פעילויות לילדים בחינם בחופש הגדול-אירועי קיץ2014

פעילויות לילדים בחינם בחופש הגדול ברחבי הארץ – סדנאות בישול לילדים, הצגות לכל המשפחה עם כוכבי הילדים, פסטיבל דינוזאורים, יוגה לקטנטנים, סדנאות יצירה ואטרקציות נוספות 

קניון אילון
פעילויות ומופעים בחינם לילדים בקניון אילון ברמת גן, עם כוכבי הילדים רינת גבאי, יובל המבולבל, מיקי, מתחם פעילות והפעלות לילדים, יריד חזרה לבית הספר, מתחם הרכבה של משחק אנג’ינו…
לפעילויות בקניון אילון…


יריד המזרח בתל אביב
מופעי קיץ ופעילויות לילדים ביריד המזרח בנמל תל אביב, עם הצגות לילדים, מופע של כוכבי החממה, רינת גבאי כוכבת הילדים, סדנאות יצירה לילדים ואטרקציו נוספות בחינם…
ליריד המזרח בתל אביב…


פעילויות לכל המשפחה בקניוניG
פעילויות ומופעים בחינם לכל המשפחה בקניוניGברחבי הארץ, פסטיבל דינוזאורים בעפולה, סדנאות יצירה ובישול לילדים, הצגות לכל המשפחה, יוגה לקטנטנים, מפגש עם כוכבי גאליס…
לפעילויות חינם בקניוניG…

פעילויות חינם לילדים, אטרקציות לילדים, פעילויות לכל המשפחה, אירועי החופש הגדול
פסטיבל דינוזאורים בקניוןGבעפולה.

 
ביקור חינם בחוות דגי הדן בקיבוץ דן
רגע לפני החופש הגדול והחיפוש אחרי מקור קריר וחינמי, חוות דגי הדן בגליל העליון מציעה גם מידע חשוב על הדגים וגם בילוי בחיק הטבע. הסיור בחווה משלב הכרות חווייתית עם תהליך גידול דגי הפורל, החל משלב הביצים המופרות ועד לדגים הבוגרים. חוות דגי הדן פתוחה לביקורים בכל יום, בחווה45 בריכות, החל מבית האימון לדגיגונים הקטנטנים, ועד בריכות המתאימות לשלבים שונים של גידול הדגים, בריכה מיוחדת לגידול דגי ענק ומתקני טיפול ובקרה מתקדמים. הסיור במקום אורך בין15 דקות ועד 45 דקות על פי רמת העניין: ראשית המסלול במדגרות בהן מאות אלפי ביצי דגים מארה"ב, אשר מוכנסות לבית האימון ולאחר מספר ימים בוקעים מהן הדגיגים. בהמשך הטיפול מרגילים אותם למזון מיוחד המעשיר אותם. בהמשך ניתן לעקוב אחר הדגיגים החל מגיל8 שבועות וממשקל של 5 גרם, בבריכות הגידול השונות ועד למשקל הסופי של כחצי קילוגרם. בבריכות הפזורות ברחבי החווה ניתן להבחין במערכת חמצניות ממוחשבת, שתפקידה לבקר את רמת החמצן במים, ובמידת הצורך להפעיל פרופלורים מיוחדים אשר משפריצים רסיסי מים ומאפשרים לטיפות המים לספוח חמצן. גם מערכת ההזנה הוא ממוחשבת, ומזינה את הדגים על פי גודלם וכמות הדגים בבריכה. עוד ניתן לראות גם את מתקני הדייג המיוחדים השואבים את הדגים מהברכות ישר לבית האריזה ומתקני העיבוד (שאינם פתוחים לקהל), בקצה החווה – מתקן סינון, אשר מסנן את מי הבריכות לפני שהם חוזרים לנחל דן, על מנת למנוע זהום כלשהו לסביבה. בחנות ניתן לרכוש דגי פורל טריים במחירים מוזלים, ולעשות ארוחת בר בי קיו איכותית. הדגים בכשרות בד"צ, העדה החרדית.
החווה פתוחה באמצע השבוע בין השעות:8:00 – 17:00, בימי שישי וערבי חג האתר פתוח בין השעות-8:00 – 14:00וניתן לשהות בחווה עד השעה16:00.
בקרבת מקום:  צוקי מנארה, מסלולי קייקים בנחל הדן, מפל התנור, ואגמון החולה. 
איך מגיעים? הכניסה לחווה היא דרך השער הראשי של קיבוץ דן ומשם לפי השילוט.
הכניסה חינם
חוות דגי הדן, קיבוץ דן הגליל העליון
טלפון:04-6902411


