ישרוטל ירושלים-מלון חדש במושבה הגרמנית

29ינואר2013 – מדור תיירות

מלון חדש של רשת ישרוטל ברמה של5 כוכבים, יוקם במושבה הגרמנית בירושלים בהשקעה של כ-450 מיליון ₪. המלון יוקם ברחוב עמק רפאים פינת דרך בית לחם. במלון מתוכננים250 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים ואירועים, חדרי ישיבות, ומגרש חנייה.

במלון מתוכננים250 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים מפואר וחדרי ישיבות, ומגרש חנייה. המלון יבנה באופן שיתאם לאופי שכונת המגורים שמסביב, וכן מתוכננים להישמר 2 מבנים היסטוריים מרשימים מתקופת הטמפלרים המצויים בשטח הקרקע שנרכשה.

עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים(הרל"י),בתמיכת משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה, פועלים למימוש הפוטנציאל המלונאי במספר אזורים מרכזיים בירושלים. הקמת מלון זה מצטרף לתנופתבתי המלון בירושלים עם פתיחתו שלמלון וולדורף אסטוריה במרץ הקרוב ולבנייה של מלון פנינת ירושלים מול שער יפו.

רשתIBISנכנסת לישראל לניהול שני בתי מלון בירושלים הנמצאים בהקמה (שני בתי המלון כ-230 חדרים), רשת אטלס מרחיבה את ניהול בתי המלון בירושלים כשהיא קיבלה לניהול את מלון הבוטיק ארתור שייפתח בקרוב במדרחוב ובית מלון נוסף הנמצא בהקמה. במתחם משרד החוץ זכתה לאחרונה חברת נצבא במכרז להקמת מלון של כ-250 חדרים. פרויקט בולט נוסף הוא מתחם מלונות הרכס שאמור לצאת לשיווק במהלך הרבעון השני של שנת2013 ויכלול כ- 1,200 חדרים.

ירושלים, העיר המתויירת ביותר בישראל, זוכה לתמיכה של משרד התיירות, המעניק ליזמים מענק ייחודי בגובה של כ-28% מסך ההשקעה. בשנת 2012, אישר המשרד מענק להקמתם של 6 מלונות חדשים בעיר, ולהסבתם של 4 מלונות נוספים בהשקעה כוללת של כ- 450 מיליון שקלים. בין המלונות שקיבלו מענק כולל גם המלון החדש של רשת ישרוטל.

סך המענקים שאושרו בירושלים ב-2012, במגוון המסלולים אותם מפרסם המשרד, לרבות מענקים לשיפוצים, עומד על כ- 165 מיליון שקלים, מתוך סך השקעה כוללת במלונות בירושלים השנה בסכום של כ- 611 מיליון שקלים.  העיריה והרל"י גיבשו מתווה להתרת חסמים בירוקרטים ליזמים על ידי הקמת"המסלול הירוק",שיאפשר לכל יזם המעוניין להקים מלון בירושלים, מסלול מזורז ומקצועי שילווה על ידי פרוייקטור ייעודי צמוד לאורך כל הדרך עד קבלת היתרי בנייה.

שר התיירות סטס מיסז’ניקוב: "אני מברך על החלטת רשת ישרוטל להקים מלון חדש בירושלים. ירושלים היא העיר המתויירת ביותר בישראל ויש בה את המחסור הגדול ביותר בחדרי מלון. למעלה מ-80% מהתיירים המבקרים בישראל מגיעים לירושלים ועל כן הרחבת ההיצע המלונאי בעיר ותוספת חדרי מלון חדשים היא מחוייבת מציאות, לנוכח יעד המשרד להגעת 5 מיליון תיירים בשנת 2015"

מישרוטל נמסר כי המלון בירושלים יצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין. ליאור רביב מנכ"ל מלונות ישרוטל ציין בטקס כי בניית המלון החדש בירושלים, המשתרע על כ-5.6 דונם, תואמת את האסטרטגיה העסקית של ישרוטל להגדלת מספר בתי המלון שבבעלות ובניהול רשת ישרוטל, וכן של התרחבות וביסוס שליטה באזורי תיירות נוספים בארץ. בעלי חברת מלונות ישרוטל, משפחת לואיס ובראשה ג’וליאן לואיס, בנו של דייויד לואיס ז"ל, שנפטר לאחרונה, ממשיכים את דרכו, ונחושים להוסיף להשקיע ולפתח את החברה, ודוגמא לכך היא רכישת הקרקע ובניית המלון החדש בירושלים. משפחת לואיס מגיעה במיוחד לישראל כדי לקחת חלק בטקס הנחת אבן הפינה למלון שיערך בהשתתפות שר התיירות, ראש העיר ניר ברקת ויו"ר הרל"י משה ליאון.

יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים רו"ח משה ליאון מסר: "קידומו המסיבי של תחום המלונאות בירושלים מהווה חלק משמעותי באסטרטגיה לקידום ירושלים כיעד תיירותי בינלאומי. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות התיירים הלנים בעיר ולשם כך אנו פועלים כדי לאפשר לכל תייר את ההיצע המלונאי הטוב ביותר. הקמתו של מלון מבית ישרוטל מציגה כי ירושלים נמצאת בתנופה מלונאית וכי השקעתם בתחום משתלמת".

לחצו כאן למציאת דילים לבתי מלון בירושלים ובכל העולם…
 

אין תגובות

השאר תגובה