מגדל המשחקים

זוכרים את הקטע בצעצוע של סיפור 3 בו הצעצועים נבהלים לגלות שהם נסגרים בארגז ונשכחים אי שם בעליית הגג? זה כנראה מה שמרגישים הרבה מהצעצועים, המשחקים והבובות בימינו. מאז שנכנסו לחיינו המשחקים לנייד וכל משחקי האיי, VR וה- wii למיניהם, כמובן לצד הקונסולות השונות ומשחקי המחשב שהילדים אנחנו מבלים מולם שעות רבות כל יום.

אם חיפשת עוד רעיונות לפעילויות בבית, יש לנו קטגוריה שלמה בשביל זה… מוזמנים להיכנס לקטגוריית הפעילויות לילדים בבית באתר.

משחק לילדים בבית

רעיון שעלה בראשנו עוד בימי החופש הגדול והוא שימושי גם לחורף, בקור ובגשם, בימים בהם אין חשק (או לא כדאי…) לצאת יותר מדי מהבית. פשוט לקחנו את כל משחקי הקופסא שיש לילדים על המדפים, מתחת למיטות, ולא תאמינו באיזה מקומות עוד מצאנו כמה… ופשוט הנחנו אותם בערימה של משחקים וערכות יצירה שהגיעו בימי ההולדת לאורך השנים, חלקם עדיין סגורים בניילון והגיעו כמעט עד התקרה.

מתוך הערימה הזאת הילדים פשוט שלפו כל יום משחק אחר ושמחו לגלות את המשחקים שנשכחו אי שם והכי חשוב, לגלות מחדש את הכיף שבמשחק משותף ואינטראקטיבי מול בן אדם ולא מול מסך (צבעוני ומתקדם ככל שיהיה…).

לא חייבים מגדל – אפשר גם להוציא רק כמה, אבל הרעיון הוא שהמשחקים יהיו מול העיניים ולא נחבאים אל הכלים כדי לעודד את כולנו להגיע לזמן איכות של משחק משפחתי משותף, שכידוע די מצומצם אצל רובנו בימים אלו.

דבר האמא: מתי כבר כל המגדל הזה ייעלם לי מהסלון?
דבר הדרדסים: עוד 64 ימים! כשנגמור לשחק בכל המשחקים שמצאנו…

מומלץ לנסות בבית – ונשמח אם תשתפו אותנו איך היה בקבוצה שלנו בפייסבוק: מה עושים היום עם הילדים?…
ותעזרו להורים אחרים עם עוד רעיונות לפעילות בבית עם הילדים…

 

אין תגובות

השאר תגובה