פעילויות קיץ לילדים בדיזינגוף סנטר

דיזנגוף סנטר פותח את החופש הגדול ומציע שלל פעילויות לילדים והורים ללא תשלום – סדנאות יצירה, סדנאות בישול, שעת סיפור ועוד.
קידי שוק: יריד יד שנייה מסורתי 
כמיטב המסורת, גם השנה בחופש הגדול יתקיים יריד ה’קידי שוק’ ויאפשר לילדים לחוות את חווית המסחר, להשתתף בפעילות מכירה חינוכית ולהיות מוכרים כמו מבוגרים. 
מתי: ימי ראשון, בתאריכים6.7, 20.7, 3.8, 17.8 
שעות הפעילות:11:00-16:00
מקום: בניין Bקומה1 (ליד הסופר פארם)בבניין Bקומה -1 (ליד סופר פארם)

סדנה מתוקה של השף המתוק
בסדנה ילדיכם יוכל להיות שף ליום אחד וליהנות ממגוון סדנאות יצירה בבצק סוכר, שוקולדים וממתקים שונים(הכל כשר בהכשר הבד"צ, חומרי הגלם ארוזים לשמירת הטריות והכשרות עד לשימושם בעת הסדנה).בין היצירות: זר מתוק, עיטור קאפקייקס, שיפודי שוקולדים מיוחדים, תכשיטי ממתקים, פיסול בבצק סוכר ועוד.
מתי: ימי שני, בתאריכים7.7, 14.07, 21.7, 28.7, 4.8, 11.8, 18.8
שעות הפעילות:11:00-13:00
מקום: בניין Bקומה1 (ליד המעליות השקופות ) 

סדנאות ירוקות 
סדנאות חינוכיות לילדים המלמדות כיצד ניתן למחזר וליצור מוצרים חדשים ממוצרים ישנים: עיטור אהיל לחדר, הכנה ועיצוב של מתקן תליה לחדר לבית, ציורי בד על ציפיות לכריות בעיצוב אישי, עיצוב כריות נוי לבית ועוד. עיצוב השולחן, התאמת צבעים, קיפולי מפיות, סידורי פרחים, אירוח בקונספט ועוד. הכנת שטיחים, מובייל ותיקים מחומרים ממוחזרים. יום שכולו בג’ינס, מגיעים בג’ינסים, המתחם מעוצב בהתאם והילדים יוצרים עיצובים שונים מבד הג’ינס. עיטור מסגרת לתמונה, עיטור מראה, עיטור מחברת אישית ועוד. הכנת מתלה לבגדים, בניית קופסת אוצרות, הכנת משחק מעץ ועוד.
מתי :ימי שלישי , בתאריכים8.7, 22.7, 29.7, 12.8, 19.8, 26.8
שעות הפעילות :16:30-18:30
מקום : בניין Bקומה1 (ליד המעליות השקופות )

שעת סיפור עם בובות 
מפגש המשלב בובה המספרת סיפור ילדים אהוב. בכל פעם תתארח בובה מוכרת שונה: מוקי הכלב, סימה הסנאית, גוגו הליצן ועוד אשר תעביר סיפור מוכר לילדים. המופע משלב שירי משחק בהנחיית השחקנית והיוצרת פזית נונו המפעילה את הילדים לאורך המופע כולו. בין הסיפורים: בים בם בום, פתאום בלי כתום, הדרקון האמיתי ועוד. המופע מתאים לילדים בגילאי :2-7.
מתי: ימי שלישי , בתאריכים 8.7, 22.7, 29.7, 12.8, 19.8, 26.8
שעות הפעילות:11:00 -12:00   (משך המופע50-60 דקות )
מקום: בניין Bקומה1 (ליד המעליות השקופות ) 

פעילות כיף לי 
דובי לייף בליבוי צוות הפעלה יוצרים אווירה של הפנינג ייחודי ומהנה בפעילות צבעונית ומוסיקלית המשתפת את כל המשפחה. הפעילות כוללת מצנח פעילות, מתחמי משחק קליעה למטרה, משיכה בחבל ועוד.
מתי: יום שלישי ה-15.07.2014
שעות הפעילות :11:00-14:00
מקום: בוטיק המעצבים קומה1 (ליד המעליות השקופות ) 

