פסטיבל סיפורי ילדים במלון הגושרים

10.7.12

הגושרים מלון בטבע יוצא בפסטיבל סיפורי ילדים המארח את מיטב סופרי הילדים ומזמין אתכם לשלב בחופשה שעות פז של העשרה, קריאת סיפור, הפעלות, סדנאות וטבע.

במסגרת הפסטיבל:

שעות סיפור
שעות סיפור עם הסופרת מאירה פירון שתקריא מהספר תפסיק לזוז כבר ותשלב פעילויות יצירה ושיחה עם הילדים, הסופרת שהם סמיט תקריא מספריה אבא אכל דייסה ומי שתה לי? ותשוחח עם הילדים על אימהות שהופכות לתינוקות, גמלים ששותים מיץ ועוד , הסופר אשר קרביץ שיעביר שעת סיפור המגוללת את מסעו של מושיקו לכוכב חרפצ’יוס, ויתאר את המפגש עם מפלצות, חייזרים וחוויות אחרות.

פעילויות נוספות
תיאטרון בובות על פי הספר שלושת הפרפרים שכתב לוין קיפניס, טיול רכבים פרטיים לרפת במושב בית הלל הכולל הקראת הסיפור דו רה מווו שכתבה שירלי יובל-יאיר וכן חליבת פרות והאכלת עגלים, מופע בלונים לכל המשפחה עפ"י הסיפור מעשה בחמישה בלונים שכתבה מרים רות. טיול פנסים הכולל קומזיץ, סדנת תופים, טיול רכבים מודרך אל אתר התצפיות בקיבוץ משגב עם. האכלה וסיפורי חיות בפינת חי, מופע ריקודי עם, סיור פסלים עם הפסל אריה אשכנזי וטיול לעמק הנהר הנעלם בשבת.

וגם: מנות בריאות מיוחד לילדים שרקח שף המלון, שי לוינשטיין, שיגיש את המנות האהובות על ילדים במתכונים בריאותיים וטעימים במיוחד, כולל ספגטי בולונז מחיטה מלאה, שניצלונים וצ’יפסים אפויים, מיני המבורגר עוף בגריל, שיפודי עוף ברביקיו, פירה תפו"א, קלחי תירס מאודים , גלידת סורבה ועוד.

פסטיבל סיפור הילדים במלון הגושרים יתקיים בין התאריכים28-22 ביולי 2012
קיבוץ הגושרים ד.נ. גליל עליון
22/7בשעה18:00 – שעת סיפור עם הסופרת מאירה פירון
25/7בשעה18:00 – שעת סיפור הסופרת שהם סמיט
26/7בשעה18:00 וב- 27/7 בשעה 10:30 – שעת סיפור עם הסופר אשר קרביץ
להזמנת מקומות:04-6816001

צילום: רוני בלחסן

אין תגובות

השאר תגובה