אירועי פורים באשקלון-מופעים ואטרקציות לילדים

20,000איש בחגיגות פורים באשקלון 
 
והעיר אשקלון צהלה ושמחה: במשך שלושה ימים ציינו בעיר את פורים במגוון פעילויות, הופעות ואירועים לכל המשפחה, החל ממוצאי שבת בטקס קריאת המגילה החגיגי שהתקיים במתנ"ס אשקלון המחודש, משאית הלדים שהקפיצה את העיר והכניסה את התושבים לאווירת החג ועד ההפנינג הענק שהתקיים במדרחוב ביום שני. 
 
אבל השיא, ללא ספק, היה בתהלוכת העדלאידע האינטראקטיבית הראשונה מסוגה שהתקיימה באשקלון ולראשונה בישראל. מיצגי ענק בסימן רשתות חברתיות, פייסבוק, טוויטר, יו-טיוב ואינסטגרם, עיטרו את התהלוכה שנמשכה במסלולה החדש לאורך1,900 מטרים.

בתהלוכה השתתפו גם ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, המשנה לראש העיר, יורם שפר, הממונה על האירועים, משנה אטיאס וחברי המועצה, ד"ר ריקי שי, סופה ביילין, אלכס סולטנוביץ’, יוסי כהן, יורי ברנט ושרה זכריה,  להקות מחול מקומיות, נציגים מתנועות הנוער, המרכזים הקהילתיים, מינהלת מועצת הנשים העירונית, כוחות הביטחון וכמובן תושבי אשקלון. 
 

מיד לאחר התהלוכה, המשיכו החגיגות בבמה המרכזית בכיכר העירונית, שם התקיימו הופעות של להקות המחול המקומיות, יובל המבולבל ולהקת אתניקס. 
 
ראש העיר, איתמר שמעוני, שהגיע מחופש לרובין הוד, בירך את התושבים: הפכתם את העדלאידע השנה לחגיגה הכי מדהימה של פורים שהייתה אי פעם באשקלון. כפי שהתחייבנו, חגיגות פורים התקיימו גם במדרחוב וההיענות של התושבים הייתה עצומה. תודה לכם! אני רוצה להודות גם לחבר המועצה, הממונה על האירועים, משה אטיאס שעשה עבודה נהדרת ולכל מי שסייע ותרם להצלחת החגיגות.
 

אין תגובות

השאר תגובה