TLV MARKET 
מידי יום שלישי במהלך החופש הגדול תתקיים בשעות הבוקר פעילות לקטנטנים. הפעילות מציעה הדרכה להורים ולקטנטנים בשיתוף פעולה עם המטבע התל אביביTLV. בין ההדרכות: יעוץ סטיילינג אישי, הקניית הרגלי שינה לתינוקות עד גיל זחילה, טיפים לעיצוב חדרי ילדים ופתרונות אחסון, פילאטיס לנשים לאחר הלידה ועוד. השתתפות בפעילות מותנית בהרשמה מראש באתר. ניתן להתעדכן באתר ובפייסבוק על מועדי הפעילויות.

פעילות תנו לחיות לחיות–חיות וחוויות
דיזנגוף סנטר פועלים להגברת המודעות לבעלי חיים ובשיתוף פעולה ייחודי עם עמותת ‘תנו לחיות לחיות’ מעבירה פעילות מהנה לילדים בליווי בעלי חיים. הפעילות תועבר על ידי סבתא רות, בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם ילדים ועם בעלי חיים. סבתא רות תפעיל את הילדים במשחק, יצירה וסיפורים על כלבים וחתולים. במגביל לפעילות, יתארחו במתחם כלבים וחתולים לאימוץ שישמחו בסוף היום למצוא בית חם ואוהב. 
מתי: ימי רביעי, בתאריכים20.08, 6.8, 23.7, 9.7  
שעות הפעילות :15:00-19:00
מקום: קומה1- בניין B (מעבר הגלריה ליד החנות רנואר) 

מיני גולף 
כבר לא צריך לנסוע עד קיסריה על מנת ליהנות ממשחק גולף עם הילדים! דיזנגוף סנטר מציע פעילות מיני גולף חווייתית המתאימה לכל המשפחה.
מתי: ימי חמישי , בתאריכים1.8, 8.8, 15.8, 22.8
שעות הפעילות:12:00-18:00
מקום: קומה2 (ליד החנות ‘פוקס הום’)

פעילויות לילדים בחינם בחפש הגדול, אטרקציות לילדים בחינם בתל אביב
מיני גולף בחינם לילדים בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

פעילויות לילדים בסינמה סיטי ירושלים
מתחם התרבות והבילוי הסינמה סיטי שבירושלים יציע מדי שבוע פעילויות איכותיות ומעשירות לילדים שאסור לפספס – כל זאת ללא תשלום. בכל יום רביעי, החל מהשעה16:00, יוצבו מתקנים מתנפחים, בהם יוכלו הילדים להוציא אנרגיות ולהשתולל. בכל יום רביעי בשעה 17:30 תתקיים הצגת ילדים איכותית ובחלק מימי שני.
ביום שני ה-14.7, בשעה 17:30: גרי המבורגרי: יניב פולישוק, הלא הוא גרי המבורגרי –כוכב הפיג’מות, יעלה מופע בידור מוזיקלי ושמח.

ביום שני -21.7.14, בשעה 17:30: אורנה דץ: הזמרת אורנה דץ תקיים מסיבה מדליקה ותעלה מופע מוזיקלי ומשעשע בכיכובה, עם מיטב השירים היפים מכל השנים, שהפכו לקלאסיקות בזמר העברי של עולם הילדים.

ביום רביעי ה-16.7.14, בשעה 17:30: ההצגה עולם האינדיאנים: מופע סוחף ומרגש המכניס את הילדים לעולמם של האינדיאנים באמצעות סיפור קסום על שבט אינדיאני רחוק, המועבר בצורה ייחודית ומפתיעה באווירה של מעגל מתופפים אינדיאני בשילוב מוזיקה, ריקודים ודרבוקות לכל הילדים. במהלך המופע הילדים יקבלו כתרים אינדיאנים עם נוצה, ויאופרו באיפור צבעוני היפו-אלרגני מיוחד ויתנסו בנגינה על דרבוקות במקצבים שונים.

