קטיף נוריות לכל המשפחה בקדמה

פסטיבל קטיף נוריות בקדמה – אטרקציה משפחתית צבעונית בטבע

הפסטיבל מתקיים במושב קדמה, כ-3 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, פחות משעה נסיעה ממרכז הארץ ודקות מאשקלון, אשדוד, גדרה ויישובי הסביבה.

החל מיום שישי11.4.2014 ועד סוף מאי יתקיים פסטיבל קטיף הנוריות המסורתי ויציע כמידי שנה חוויה צבעונית ומשמחת של פריחה בשלל צבעים –המיועדת לכל בני המשפחה. בפסטיבל כולם משתתפים וכל המשפחה מוזמנת לצאת לשדות ולהשתתף בקטיף עצמי של נוריות במגוון צבעים, על פני כ-30 דונם של מרבדים מרהיבים שממתינים רק לכם.

תמורת40 שקלים בלבד תקבלו גביע ומספריים ותשתתפו עם כל בני המשפחה בקטיף עצמי של נוריות בשלל צבעים: אדום, לבן, ורוד, צהוב, כתום זהוב ועוד.

במקביל תוכלו להשקיף על עשרות דונמים נוספים של פרחי נוריות המסודרים שורות, שורות, לפי צבעים ויוצרים מרבדים צבעוניים ססגוניים וכן תוכלו להשקיף על הרי ירושלים והסביבה הקרובה.

שעות פעילות:  החל מ-11.4 ועד סוף מאי.
שעות הפתיחה שישי9:30-17:00, שבת וחול המועד פסח 9:30-19:00. 
מחיר:40 שקלים לגביע פרחים.

פסטיבל קטיף נוריות בקדמה, אירועי פסח2014, פעילות לילדים בפסח
מרבדים צבעוניים של פריחה. צילום: ענבל עלמה בצר

דרכי הגעה: לנוסעים מצפון על כביש6, במקום לנסוע עד סוף הכביש יוצאים במחלף שורק ומתחברים לכביש 40 דרום (שמאלה בצמת ראם-מסמיה), השטח לא רחוק משם מצד שמאל. לבאים מדרום, במקום להמשיך בקרית גת ישר על כביש 6, יורדים ימינה לכביש 40 לכיוון צומת קסטינה וקריית מלאכי ולאחר ק"מ ספורים, השטח ימצא מימין. ניתן להתחבר חזרה אחר כך לכביש6 צפון. 

פטיבל קטיף נוריות
קדמה
11.4עד סוף מאי
לפרטים נוספים:052-2676780.

 

 

צילום: ענבל עלמה בצר

אין תגובות

השאר תגובה