בשיא החורף-יומיים של תעתועי חול במדבר

חולות נודדים – הזדמנות של פעם בחיים לפגוש בערבה את אמן התלת-ממד מהגדולים בעולם, ג’יימי הרקינס: ציור תלת-ממד בחול, אמנים שמייצרים אמנות חיה ובועטת, סדנאות אקטיביזם סביבתי אינטראקטיבי, יריד איכרים עם מיטב התוצרת החקלאית של הערבה, סיור שקיעה בעקבות מיצגי פרפורמנס המתעוררים לחיים עם תאורה ייחודית, הקרנת סרטים אקולוגיים ואטרקציות נוספות לכל המשפחה באירוע אקו ארט בחנוכה
 
הזדמנות חד פעמית לחוות את מופע הציור התלת-ממדי של האמן הניו-זילנדי ג’יימי הרקינס, המגיע לראשונה לישראל, ולצפות בעבודתו ההרפתקנית והמתעתעת שתוצג על גבי אדמת הערבה–ציור ענק תלת-ממדי השובר את היבט המרחב בהשתתפות של קהל הצופים.
 
במהלך יום שישי יתקיים יריד איכרים המציג את מיטב חקלאות הערבה וייערכו סיורים בגלריות האמנים במושב עין-יהב. החל משעות הצהריים ניתן יהיה לצפות באמן ג’יימי הרקינס יוצר יש מאין בפארק ספיר עם עבודתו התלת-ממדית בחול בשיתוף הקהל. מיד לאחר מכן יציגו אמני בית הספר לתאטרון חזותי מיצגי"פרפורמנס"בסיור אינטראקטיבי בשעת הערביים עם תאורה ייחודית. תוצג עבודתם החיה והנושמת בצמוד לקטלוג שיחולק לאורחים המשלב הסבר אודות המיצגים.
 
במהלך יום שבת יתקיים משעות הבוקר הפנינג סדנאות אמנים ערבה יוצרת – חוויה לכל המשפחה בה ניתן יהיה לחוות באופן אקטיבי אמנות אקולוגית וחיבור לטבע. יתקיימו סדנאות איכותיות יוצאות דופן הכוללות בין היתר פיסול, אנימציה, צורפות, כדרות, רישום, אמנות ממוחזרת, נגרות ועוד. בפארק יחכו למשתתפים בית קפה גלריה, בנייה משותפת של מיצגי פרחי ענק ממוחזרים משקיות ניילון: שת"פ בין הערבה התיכונה לבין העיר רמת גן, שינדוד בין ערי ישראל בהובלת האמנית בשמת ניראון. המיצג יהווה פתיח לעידוד יישום חוק השקיות היוצא לדרך בימים אלה.
 
האירוע מופק על ידי המועצה האזורית ערבה תיכונה באמצעות מתנ"ס ערבה ובשיתוף פורום אמני הערבה, ובתמיכת: מפעל הפיס, המשרד להגנת הסביבה וקרן קיימת לישראל.
ניהול אמנותי–פורום אמני הערבה: סילייה יצחק. אוצרת: בשמת ניראון.

בתמונה: יצירה בחול של ג’יימי הרקינס.
 

 
אקו ערבה – חנוכה

פארק ספיר שבערבה

ימים שישי ושבת,19-20 בדצמבר
כניסה ביום שישי בחינם
הכניסה ביום שבת במחיר40 ₪ לאדם או 120 ₪ למשפחה.

 

אין תגובות

השאר תגובה