מוזיאון בית דוד נפתח מחדש בתל אביב

10.1.2012תיירות וטיולים עם ילדים

בתל אביב נפתח אתמול מחדש מוזיאון בית דוד בתל אביב שפעל בעבר בעיר העתיקה בירושלים בו תוכלו בין השאר לבדוק האם יש לכם"דם כחול"והאם אתם במקרה נצר לבית דוד.

במוזיאון המוקדש כולו למורשת מלכות דוד, חייו ותקופת שלטונו מוצגים מבחר פריטים המייצגים את תקופת מלכות דוד ומוצגים המאירים את תקופת שלטונו ומחדדים את אורח החיים אשר היה נהוג בה.
 

מוזיאון דוד המלך הוקם במטרה להרחיב את הידע של הקהל הרחב על תקופת דוד וחשיבותה ההיסטורית באמצעות מיצגים וחפצים מתקופת מלכות דוד, להצהיר מצד אחד על אחדותו של העם היהודי ומצד שני כדי להצביע על המשכיותה של מלכות בית דוד כמו גם המשכיותו של העם היהודי.

במחלקת הקרמיקה ישנם חפצים מתקופת בית המקדש הראשון–תקופת דוד וגם חפצים מתקופת בית המקדש השני -מטבעות, ראשי חץ, ספר תהילים עתיק ועוד.

מוזיאון בית דוד המלך תל אביב, מוזיאונים בתל אביב, אטרקציות בתל אביב
לכו תדעו אולי תגלו פתאום שאתם נצר לבית ישי? מוזיאון בית דוד

המוזיאון משמש גם מרכז מחקר של אילן היוחסין של מלכות דוד – המבקרים מוזמנים לבדוק, דרך מאגר נתונים ממוחשב, אם הם צאצאים של מלכות דוד.
 
במוזיאון חנות מזכרות ובה נמכרים"ספר תהילים הזהב",בגדים תנכי"ם, קטורת מטבעות מחצית השקל, כנורות דוד ועוד. הכניסה למוזיאון חופשית, הקהל מוזמן להשאיר תרומה על פי יכולתו וראות עיניו.
 
למידע נוסף ושעות פעילות: מוזיאון בית דוד…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה