קונטיקי-דילים וטיסות לחו"ל

קון טיקי – אתר תיירות והזמנות חדש עולה לאוויר ואפשר הזמנת טיסות, בתי מלון ודילים בארץ ובחו"ל. 

היום,11 במרץ 2014, הושק אתר תיירות חדשני שנקרא  קוןטיקי, אתר המציע מחירים תחרותיים של מגון שירותי תיירות בארץ ובעולם. באתר ניתן למצוא קשת רחבה של שירותים, בהם טיסות סדירות, טיסות שכר (צ’רטר), חבילות נופש, בתי מלון, השכרת רכב ועוד.
 
קון טיקי הוא מיזם תיירות ראשון וייחודי מסוגו בישראל – בזכות כך שפועל ללא סוכן נסיעות אשר עלותו מועמסת כיום על הלקוח הקטן. הדבר התאפשר על-ידי מערכת אינטרנטית קלה וידידותית הפועלת24/7 מכל מקום על-גבי הגלובוס ובמחירים נמוכים יחסית בענף התיירות בישראל. למרות שהמוטו של האתר הוא שאין יותר צורך בסוכן הנסיעות, מתחייבים בקונטיקי לתת מענה לכל פניהובכל שאלה עד3 שעות מרגע הפנייה באמצעות האתר(זאת בשעות הפעילות שבין 08:30 עד 22:00). 

דילים לפסח:

מחירי מבצעי פסח (מבצעים לדוגמא):

טיסות במבצע

ניו יורק:$828 (טיסה סדירה עם עצירת ביניים)
ללונדון:$498 (טיסה סדירה עם עצירת ביניים)
מילאנו:  (טיסה סדירה), $428 עם עצירת ביניים.
בנגקוק:  (טיסה סדירה),החל מ-$788 עם עצירת ביניים.
 
מלונות באילת בפסח (5לילות,6ימים): 
מלון בוטיק,  4כוכבים -1,400 ש"ח למבוגר, לכל התקופה, בחדר זוגי כולל א. בוקר
מלון5 כוכבים למשפחות – 2,970ש"ח למבוגר, לכל התקופה, בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון 
טיסות לאילת בתקופת הפסח :ליציאות החל מ-17.4 –החל מ-140 ש"ח לכיוון.
הזמנת ויזה לחו"ל באינטרנט
שירות ייחודי נוסף המציע בקון טיקי הוא שירות הנפקת אשרות כניסה (ויזות) למדינות שונות. 
נציגהחברה מגיע מלווה את הלקוח החל משלב איסוף הדרכון ומילוי הטפסים הנדרשים ועד סגירת המעגלבהשבת הדרכון עם הויזה המאושרת לבית הלקוח. השירות כרוך בעלות של90 ש"חבלבד.
כל שאר העלות והאגרות הן לפי מחירון המדינה המבוקשת.
 
על קונטיקי
את קונטיקי הקימו צביקה קרפל ועינת כספי (כספי תיירות), מקימי ומנהלי החברה, המחזיקים בכ-35 שנות ניסיון בתחום התיירות והנופש.
במהלך שנותיו הרבות בעולם התיירות הוביל קרפל את השחקנים המרכזיים במגרש התיירות האינטרנטית ולאורך כל פועלו דגל בחדשנות ומתן מענה לצרכיו של לקוח הקצה. בהקמת פלטפורמות קון טיקי מקווה צביקה קרפל לייתר את העלויות המסורתיות שמקורן בשירותים שאינם נדרשים עוד ובכך לנפץ את קיבעון הענף ולאפשר לכולנו לשלם פחות.

משמעות השם קונטיקי:
‘מסע קון טיקי’ הפך לשם נרדף לפריצת דרך במימוש רצונו של האדם–אומץ והתרסה כנגד ממסד מיושן וחסר חזון. לא לחינם בחרנו בשם, המסע מסמל עבורנו חדשנות ותעוזה, בדיוק הערכים שאתר קון טיקי מושתת עליהם.ב-1947, תור היירדאל וחמישה הרפתקנים הפליגו ברפסודת עץ מפרו שבאמריקה הדרומית ועד לפולינזיה, מרחק של כ-8,000 ק"מ (!).שהקהילה המדעית בזמנו קבעה שהמסע בלתי אפשרי ושהם מטורפים אם הם חושבים שיצליחו לסיים אותו בחיים. ובכן, השישה שטו במשך כשלושה חודשים ברפסודה הקטנה ולאחר101 ימים באוקיאנוס הפתוח הגיעו ליעדם. את מסעו בן 101 הימים תיעד היירדאל במצלמה, ובספרו ‘קון טיקי",שתורגם ל-67 שפות והפך ללהיט.
 
קרפל: "הגשמתי חלום בהקמת המייזם הייחודי-אתר קון טיקי. החזון הוא להפסיק ולהעמיס את הוצאות התפעול הגבוהות על הצרכן שנאלץ לשלמן ובכך לאפשר חופשה ברת השגה לכל אחת ואחד. אתר קון טיקי בנוי על טכנולוגיה מתקדמת וייחודית שמאפשרת לנו לוותר לחלוטין על מערך ה-BackOfficeהמסורבל שמאפיין את ענף התיירות. אנחנו חוסכים ומעבירים את החיסכון לצרכנים.  מדיניות ההשקעה בטכנולגיה מאפשרת לקונטיקי לחסוך לצרכן על רוב מוצרי התיירות בין15%-30% ברוב המכריע של מוצרי התיירות הסטנדרטים. יחד עם זאת בתחום הטיסות הסדירות הפערים יהיו קטנים יותר בשל תנאי השוק".
 
 
כתובת האתר:www.kontiki.co.il
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה