הפנינג ציונות לכל המשפחה בחוה"מ סוכות בהר הרצל

13.9.12

במהלך חוה"מ סוכות, הציבור הרחב מוזמן להשתתף בחוויה חינוכית תוך כדי בילוי מהנה במרכז הרצל.
המשפחות מוזמנות להכיר את מורשתו של הרצל, להיפגש עם המנהיגים שהשפיעו על ההיסטוריה של המדינה, לאייר בקומיקס את גדולי האומה, לשחק את מחפשים את ההיסטוריה ועוד.

סיור במוזיאון
המוזיאון כולל סרטונים, מולטימדיה ועוד. המוזיאון מחולק לארבעה חללים המתארים את התמורות שחלו בדרכו של חוזה המדינה, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני הנאמן למורשת האוסטרו-הונגרית ולתרבות הוינאית של המאה ה–19ועד להיותו מדינאי מתוחכם, הפועל ומסור כל כולו להגשמת החזון ולהקמת מדינה יהודית עצמאית באדמת ארץ-ישראל. הסיור אורך כ- שעה בהזמנה ותיאום מראש בלבד (מתאים לגילאי6 ומעלה).

הצגה מסיירת
סיור מומחז לכל בני המשפחה, המפגיש בצורה הומוריסטית אך מדויקת את המבקרים עם מנהיגים ולוחמים הקבורים בהר הרצל. דוד וולפסון, הוגה רעיון דגל המדינה, גולדה מאיר, ראש הממשלה הרביעית של מדינת ישראל, זאב ז’בוטינסקי וחברי מחתרת ניל"י. הדמויות מגולמות ע"י שחקנים מקצועיים, הסיור בעל ערך חינוכי ציוני, אורך כשעה וחצי, מהווה אתגר ועניין רב לילדים החל מגיל  10ומעלה.

מחפשים את ההיסטוריה
משחק אתגרי לכל המשפחה, כתבי חידה, משימות ועבודת צוות במטרה ללמוד, לגלות ולהכיר את מסתרי ההר האגדות והמנהיגים, המשחק בעל ערך חינוכי ציוני, אורך בין שעה וחצי לשלוש, מהווה אתגר ועניין רב לילדים החל מגיל8.
ניתן לרכוש את חוברת המשחק בעלות של20 שקלים.

סיור בהר הרצל
הסיור בהדרכת מדריך מקצועי ממרכז הרצל , במהלך הסיור מסופרים סיפורים על המנהיגים החשובים שקבורים בהר הרצל על ידי ציטוטים ונאומים. הסיור מתקיים בכל יום מימות חוה"מ החל מהשעה12:00, אורך כשעה ורבע, מתאים לגילאי 16 ועד 99.

קומיקס ציוני–גדולי האומה 
סדנת קומיקס ציוני שבה הילדים לומדים את הדמויות מההיסטוריה של הר הרצל בניהם חיים ויצמן, הרצל, גולדה מאיר הרב קוק. ולאחר מכן לומדים לצייר קומיקס של הדמויות.
הסדנה מתאימה לגילאי6 עד 18.

הצגה- הרצל בדרכים
הצגה בהשתתפות הקהל, המספרת את סיפורו של הרצל באמצעות מסעותיו ועלילותיו בדרכו לתנועה הציונית. ההצגה אורכת כ-40 דקות, מתאימה לגילאי 6 עד 10.

שעת סיפור לקטנטנים- הרצל החולם והרצל הממציא 
סיפור מסעו של הרצל הצעיר בדרכו אחר הגשמת החלום האישי, אורך כ-40 דקות, מיועד לגילאי 4 עד 7.

חדר יצירה ציונית
הילדים יתנסו בהכנת יצירות אומנות במוטיבים ציונים, הפעילות נעשת במתחם פתוח ומיועדת לגילאי3 עד 12.

על המוזיאון
מוזיאון הרצל המחודש הינו מרכז חינוכי ייחודי, המעניק מפגש חווייתי עם התנועה הציונית ומייסדה, בנימין זאב (תיאודור) הרצל. המוזיאון מעוצב ברוח צעירה ומודרנית, המספרת בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג, תוך שימוש באמצעים אורקוליים מרהיבים.

מרכז הרצל החדש, בכניסה להר הרצל, שד’ הרצל ירושלים.
שעות הפעילות בחוה"מ סוכות:
ימים רביעי, חמישי של חוה"מ סוכות3 עד 4 באוקטובר בין השעות 10:00-16:00.
יום ו’5 באוקטובר בין השעות 09:00-13:00
הכניסה לפעילויות כרוכה בתשלום-35 שקלים לאדם מגיל 3 חייב כרטיס.
כרטיס משפחתי ל-5 אנשים בעלות 160 שקלים.
בימי חוה"מ סוכות אין כפל הנחות.
טלפון:02-6321515

*את הביקור במוזיאון יש לתאם מראש גם ליחידים.                                             
*מוזיאון הרצל מותאם לנכים ועגלות
*הסיורים במרכז מתקיימים בשפות:עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, אמהרית וגרמנית.

אין תגובות

השאר תגובה