חיות חורזות

משחק קופסה חדש לילדים, משחק רביעיות שמיועד מעבר להנאה גם לתרום להתפתחות מודעות פונולוגית (ואם לא ידעתם מה זה, כמונו, אז מיד תוכלו ללמוד…)

חיות חורזות הוא הראשון בסדרה חדשה של משחקי קלפים המיועדת לפיתוח הקריאה והעשרת השפה לילדים בדרכים יצירתיות.
פיל חליל, קוף ותוף, כלב גרב, ועוד חרוזים מופיעים במשחק החוויתי שעוזר לפתח את הבסיס לקריאה, לכתיבה ולהבנת הנקרא בדרך נעימה וידידותית. המוטו של יצירת המשחק הוא מהנאה להנעה, אם הלמידה תיעשה בשמחה, בהנאה ובתחושה של חווית הצלחה, הילד ישתדל ויתאמץ לקרוא וגם יעשיר את השפה שלו.

מודעות פונולוגית
זהו משחק קלפי רביעיות צבעוני המבוסס על שמות של חיות ומילים מתחרזות ועובד על מודעות פונולוגית- המודעות והיכולת של הילד לפרק ולחלק את המילה לצלילים הקטנים ביותר המרכיבים אותה וזוהי אחת מאבני היסוד של הקריאה והכתיבה.

המשחק תורם למספר מרכיבים בהעשרת השפה:
* מפתח יכולת זיהוי והכרה של צלילי המילה
*מעודד קראיה ולמידה
*מפתח חשיבה וזכרון
*מעשיר את השפה באוצר מילים שימושי ויומיומי

לאיזה גילאים המשחק מתאים?
המשחק מתאים לילדים מגיל6 ומעלה, בעיקר ילדים בכיתות א’-ג’.  מורות, מורות שילוב בבתי הספר וכן הורים רבים רכשו ושיחקו גם עם ילדים בוגרים יותר.

את המשחק פיתחה אסנת פליישר, מתמחה במיומנויות למידהM.A.העוסקת בפיתוח משחקים.
 
המלצות על המשחק:
 "קיבלנו במתנה את משחק החרוזים ונהננו לשחק בו מאוד. המשחק חינוכי מאוד, ניתן ללמוד חרוזים רבים תוך כדי משחק וכמובן גם לחדד את הקריאה. מומלץ מאוד מאוד! "רחל אמא של ר’.
 
"משחקי הלמידה שלך מעוררים חדוות למידה וחיוך על פני המשתתפים במשחק. באמצעות המשחקים המגוונים הילדים לומדים ומתרגלים: חרוזים, תנועות, קריאה מדויקת וביטויים לשוניים. הקלפים מעוצבים באופן אסתטי ונעים. תמיד טוב לסיים שיעור בעזרת משחק לימודי וחברתי שמשאיר טעם של עוד…"  תודה, פנינית- מורה ביסודי.
 
"הרביעיות מאוד ידידותיות לכיתות א,ב. הכתב ברור והמילים מנוקדות. המשחק מעודד קריאה נכונה בזכות הדמיון הצלילי למילה העומדת במרכז הסדרה. התלמידים איתם שחקתי את המשחק מאוד נהנו מהמשחק, מזה שהצליחו לקרוא ולנצח אותי ואני נהנתי מכך שהם תרגלו את הקריאה שלהם בדרך ידידותית. אשמח לרכוש משחקים נוספים,  בהערכה רבה, אורית, מורה ביסודי.
 
"שיחקתי עם ילדיי בחופש במשחק הרביעיות שיצרת, היה מקסים. יש תרגול של הרבה מיומנויות וזה נהדר. אקח את המשחק איתי לעבודה עם תלמידי א’ בשנה החדשה".הדר אמא ומורת א’.

לפרטים נוספים על המשחקלחצו כאן…

 

אין תגובות

השאר תגובה