ביום רביעי ה-23.7.14, בשעה 17:30: ההצגה דני מסביב לעולם: מופע ריקודים ושירים מכל העולמות, בו לומדים יחד, ילדים והורים, גם את הריקודים וגם איך להתגבר על פחדים. דני רקדני שודד הים מפליג בספינה מפה לשם עובר בין מדינות  ומדלג אל יבשות. דני רקדני לפעמים קצת מפחד אך אל דאגה: חברו ז’קו התוכי איתו ויחד הם יוצאים מכל צרה. הילדים יוצאים למסע חוויתי ברחבי העולם במסגרת מופע מושקע של ריקודים ושירים.

ביום רביעי ה-30.7.14, בשעה 17:30: ההצגה הנסיכה והירח: עיבוד מקורי לסיפור הילדים המוכר, המגולל את סיפורה של נסיכה חביבה שתמיד רצתה ורצתה ואף פעם לא הסתפקה, ושביום ההולדת את הירח היא ביקשה. ליצן החצר יוצא לחיפושים אחר בקשתה ובדרכו פוגש יצורים מצחיקים, שמלמדים את הנסיכה לקח ומוסר השכל. זהו מופע מוסיקלי קסום וסוחף לכל המשפחה עם המון שירים שכולם מכירים.

הסינמה סיטי–עיר הסרטים של ישראל – נמצאת ברחוב יצחק רבין10, ירושלים.
אורך כל מופע יימשך כ-45 דקות.
הכניסה לפעילויות הינה חופשית וללא תשלום. חנייה חינם בשפע.
 


עיר גדולה לילדים קטנים–מיניסיטי במתחם שרונים
13.7ועד29.8 מהשעה 10.00 ועד 20:00 במתחם שרונים בהוד השרון
מיני סיטי היא עיר גדולה לילדים קטנים במתחם שרונים, המתאימה במיוחד לילדים בגילאי3-10. המיני סיטי מדמה עיר ריאליסטית קטנה וציורית שבה הילדים יכולים לחוות את עולם המבוגרים וללמוד איך כל האלמנטים הסובבים אותם בחיי היום יום פועלים, וכל זאת על ידי התבוננות, מישוש ומשחק במגוון פעילויות המגרה את סקרנותם ומפעיל דמיונם באווירה מדהימה והנאה. הילדים יתרגלו את יכולותיהם בעולם המבוגרים באמצעות משחק תפקידים, הילדים ילמדו לשלב מטלות וחובות לצד הנאה ובילוי. המקום יבנה כעיר עם כניסה, שומר שמכוון באמצעות מפה וכרטיסיות אותן יחתימו הילדים בכל אחד ממתחמי העיר. הילדים יוכלו להכיר ולהבין את העולם בו הם חיים בזמן שהם נוהגים בכביש המותאם למידותיהם ולסירוגין יוכלו להתחפש בכל מתחם למה שהיו מדמים את עצמם. הם יכולים להיות טבח, עובד במפעל, קופאי, נהג, מוכר בחנות או קונה, נסיכה בסלון יופי ועוד.

בין הפעילות במיני סיטי:
מיני ויטה פרי גליל – בית חרושת לייצור שימורים. הילדים יוכלו להתלבש כפועלים ועובדים על הסרט הנע–החל משלב פיזור הסחורה, דרך המיון וכלה באריזה וההכנסה לארגזים, וכך לגלות איך מייצרים את המוצרים שבסופו של דבר מגיעים אל מדפי הקניות.
מיני פארק- פארק עירוני למשחקים ומופעים–הכיכר המרכזית במתחם שרונים תיראה כפארק עירוני עם אגם קטן, מסלול אופניים (למכוניות בימבה) ויהיו בה שולחנות פארק ומשחקי חוץ וכן ערכות פיקניק (מפלסטיק) לבילוי משפחתי.
מסעדה- מיני מסעדה מחולקת למטבח בו יוכלו הילדים להיות מאסטר שפים, להכין מטעמים ולהגישם להורים שיהיו באזור הישיבה של הלקוחות.
מיני חצי חינם–סופר מרקט ושוק לקטנטנים משולבים למתחם אחד, בו יוכלו הילדים לעשות קניות"הביתה"ולהיות הקופאים והסדרנים.
מיני פרינסס–  הבנות יוכלו להתגנדר במתחם מיני פרינסס ובו עמדות איפור, לק ועיצוב שיער לנסיכות הקטנות לצד שמלות ואקססוריז להשלמת הלוק.
מיני ג’וי–מועדון כושר וספורט בו ייהנו הילדים מחוגים עם מדריכים מקצועיים ויוכלו ללמוד איך לשמור על כושר ולהתאמן עם מכשירים שמתאימים למידותיהם.
הכניסה חופשית.

