סיורים מוזיקליים-תיאטרליים בעכו העתיקה

כשנפוליאון יכבוש את עכו – סיורים מוזיקליים תיאטרליים לכל המשפחה בחופשת הקיץ, באולמות האבירים של עכו העתיקה.

באולמות האבירים בעכו העתיקה משוטטים בשבועות האחרונים ריצ’ארד לב הארי, נפוליאון, אחמד אלג’זאר ורמח"ל, בתלבושות תקופתיות מלאות. שחקני מרכז תיאטרון עכו עסוקים שם בחזרות נמרצות לקראת סיורי תיאטרון מוזיקליים שיתקיימו בחודש הבא, כחלק מהזמריה ה-23 שמגיעה לעיר.

מה בתכנית?
הסיור המוזיקלי-תיאטרלי נפתח כשהקהל מוזמן לחפש יחד עם נפוליאון את הכובע שאותו השליך אל מעבר לחומות לתוך העיר, כשלא עלה בידו לכבוש את עכו. אל תוך הסיפור משתלב גם הטרובדור חזי לוי, שמצטרף אל נפוליאון בדרכו לאולמות האבירים כדי לפגוש את אלג’זאר ולשמוע ממנו את הסיפור האמיתי, ושניהם יחד פוגשים את שאר הדמויות מההיסטוריה של העיר. 
 

הזמריה מציינת מעל60 שנות פעילות, בחגיגת שירה מהדהדת בעכו, על רקע תפאורת גן המצודה, חוף הים וחומות העיר העתיקה.  באולמות האבירים, שבהם קיימו הצלבנים את טקסיהם בתחילת האלף הקודם, יתקיימו עכשיו סיורי המשפחות, כשהם משובצים בדמויות מחיי העיר ובהרבה מוסיקה. 

כנס המקהלות הבינלאומי מביא לעכו יותר מ-700 זמרים מהארץ ומהעולם, לחגיגה של שירה בחצר המצודה, במדשאות הגן הקסום ובאתרים נוספים בעיר. מקהלות מאינדונזיה ומדרום אפריקה, בתלבושות מקוריות מרהיבות, מקהלות מרוסיה וארה"ב והרכבים ישראליים בעלי מוניטין בינלאומי כשמניית ווקאל, ישירו תחת שרביטם של מנצחים בעלי שם עולמי מארגנטינה, גרמניה, בריטניה, הונגריה, פינלנד, ארה"ב וכמובן ישראל. 

קונצרטים של אחר צהרים וערב יציעו את מיטב המוסיקה הקולית הקיימת היום. הקהל יוכל לצפות בסדנאות שיעבירו המנצחים מחו"ל לזמרים הישראליים, שלמדו את הרפרטואר והתכוננו לכך מבעוד מועד. 
 

בין הקונצרטים בזמריה יהיו גם קרן פלס עם המופע ‘איך שהשמש תזרח’,  קונצרט הגוספל-ג’אז של עופר ואיריס פורטוגלי, קונצרט התזמורת האנדלוסית הים-תיכונית אשקלון המצדיעה לסמי אלמגריבי וג’ו עמר, וחגיגות של בירה, יין ושירה אל תוך הלילה בגן הקסום שבאולמות האבירים. 
 

עכו, סיורים מזיקליים תיאטרליים, הזמריה, פעילויות לילדים בעכו, החופש הגדול


זוהי עכו
מלונות מודרניים בתוך בתי אפנדים, עם חמאם טורקי מקורי ומרתף צלבני, הצגות תיאטרון עכשוויות בתוך מבנים עותמאניים, מכללה אקדמית סמוכה למקדשו של בהא אוללה וחופים מדהימים. בירת הממלכה הצלבנית, שהוכרזה לפני כעשור על-ידי אונסק"ו כעיר שימור מורשת עולמית, היא היום עיר תיירות בינלאומית, נוחה ומודרנית. עברה המפואר של העיר הקוסמופוליטית עדיין ניכר בכל פינה והיא מציעה חיי שפע נוחים, מנוהלת בקפידה ונמצאת בשיא תנופת הפיתוח שלה. 
 
עכו היא העיר השניה המתויירת ביותר בארץ, לאחר ירושלים. העיר מציעה לאורחיה את החופים היפים בארץ, שווקים עם ריחות קפה ופלאפל, מסעדות עם מטבח מפואר – שרידי מסורת עתיקה של עיר נמל, מוזיאונים שמציגים שווקים אותנטיים מן המאה ה-19, אתרי ספורט ימי, נמל דייגים ומרינה, ופסטיבלים שהפכו לנכסי תרבות של הארץ כולה. 
 

סיורי תיאטרון מוזיקלי בעכו
הזמריה ה-23 בעכו העתיקה: 11 – 16 באוגוסט, ראשון עד שישי.
סיורי התיאטרון:12-14 באוגוסט, שני עד רביעי, בשעות 13:30 | 14:30.
מחיר כרטיס:20 ₪
טלפון:03-6041808
 

 

אין תגובות

השאר תגובה