קלאבים לחופשה משפחתית בחגים-קלאב מד

עד שיפתחו את קלאב מד מחדש בישראל, משפחות שירצו ליהנות מחופשה משפחתית באווירת הקלאב הצרפתי הפופולארי יכולות לנסוע לקאלבים בטורקיה או יעדים נוספים סביב הים התיכון.

 
חופשות חלומיות בחגים בסגנון קלאב מד – החברה מציעה ללקוחותיה יעדי קיץ חלומיים למשפחות וזוגות באמצעות טיסות ישירות בתאריכים נבחרים.
 
דמיינו לעצמכם, טיסות ישירות ליעדים אקסקלוסיביים בנוסחת הכל כלול, מאכלי גורמה וארוחות שף, חופים מרהיבים ומים כחולים, בריכות שחייה גדולות להעביר שעות מלאות בהנאה וכיף, שיעורי ספורט בכל הרמות שיאפשרו לכם ליהנות מהמגוון הרחב של פעילויות ספורט, כגון: שייט מפרשיות, קיאקים, טרפז מעופף, טניס, חץ וקשת ועוד שפע של פעילויות מרגשות. כל זאת בנוסף לטיפול המסור ביותר לילדכם הניתן על ידי מסגרות הילדים הייחודיות ומסייע להם להתפתחות יצירתית אישית.
 
קלאב מד גרגולימאנו יוון,4 קלשונים–מועדון מפנק לכל המשפחה, ממוקם באי אובויה על חוף ים של2 ק"מ עם חול זהב בין כפרים מסורתיים ומרשימים, המועדון מציע שלל פעילויות ספורט ימי וצלילה, ומגוון רחב של פעילויות ספורט למשפחות. הצד הדרומי של האי גדוש בהיסטוריה ושפע של אתרי עתיקות שניתן לגלות.

המועדון מציע3 מסעדות פתוחות, 3 בריכות ופעילויות ספורט שונות כגון: התעמלות במים, חץ וקשת, כושר וחיטוב עם קלאב מד, סקי מים, פילאטיס, שיט מפרשיות ובנוסף, מסגרות מאורגנות לילדים עם פעילויות ייעודיות, ילדים מתקבלים בברכה החל מגיל שנתיים.

מיני קלאב מד- (מגיל4 עד גיל 11)- בגילאים אלו הילדים מלאי מרץ ורוצים להתנסות בהכל, הייעוד של המיני קלאב מד הוא להשביע את סקרנותם, ספורט, משחקים ופעילויות יצירה.
 
ג’וניור קלאב מד (מגיל11 עד גיל 18)- חופש לבני נוער. במסגרת זו הג’וניור קלאב מד מציע הכל, אך אינו כופה דבר, מעניק לילדים שפע של פעילויות חברתיות לבחירתם.
 
חדש! סקי מים לילדים החל מגיל4.
יציאה ב-14.9.13, 7 לילות, החל מ-1285 אירו.
 
קלאב מד קמר טורקיה,3 קלשונים-מועדון המיועד למבוגרים בלבד, מפורסם באווירת החופש חסר הגבולות כמו שרק קלאב מד יודעים לעשות. בואו ליהנות מארוחות גורמה עשירות, בר חטיפים מפנק, מסיבות מסעירות שנמשכות אל תוך הלילה ומשפע פעילויות הספורט הימי, כגון: סקי מים, סאפ, גלישת רוח ועוד.
יציאה ב-21.9.13, 7 לילות, החל מ-1,275 אירו.
 
קלאב מד פלמייה טורקיה,4 קלשונים- מועדון אולטימטיבי לחופשה משפחתית, עם שפע פעילויות וספורט ימי לכל המשפחה. בואו להתרגש עם רגעים קסומים של אושר בחברת האנשים הקרובים אליכם ביותר, והתנתקו משגרת החיים בבריכת הזן המיוחדת. ילדיכם ייהנו מפעילויות מיוחדות המותאמות להם, עם המסגרת המאורגנת לילדים מגיל שנתיים בהשגחת מדריכם דוברי עברית:
פטיט קלאב מד (מגיל שנתיים עד בני4) –מגרש משחקים, חדר טיפול בתינוקות, שירותי שמרטפות.
 
מיני קלאב מד- (מגיל4 עד גיל 11)- בגילאים אלו הילדים מלאי מרץ ורוצים להתנסות בהכל, הייעוד של המיני קלאב מד הוא להשביע את סקרנותם, ספורט, משחקים ופעילויות יצירה.
 
יציאה ב-21.9.13, 7 לילות, החל מ-1,310 אירו.

טלפון: 03-5142212 

אין תגובות

השאר תגובה