אטרקציות לילדים בפריז?ספר טיולים חדש מבית המשפחה המטיילת

המשפחה המטיילת – מדריך נסיעות חדש לטיולי משפחות בפריז

 
המשפחה המטיילת מתרחבת: מדריך חדש נוסף לסדרת מדריכי הנסיעות, והפעם–לפריז. פריז עם ילדים? מעלה המחברת שלומית יפת-ביאליק את השאלה בפתיחה לספר, ועונה: כן. פריז עם ילדים!. פריז היא לא רק עיר יפיפיה ורומנטית, מסתבר שהיא מתאימה מאוד לטיול משפחתי–לטיול בר/בת מצווה, וגם לטיול עם ילדים גדולים או קטנים יותר. 
 
המדריך כולל, בנוסף לכל האתרים הגדולים והמוכרים, גם אתרים פחות מוכרים המתאימים במיוחד לטיול משפחתי יחד עם מגוון טיפים – כיצד להפוך את הטיול למוצלח במיוחד, כיצד לחסוך זמן בעמידה בתורים (הידעתם שיש תור מיוחד שעוקף את כל התורים?), איפה לשתות את השוקו החם הטוב ביותר בעיר וכיצד להפוך ביקור במוזיאון לחוויה מלהיבה, גם עבור הילדים.
 
הספר כולל גם מידע וחומר רקע על פריז ועל צרפת, שהוא גם רלוונטי לטיול, גם מעניין ולעיתים אף מפתיע ובלתי שגרתי. כך למשל תגלו שהמלך לואי ה-14 היה רקדן בלט, מי המציא את השם מיקי מאוס, שבצרפת לומדים בבתי הספר היסודיים רק ארבעה ימים בשבוע ולכבוד איזה אירוע נבנה מגדל אייפל: מידע שיעשיר ויעמיק את הביקור שלכם בעיר.
 
בדומה למדריכים הקודמים בסדרת המשפחה המטיילת, גם במדריך לפריז הוקדשה מחשבה רבה כיצד לסדר את כל המידע הרב בצורה פשוטה וידידותית לשימוש. המידע מחולק למסלולים המאורגנים ומסודרים בצורה שהופכת את מלאכת תכנון הטיול לקלה ופשוטה – כל המידע מוגש בצורה בהירה, בצירוף תמונות ומפות וכל מה שדרוש לתכנון הטיול ובמהלכו. כן מצורפת לספר מפה של המטרו.
 
המדריכים הקודמים בסדרה: צפון איטליה, היער השחור, הולנד, סלובניה וקרואטיה. חוברות הפעלה לילדים: נוסעים לחו"ל, איטליה, הולנד.
הספר נמכר בכל חנויות הספרים ובאתר המשפחה המטיילת, מחירו114 ₪.
                        
                                          
 

אין תגובות

השאר תגובה