פעילויות לילדים בחופש החיפה-מתחם דיסני במדעטק

קיץ קסום עם ערוץ דיסני ג’וניור במדעטק חיפה בתערוכת ספינות וים – בונים ספינות פיראטים, מרכיבים סנפירים לבת הים הקטנה ונהנים מעוד מגוון אטרקציות לילדים

 בקיץ הקרוב, חברת דיסני ישראל משתפת פעולה בפעילות קסומה ומיוחדת עם המדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, במסגרת התערוכה השנתית של הספינות והים.
 
במסגרת שיתוף הפעולה, יוקם מתחם חוויתי ייחודי של ערוץ דיסני ג’וניור לקטנטנים והורים באווירת ספינות וים, סביב עולם התוכן הקסום והעשיר של דיסני ג’וניור, שעוסק בעולמות הים וספינות: ג’ייק והפיראטים מארץ לעולם לא, אריאל בת הים הקטנה, הנסיכה צופיה הראשונה – הארמון הצף, ובו יוכלו הילדים לקחת חלק בפעילות אינטרקטיבית של יצירה והתנסות וכן יוכלו הילדים ליהנות מהפעילויות השונות שיוצעו במתחם, כגון קטעיהידעת?אודות עולם הים, החיות והצומח וכיצד לשמור עליהם, כל זאת באווירה שכולה דיסני ג’וניור. 
 
הפעילות מיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד7, החל מ- 13.7.14.
 
במתחם, יוזמנו הקטנטנים להרכיב קיטים מיוחדים מעולמות התוכן של דיסני ג’וניור ולהשיטם במתחם התנסות מיוחד שיכלול שלוש בריכות ייעודיות. בנוסף, יוכלו המבקרים לבנות קיטים של הדמויות האהובות של דיסני ג’וניור שישולבו אף הן בהתנסות. 
 
באמצעות בניית סירת מפרש של ג’ייק והפיראטים מארץ לעולם לא, יוכלו הילדים ללמוד כיצד משיטים סירת מפרש ואודות השפעותיה של הרוח על הסירה.
 
בניית הארמון הצף של הנסיכה סופיה הראשונה ילמד את הילדים למה זקוקה הסירה על מנת שתוכל לצוף במים. 
 
בנוסף, יוכלו הילדים להרכיב סנפירים לאריאל בת הים הקטנה וללמוד אודות תנועת הסנפיר של הדג במים. 
 
הקיט שירכיבו הילדים יישאר לאחר מכן להצגה במוזיאון, והקיט מנייר עם הדמויות האהובות של דיסני ג’וניור – יילקח על ידי המבקרים למזכרת הביתה. 
 
המתחם יהיה פתוח למבקרים בין התאריכים13.7.14 ועד ל 18.10.14  
 
ימים ושעות פעילות:
ראשון עד רביעי10:00-17:00
שישי10:00-14:00
חמישי ושבת10:00-19:00
שעות הפעילות ניתנות לשינוי בחודשי הקיץ ומומלץ להתעדכן מול קופות מדעטק.
 
מחירים:
10שקלים לכניסה לכל מבקר במתחם (גם הורה וגם ילד), כניסה חינם עד גיל5
הכניסה מותנת ברכישת כרטיס למוזיאון שעלותו70 ₪ למבוגר ו- 60 ₪ לילד (עד גיל 5 כניסה חינם)
 
 
 
כתובת: בלפור12, הדר הכרמל, חיפה.
מידע נוסף והזמנת כרטיסים:053-7106949

*התמונה להמחשה בלבד.

 
 
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה