קיץ2012בחברת החשמל:בילוי חוויתי במרכזי המבקרים ללא תשלום

2.7.12

חברת החשמל פותחת את שערי מרכזי המבקרים לקהל הרחב בחדשים יולי ואוגוסט ומציעה בילויי חווייתי לכל המשפחה. הביקור כולל סיור מודרך בהנחיית מדריכים מקצועיים ומנוסים המתאימים את הסיור לצרכי המבקרים.

הביקור במרכזי המבקרים של חברת החשמל נוגע במגוון תחומים: משק החשמל בישראל, תכנון ארוך טווח, טכנולוגיות חדישות, איכות סביבה, היסטוריה והנחלת מורשת, שימור מבנים, השתלבות בסביבה ועוד. לקוחות החשמל נחשפים לאתגרים עמם מתמודדת החברה ויכולים לקבל מענה לשאלות בנושא חשמל, כגון; איך מופק החשמל ואיך הוא מגיע לכל בית ומפעל ? במה כרוך ייצור החשמל ? איזו דרך הוא עושה עד שהוא מגיע לשקע שבקיר?

מרכזי המבקרים:

תחנת הכוח בחיפה – חוף שמן:
מרכז המבקרים ממוקם באתר ההיסטורי המתחדש שבחוף שמן. בשנת1935 הוקמה באתר תחנת הכוח הקיטורית הראשונה של חברת החשמל, ובו פועלת כיום תחנת כוח מחזור משולב(מחז"מ),המופעלת באמצעות גז טבעי. במסגרת הביקור במרכז המבקרים, ניתן לקבל הסבר איך עובדת תחנת כוח ואיך מיצרים חשמל ולקבל מידע וטיפים לשימוש מושכל בחשמל ולבטיחות בחשמל.

אתר תחנת הכוח אורות רבין, (הסמוך לחדרה):
מרכז המבקרים נמצא באתר ייצור החשמל הגדול ביותר במדינה. הביקור באתר כולל סיור ברחבי התחנה, כולל נסיעה למזח הייחודי לפריקת הפחם, בים הפתוח. במהלך הביקור אפשר להתרשם גם מעשייתה של החברה בנושאים מגוונים בתחום איכות הסביבה המשקפים התמודדות עם דילמות של שימור מול פיתוח, שימור המורשת הבנויה, וסיפור ייחודי של פרויקט פורשים כנף – אימוץ הנשרים והדורסים בישראל.

מרכז המבקרים חוות חפצי-בה, (סמוכה לחדרה):
מרכז המבקרים בחוות חפצי-בה המשוקמת, מספר את סיפור החווה החקלאית של אגודת"נטעים"מראשית ההתיישבות בארץ ישראל (1906). אפשר לשלב גם ביקור במרכז המבקרים בתחנת הכוח "אורות רבין"הסמוכה.
מרכז המבקרים בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון:
הביקור במרכז חושף את הלב והמוח שמאחורי התהליך המורכב שבסופו מופקת האנרגיה החשמלית המגיעה לביתו של כל אחד מאתנו, במצגת ובסיור מודרך ברחבי האתר. זאת לצד חשיפת הילדים לכללי הבטיחות בשימוש בחשמל, ואת המבוגרים לשימוש מושכל וחסכוני בחשמל.

הביקור כולל סיור מודרך ומותנה בתיאום מראש בטלפון03-5677777 או באתר האינטרנטשל החברה

אין תגובות

השאר תגובה