ממש לא כזה הבדל. בפארק המים המטופח תוכלו למצוא עשרות מגלשות מים מהירות, בריכות שחיה, מדשאות מוצלות ודוכני מזון. אם אתם מתכננים ביקור במקום מומלץ לפנות לצורך כך יום שלם.

 

מתחם דיאדה בנמל
אם יש לכם ילדים קטנים, אבל ממש קטנים, מתחם דיאדה בנמל הוא המקום להעביר איתם בוקר של כיף. סדנאות שונות לאם ולתינוק, חוגים לפעוטות ואפילו חנות בוטיק למוצרי תינוקות. והכל במתחם אחד מקורה וממוזג.

 

מוזיאון היהלומים
זוהי אולי לא האטרקציה האולטימאטיבית לידלים, והאמת היא שהיא גם לא ממש בתחומי שטח השיפוט של תל אביב, אבל במרחק קצר מנתיבי אילון תוכלו למצוא את אחד מהמוזיאונים היותר מרתקים, לילדים ובכלל. מוזיאון היהלומים מציג מבחר עצום שלטבעות יהלומים,תכישטים מדהימים ואפילו אבני חן לא משובצות והכל לצד הסברים מאירי עיניים על אבני החן הנחשקות ועל התעשייה המקומית. אם יש לכם יום פנוי להעביר עם הילדים, הביקור הזה מומלץ בחום…

אין תגובות

השאר תגובה