סקי בחרמון-מחירים וכל מה שרציתם לדעת לקראת עונת הסקי חורף2014

16.12.2013מבלים עם הילדים בצפון

בשורה לגולשים – אתר החרמון נפתח לגולשי הסקי ולמבקרים, עם תנאי גלישה מצויינים לתחילת עונת הסקי של חורף2014 והוזלה מסויימת במחירי השכרת הציוד לסקי ובמחירים לקבוצות:

באתר החרמון כ-50 קמ’ של מסלולי סקי בדרגות קושי שונות, עם דגש על שני מסלולים כחולים למתלמדי סקי, ומסלולים אדומים לגולשים ברמה גבוהה. לרשות הגולשים עומדים 10 מתקנים הכוללים רכבלים, מעליות ומסוע במסלול בית הספר לסקי. מערכת הקופות בכניסה לאתר שודרגה והוכנסה מערכת כרטוס חדשה בכדי לזרז את הכניסה לאתר, כמו כן מוחשבו כרטיסי הסקי פס כך שהשער נפתח באופן אוטומטי ע"י קריאת הכרטיס. בפסגת החרמון נמצאת קפיטריה גדולה עם חלונות מסך עם נוף מדהים של מורדות החרמון, עמק החולה, החרמון הסורי, לבנון והרי הגליל.

בית הספר לסקי
באזור ביה"ס לסקי מסוע מיוחד לילדים הלומדים סקי, בנוסף למסוע המשמש את המתלמדים הבוגרים בביה"ס לסקי. מטרתו של המסוע לייעל את לימודי הסקי ולמנוע עיכובים במסלול והוא מגיע לתפוסה של500 תלמידים בשעה. 
השכרת ציוד וביגוד סקי
במושב נווה אטי"ב נפתח מתחם של400 מ’ בנוה אטי"ב להשכרה של ביגוד וציוד סקי. פתיחת המתחם נותנת מענה לגולשים שמעוניינים להגיע מצוידים לאתר ומצמצמת את הלחץ בחנות השכרת ציוד הסקי באתר עצמו. בעונת הסקי החנות פתוחה החל משעה05:30 בבוקר, למשכימים קום שרוצים להגיע להפסיק להצטייד לפני שמתחילים הפקקים בעלייה להר.

פארק הסנובורד
החל מחורף2009 פועל בחרמון פארק סנובורד. מתחם סגור לסנובורדיסטים מנוסים בלבד, אליו מגיעים ברכבל 2. במתחם מקפצות עם מסלול באורך  של כ-500 מ’, 4 בוקסים (משטחי החלקה) ומרפסת ישיבה עם שולחנות ומוזיקה. הכניסה למתחם עם קסדה וציוד מגן-חובה. במקום פיקוח צמוד. (הכניסה למתחם בהתאם לתנאי השלג הקיימים, יש להתעדכן מראש).

סנובורד בחרמון, החרמון מחירים חורף2014, תנאי השלג בחרמון, מצלמות שלג בחרמון

קפיצת סנובורד בחרמון במפגש המסלולים. צילום: יח"צ

אטרקציות נוספות – הרכבל, מזחלות האקסטרים ומזחלות שלג
לרשות הקהל הרחב רכבל מבקרים איתו ניתן להגיע לתצפית בפסגת ההר (חשוב – להתלבש טוב לקראת העלייה), מזחלות הרים אקסטרים על מסלול של1 ק"מ עם30 מזחלות שמגיעות למהירות של 45 קמ"ש (המזחלות פועלות גם בקיץ). בתקופת השלגים יש מתחם מיוחד לילדים, שם הם יכולים לגלוש על מזחלות פלסטיק.


אז כמה זה יעלה לנו? סקי בחרמון מחירי חורף2014
למרות השמועות שהשנה ייחתם הסכם בין מנהל מקרקעי ישראל למושב נווה אט"ב המפעיל את אתר החרמון ויוזלו מחירי הכניסה לאתר, אין לנו בשורה למבקרים בחרמון מאחר וההסכם כנראה לא ייחתם השנה ורמת המחירים של הכניסה לאתר תשאר זהה לעונה החולפת. לעומת זאת במחירי השכרת ציוד הסקי והסנובורד והכניסה לקבוצות מאורגנות, יש השנה הוזלה מסויימת.

מחירי הכניסה לאתר החרמון
הכניסה לחרמון תעלה כאמור גם השנה42 ש"ח לילדים (בגילאי3-12) ו-49 ש"ח למבוגר.

השכרת ציוד סקי וסנוברד – מחירי חורף 2014
השכרת ציוד סנובורד תעלה השנה140 ש"ח ליום במקום170 בעונה שעברה.
גם מחירי השכרת ציוד הסקי הוזלו השנה והם יעלו120לילד במקום135 בשנה שעברה ו-140 ש"ח למבוגר במקום 150ש"ח בעונת הסקי שעברה.

סקי פס
מחיר הסקי פס יעלה השנה במקצת והוא יעלה השנה250 ש"ח במקום245 ש"ח בעונה שעברה.

סקי בחרמון מצלמות ומצב השלג בחרמון
רוצים להתעדכן במצב השלג בחרמון? לרשות הגולשים והמבקרים קו טלפון לעדכון על תנאי הגלישה באתר ובנוסף – ניתן להתעדכן על מצב השלג בחרמון, באמצעות מצלמות הרשת הפזורות ברחבי החרמון.
למידע נוסף על מצב השלג באתר החרמון לחצו כאן…

חופשת סקי בישראל
חופשת סקי בחרמון עם הילדים היא אמנם לא חוויה זולה (רק הכניסה לאתר+
 השכרת ציוד וסקי פס למשפחה ממוצעת של4 גולשים תעלה השנה 1702 ש"ח (לא כולל כפפות סקי, משקפי סקי, ביגוד חם וכו’ שהם הכרחיים, וכמובן שיעורי גלישה, אוכל ושתיה), אבל בהתחשב באלטרנטיבות של חופשת סקי משפחתית בחו"ל, שאמנם זולה יותר אולי בתחשיב יומי, מאחר והיא כוללת טיסה, העברות ומינימום של4-5 ימי סקי ברור שבתור חוויה חד פעמית העלות בחרמון היא עדיין זולה יותר.

עלות יום סקי למשפחה ממוצעת בת4 גולשים:

  עלות לאדם מספר אנשים סה"כ
סקי פס יומי 250 4 1000
השכרת ציוד סקי – מבוגר 140 2 280
השכרת ציוד סקי – ילד 120 2 240
כניסה מבוגר 49 2 98
כניסה ילד 42 2 84
סה"כ 601 12 1702

 

 

 

 

 

 

רוצים להנות מהשלג בחינם?
אמנם בלי סקי… אבל בכתבה הבאה תוכלו לדעת לאן כדאי לקחת את הילדים אחרי שיורד שלג – בירושלים והסביבה, בגליל ובגולן – לבנות איש שלג ולהנות מהשלג לפני שיימס.
השלג הראשון שלי…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה