מחוברים-גם בחופשה המשפחתית

סקר חדש של חברת אינטל, בחן את גישתם של האמריקאים לטכנולוגיה ונסיעות. הסקר מצא שהנופשים האמריקאים חרדים מאוד כאשר הם נוסעים ללא המחשב הנייד שלהם, מתוסכלים כאשר אינם יכולים לטעון את המחשבים והסמארטפונים עקב העדר שקעי חשמל, וכועסים כאשר נוסעים אחרים מציצים למסך שלהם מעבר לכתף, ובכך פוגעים בפרטיותם ואולי אף בסודיות המידע המוצג.

הסקר של אינטל, שכותרתו סקר אינטל על נורמות טכנולוגיות בקרב נוסעים בדק את יחסי הקרבה המתהדקים בין הנוסעים לבין מחשבי ה- Ultrabook,הניידים והטאבלטים שלהם, וחושף כי אמריקאים מרגישים קשר רגשי להתקנים ניידים אלה, עד כדי כך שהם מרגישים רגועים ופחות לחוצים כאשר יש להם גישה לטכנולוגיה במהלך חופשה.

קרוב למחצית המשיבים (44%) מבין הנוסעים האמריקאים הודו שהם מרגישים חרדים כאשר הם נוסעים ללא המחשב הנייד שלהם (הסקר התייחס למחשב  Ultrabook,טאבלט או נייד),ו-87% מהמשיבים הבוגרים הצעירים (בני 18-29) מרגישים שמחים יותר כאשר הם נוסעים עם המחשבים שלהם. המשיבים לסקר גם דירגו את אובדן המחשב הנייד בזמן נסיעות כמלחיץ יותר מאשר אובדן טבעת נישואים (77% לעומת 55%).

יחסי הזוגיות של הנוסעים עם ההתקנים שלהם הינם כה נפוצים, עד שהם מודים שהם מוכנים לעשות מאמצים רבים רק כדי להישאר מחוברים. כמעט מחצית מהמשיבים (46%, ו-63% מהמשיבים הצעירים) הודו שהם מוכנים לוותר על נוחות והיגיינה אישית בחיפוש אחר מקור חשמל לטעינת ההתקנים. מאמצים אלה עשויים, למשל, להוביל להעדפת מסעדה או בית קפה בהתאם לזמינות שקעי החשמל בהם, חיפוש שקעי חשמל בשירותים ציבוריים, או ויתור על הנוחות האישית וישיבה על הרצפה ליד השקע רק כדי לטעון את המחשב. 64% מהמשיבים לסקר הודו שהם יתפשרו על הופעתם החיצונית –יוותרו על מייבש שיער או מכשירי עיצוב, תכשירי קוסמטיקה, קרם הגנה מפני השמש, בגדי אימון ואפילו נעליים, ויעדיפו להשאיר במזוודה מקום למחשב האהוב עליהם.

תסמונת הנוסע הטכנולוגי: ממצאים עיקריים של הסקר
לנוסעים של היום יש ציפיות מוגברות מכל רגע שהם מחוברים לאינטרנט, והם מתייחסים לרגעים אלה כרבי ערך מתוך רצון ליצור, לצרוך ולשתף בבטחה באמצעות מחשב נייד שהינו נוח לצפייה, אינו מכביד על הגב, מעוצב יפה ומשלב סגנון, ביצועים וחיי סוללה ארוכים. החל מהשקת הטכנולוגית הניידתIntel Centrinoב-2003, עד ליצירת קטגוריית האולטרבוק בשנה שעברה, אינטל מזינה ומאפשרת את ההתפתחות של הטכנולוגיה שנמצאת בכל מקום.

מחשביUltrabookהשואבים השראה מתכונות חדשות ומותאמות של אינטל, מתמודדים עם החרדות של הנוסעים של ימינו ומקלים על תסכול השקע הודות לחיי סוללה של5 שעות לפחות ויכולות הדלקה מיידית. הם מספקים יתרונות של אבטחת המידע האישי עם טכנולוגיית Intel Anti-Theftו-Intel Identity Protection,ומספקים מערכות מעוצבות שעוביין פחות מ-2.54 ס"מ, אשר יוצעו בתצורות של מגע ומשולב(לוח ומקלדת– Convertible)בשלב מאוחר יותר השנה.
 

סקר אינטל על נורמות טכנולוגיות בקרב נוסעים
הסקר נערך במהלך חודש מאי2012, בארה"ב דרך האינטרנט, בקרב מדגם ארצי מייצג של2,500 בגילאי 18 ומעלה. המשיבים נשאלו לגבי נסיעות עם התקני אולטרבוק, מחשבי לוח ומחשבים ניידים. למידע נוסף על הסקר של אינטל על נורמות טכנולוגיות בקרב נוסעים, בקרו באתר…

על חברת אינטל
חברת אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה, בשנת1968 על ידי גורדון מור ורוברט נויס. 
אינטל, המובילה העולמית בחדשנות בתחום הסיליקון, מפתחת טכנולוגיות, יוזמות ומוצרים, המקדמים את האופן בו אנשים חיים ועובדים. אינטל מעסיקה כיום95,000 עובדים בעולם כולו ומספקת לתעשיית המחשבים מוצרי תקשורת ותוכנה, לוחות-אם, וכמובן, מיקרו מעבדים. אינטל פועלת בישראל משנת 1974. החברה עוסקת בעיקר בפיתוח וייצור מיקרו מעבדים ומוצרי רשת ותקשורת. לחברה 4 מרכזי פיתוח (חיפה, יקום, ירושלים, פתח תקווה) ו- 2 מפעלי ייצור (קרית גת וירושלים), והיא מעסיקה למעלה מ7,800 עובדים ישירים.

צילום: לשכת דובר אינטל ישראל
 

אין תגובות

השאר תגובה