אטרקציה חדשה לילדים בצפון-דירה להשכיר בכרמיאל

דירה להשכיר פארק המשפחה בכרמיאל, אטרקציות לילדים בכרמיאל
דירה להשכיר פארק המשפחה בכרמיאל. צילום: אלכס הובר

17.8.2012מבלים עם הילדים

אטרקציה חדשה לילדים בצפון – בפארק המשפחהבכרמיאל הוקם מתקן משחקים בהשראת ספר הילדים הפופולרי של לאה גולדברג – דירה להשכיר.

פארק המשפחה בכרמיאל הוא פארק מושקע שמציע אטרקציות לילדים, תינוקות, בני נוער ומבוגרים ומספק חוויה ייחודית לבילוי משפחתי חוויתי. הפארק הוקם על שטח של כ-18 דונם, בלב העיר, בסמוך לעיריית כרמיאל ובו מבוך צמחיה ענק, אטרקציה מיוחדת של מבוך מים אטרקטיבי במיוחד בימי הקיץ, מגרש מיני גולף, מתחם כדורת חוצות (באולינג), מגרש למשחק שחמט ענק, אזור עם מתקני ספורט ייחודיים ועשרות מתקנים נוספים ובהם גשרים, נדנדות, מתקן ג’ימבורי דו קומתי, מתקנים אתגריים ועוד.

בשטח הפארק הוקמו פינות ישיבה מוצלות, אזור לפיקניק (ללא אש/מנגלים), בית קפה וגינון יפהפה. במקום מתקיימים, בין היתר, ימי כיף ופעילויות לילדים, תחרויות ומופעים לכל המשפחה לתושבי האזור.
 
בעמק יפה בין כרמים ושדות
בפארק שהפך לאחד מסמלי כרמיאל כעיר למשפחות צעירות נחנך לאחרונה מגדל דירה להשכיר על פי סיפורה הידוע של לאה גולדברג. המגדל, המעוצב כמו מגדל ארופאי בן מספר קומות, ממוקם בקצה מבוך הצמחייה ומצטרף אל שאר האטרקציות לילדיםבפארק. לנוחיות הילדים וההורים הוצבו במקום מדרגות עליהן ניתן לטפס בבטחה, להתארח במרפסת הנוף במעלה המגדל ולצפות בדמויותיהם של בעלי החיים – הסנאית, החזיר, החתול, היונה, הזמיר והתרנגולת.

דירה להשכיר, פארק המשפחה בכרמיאל, אטרקציות לילדים בצפון, אטרקציה לילדים בצפון, אטרקציות לילדים בכרמיאל
מגדל דירה להשכיר. צילומים: אלכס הובר.

הנאים החדרים בעינייך?
במקום הוצב לוח הסבר על סיפור חייה של לאה גולדברג שספרה המפורסם ‘דירה להשכיר’ נמצא לעיתים גם כיום, שנים לאחר כתיבתו, ברשימה השבועית של רבי המכר בתחום ספרות ילדים ונוער. בלחיצת כפתור יכולים המבקרים לשמוע את קורותיהם של בעלי החיים, דיירי המגדל, בקולם של ראש העיר כרמיאל עדי אלדר ולילך רנה וקסמן ממחלקת האירועים של העירייה שמדבבים את הקולות בסיפור. את המגדל תכנן פסל העירייה דוד קיסלין והוא הוקם במסגרת פרויקט שותפות2000 של הסוכנות היהודית.

פארק המשפחהפתוח בחופשות מדי יום בין השעות9:00-21:00
בשגרה: בימים א-ה משעה16.00 עד 21.00, בימי שישי משעה 08.00- 15.00 ובשבת משעה 09.00 – 20.00

כניסה חופשית לתושבי כרמיאל.
לתושבי חוץ:20 שקלים למבקר.

עוד אטרקציות לילדים בפארקים? 
אל תפספסו אתגני הסיפור של חולון…

 

אין תגובות

השאר תגובה