טיסות לברצלונה?

2.5.2012טסים לחו"ל עם הילדים

חברת התעופה ישראייר הודיעה על הוספה של קו טיסות חדש לברצלונה, שיאפשר לחברה להציע בקיץ הקרוב חבילות נופש שישווקו לציבור הרחב ולקבוצות מאורגנות. במסגרת ההערכות של ישראייר לעונת התיירות של קיץ 2012, החברה תוסיף סידרת טיסות לברצלונה שתפעל החל מה-8 ביוני ועד ה-27 באוגוסט, בימים שני ושישי.
 

ברצלונה אמנם לא נחשבת עדיין ליעד קלאסי לטיולי משפחות כמו היורודיסני ליד פריז, צפון איטליה ופארק גרדה לנד, כפרי הנופש בהולנד או היער השחור ופארק אירופה שצוברים פופולריות – אבל משפחות שיטוסו לברצלונה ימצאו בה עניין רב והרבה אטרקציות שיעניינו גם ילדים כדוגמת פארק גאודי וכנסיית הענק הלא גמורה שהוא תכנן, הפירמידות האנושיות, הפסלים האנושיים בשדרות הרמבלס, החופים בקרבת העיר וכמובן לחובבי הכדורגל הצעירים – ביקור החובה באיצטדיון של ברסה בתקווה לראות את מסי וחבריו לקבוצה.

דורי שושן סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר ציין כי אין ספק שברצלונה מהווה יעד תיירותי ממדרגה ראשונה לתייר הישראלי ובעקבות הביקושים רבים הוחלט בחברה להוסיף למגוון היעדים שלה באירופה ואיי יוון, את ברצלונה, בעיקר במסגרת חבילות תיור במחירים אטרקטיביים. ברצלונה היא היעד ה-14 במספר שישראייר תשווק בעונת התיירות 2012.

מחיר הטיסה לברצלונה של ישראייר בקיץ יעלה החל מ-$499 לנוסע כולל מיסים והיטלים.
 

 

אין תגובות

השאר תגובה