עונת קטיף הדבדבנים2013נפתחה באופן רשמי

תאגיד הפירות בראשית מפסגות גליל גולן, המוביל את שוק הפירות הנשירים בישראל, מזמין את ההורים וילדיהם לחגוג את עונת הדובדבן במרכז המבקרים בבית האריזה פירות הגולן ברמת הגולן, חוויה משפחתית מהנה לכל המשפחה. במרכז תוכלו לבקר גם בחנות למכירת פירות ‘בראשית’ האיכותיים ומוצרי מזון מהגולן והגליל.

 
עונת הדובדבן נפתחה באופן רשמי. עונה זו קצרה יחסית ונמשכת כחודשיים בלבד, בשל העובדה שאת את פרי הדובדבן לא ניתן לקרר לאורך זמן ועל כן הוא נמכר, כמעט, רק כשהוא טרי מיד לאחר שנקטף. 
השנה, על פי תאגיד הפירות ‘בראשית’ מפסגות גליל- גולן, יבול הדובדבנים הוא נמוך מאד ויעמוד על כ -2,500 טון לעומת 5,000 טון בשנה שעברה וזאת בעקבות החורף הבעייתי שהתאפיין במזג אוויר לא יציב. עקב כך מחירו של הדובדבן יהיה השנה גבוה יותר בהשוואה לשנה שעברה ויאפשר הכנסה סבירה לחקלאים. 
 
על הדובדבן
הדובדבן בעל איכויות גבוהות ויבולים טובים באזורים גבוהים וקרים, ועל כן, בישראל הוא גדל בהרי הגליל, רמת הגולן ובאזור הגבוה של ירושלים והרי חברון. בשנה רגילה, צורכים הישראלים כ-3,500 טון דובדבנים. תאגיד ‘בראשית’ ישווק השנה כ – 800טון דובדבנים לעומת1,300 טון דובדבנים אשתקד. ישנם מספר זני דובדבן הבולטים בינהם הם:רנייר(לבן וורוד, בורלה, סטלה, צ’יינוק ובינג (אדומים).
 
אודות בראשית 
תאגיד הפירות בראשית מייצר ומשווק כ-55,000 טון פירות בשנה (תפוחים, אגסים, קיווי, פירות קיץ, דובדבנים) ומנהיג תרבות צריכה של פירות המאפשרת ללקוחות ליהנות מפרי ממוין, רחוץ ונקי על המדפים. התאגיד מטפל בכל השלבים של הטיפול הפרי, החל מהמטע, הקטיף, המיון ועד להגעתו לשוק. הפירות של בראשית נקטפים ומטופלים במסירות ובמקצועיות ומועברים לבתי המיון והאריזה המשוכללים של החברה בגליל ובגולן.
 
הידעת?
הדובדבן עשיר בסיבים תזונתיים שחשובים לפעילות התקינה של מערכת העיכול, במקביל עשיר בוויטמיןAהמגן על הראיה וכן, בוויטמיןCשמשפר את התנגודת החיסונית של הגוף ובאשלגן ונתרן המסייעים בהורדת לחץ דם.
 
לתיאום הסיורים במרכז המבקרים של בראשית יש ליצור קשר בטלפונים:
04-6961988  שלוחה5  |פקס:04-6961488 | 050-6831758 
דוא"ל:  dinab@pri-beresheet.co.il
 
שימו לב! חשוב מאד לתאם מראש.
 

אין תגובות

השאר תגובה