פסטיבל האור ירושלים-מבצע מיוחד במלונות ירושלים

פסטיבל האור 2017

10.6.2012תיירות ואטרקציות

פסטיבל האור בירושלים -רוצים להשאר לישון בעיר? רשת מלונות פרימה יוצאת במבצע עם גימיק ייחודי לרגל פסטיבל האור בירושלים למבקרים בעיר שהמילה אור מופיעה בשמם.

למבקרים בירושלים שקוראים להם ליאור, אור, אורית, אוריה או אולי שמות נוספים או שמות משפחה שכוללים את המילה אור יקבלו במהלך פסטיבל האור בירושלים ב-10% הנחה במעמד ההזמנה באחד מרשת מלונות פרימה הממוקמים בירושלים. הזדמנות לבקר בעיר וגם להשאר ללון אחרי הביקור בפסטיבל האור והשאר האטרקציות, האתרים והמסעדות שיש לירושלים להציע.

לרשת מלונות פרימה, שנותנת חסות לפסטיבל האור המתקיים בבירה בין התאריכים6-14 ביוני, שלושה מלונות קונספט בירושלים: מלון פרימה רויאל  -באווירת בוטיק, רוח ואמנות; מלון פרימה המלכים (מסמלי העיר) ומלון פרימה פאלאס, המיועד לקהילה החרדית.

אתי לוי, מנכ"לית רשת מלונות פרימה: "ירושלים מהווה את אחד ממרכזי התיירות החשובים והמעניינים בישראל, ובתור רשת שחלק נכבד מפעילותה קורה בבירה, היה לנו חשוב לקחת חלק בפסטיבל האור. המבצע הוא עוד דרך לעודד את עם ישראל להגיע, אפילו ללילה אחד, ולהתרשם ממה שיש לעיר הזו להציע".

לשם מימוש המבצע יש להתקשר למרכז ההזמנות של רשת מלונות פרימה, ובמעמד ההזמנה לשלוח צילום של תעודת זהות לאישור שמו של המזמין.

מספר הטלפון של מרכז ההזמנות: *9995

לחצו כאן למציאת דילים ומבצעים לבתי מלון בארץ ובחו"ל…

אין תגובות

השאר תגובה