פעילויות לילדים בחופש הגדול, פעילויות לכל המשפחה, אטרקציות לילדים בחינם
 פעילויות לילדים במיני סיטי-  להיות גדולים ליום אחד. צילום: זיו שרה.

 

פסטיבל מוסיקת עולם במרינה הרצליה
חינם לכל המשפחה מידי יום ג’ בשעה20:00 לאורך כל הקיץ במרינה הרצליה: פסטיבל מוסיקת עולם, סדרת מופעי מוסיקה איכותיים ללא תשלום בחודשי הקיץ- יולי -אוגוסט. במקום יוצבו כיסאות לנוחות באי הפסטיבל. השנה כולל הפסטיבל8 מופעים כאשר בכל ערב נצא לטיול במקום אחר בעולם: ערב שירי יוון, ערב לטיני, קאנטרי, השנסונים של פריס, מחוה ללהקת הביטלס,  ונקנח במופע גדוש ממיטב שירי העם והבלדות הרוסיות.
15.7.14, 20:00 – ‘סלוניקי’
להקתOuzone  במופע וירטואוזי ותוסס של מוסיקה רמבטיקו, מוסיקה יוונית מוכרת ואהובה לצד מוסיקה מקורית עם השפעות מאזור הים התיכון וחבל הבלקן.
22.7.14, 20:00- Chantry Pop Hits
מוסיקת קאנטרי ופולק אמריקאית משנות ה-60 בביצועים אקוסטיים ורעננים עם שי טוחנר ולהקתו.
29.7.14, 20:00- ‘לה קאזה מיא’
מסע מוסיקלי נוסטלגי דרך שירים וצלילים מהקלאסיקות של יהדות ספרד- שירת הלדינו, הרומנסה והפיוט.
12.8.14, 20:00- ‘המנון לאהבה’
זמרת השנסונים בריז’יט חביב ולהקתה בעקבות גדולי השנסונים של פריס: אדית פיאף, ז’ק ברל, איב מונטאן, ברברה, שארל אזנבור, ז’ורז’ ברסאנס ועוד. בביצוע מרגש ונאמן למסורת בשפת המקור ובעברית.
19.8.14, 20:00-שירי הביטלס
מופע מחווה מלא וקסום לכל שירי הביטלס מכל התקופות. מן הבלדות הגדולות ועד לשירי הרוק’נרול השמחים והאנרגטיים של הביטלס, בביצוע להקת אוברטון.
26.8.14, 20:00- ‘לבלבו אגס וגם תפוח’
הזמר הרוסי העממי במיטבו, במגוון עשיר של בלדות ושירי עם מהקלאסיקה של הזמר הרוסי ומשירי מקהלת הצלב האדום.

 
חגיגת קיץ של כוכבים בחיפה
קניון הסינמול בחיפה פותח את חופשת הקיץ, עם הכוכבים הבולטים בעולם הילדים. במהלך חודש יולי ובתחילת חודש אוגוסט בימים שני ורביעי בשעה17:30, יארח קניון הסינמול את אחד הכוכבים בינהם: רוי בוי, המופע של ערוץ הופ, קופיקו ועוד.
המופע הראשון בכיכובו של רוי בוי יתקיים בתאריך14.07.14 בשעה 17:30, מופע בידור עתיר אפקטים שייקח את הילדים להרפתקאה בג’ונגל בשיתוף חיות אקזוטיות אמיתיות.
16.7.14–המופע של הופ!- מופע מוסיקלי מבית היוצר של ערוץ הופ! בהשתתפות שרון שחל והדמויות האהובות מהערוץ.  
21.7.14 –צ’קצ’יק חברים–חגיגה מוסיקלית על חברות אהבה ומה שבינהם. 
23.7.14 –החברים של אורטל במופע מוסיקלי. 
28.7.14 –פיקו–פיקו חבר מכוכב פיקוללה מגיע לחגיגה מוזיקלית ומצחיקה. 
30.7.14 –דובי לייף–הפנינג משפחתי מצוות סופר פארם שכולו חגיגה של שירים ריקודים ופרסים.
06.8.14 –קופיקו–הדמות הקלאסית הישראלית המלווה אותנו כבר55 שנה במופע מוזיקלי חדש לכל המשפחה. 
המופעים פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.
 
 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה