מטח בחינם?

11.5.2011סופר ממי – סופר דדי

ביי ביי לחווה, שלום לאנגרי בירדז… מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית, יאפשר גישה חופשית לספרייה המקוונת- כותר ספרי לימוד,עד סוף שנת הלימודים הקרובה. כותר ספרי לימוד, היא הספרייה המקוונת הגדולה בארץ, הכוללת250 ספרי לימוד בהוצאת מטח, רמות ואריק כהן ומקיפה את כל המקצועות הנלמדים בכיתות א’ ועד יב’. 

כותר ספרי לימוד, הפועל בכתובת:  www.school.kotar.co.ilהיא סביבה מתוקשבת המציגה את כל ספרי הלימוד של מטח ומו"לים נוספים בגרסה דיגיטלית, סביבת למידה פעילה, פתוחה, שיתופית ואינטראקטיבית הכוללת איתור מידע מהיר, מרחב עבודה אישי לתלמיד ולמורה הכולל הוספת תיקיות וקבצים אישיים, סימניות, הדבקת פתקיות, סימון קטעים נבחרים, יצוא קטעי טקסט ותמונות, שמירת הערות וסימונים ויצירת מדף ספרים אישי.

בכותר ספרי לימוד משולבות שכבות של מידע אינטראקטיבי הכולל קישורים למקורות העשרה ולפריטי מידע עתירי מדיה, עדכונים ופעילויות המותאמים לאוכלוסיות יעד שונות. סביבה לימודית כזאת יכולה להפוך את השיעור לחוויה מרתקת ואת שיעורי הבית למותאמים לתלמידי הדור הנוכחי. 

היא יכולה לספק ללומדים חוויה לימודית מרתקת ואף ליעל את ההכנה לקראת הבחינות. לכותר ספרי לימוד שולבה מערכת לניהול למידה המאפשרת למורה להתאים משימות לתלמיד או לקבוצות תלמידים ולעקוב אחר הפעילות. 

גילה בן הר, מנכ"לית המרכז לטכנולוגיה חינוכית מציינת כי פתיחת הספרייה המקוונת כותר ספרי לימוד, אשר פותחה במטח, פותחת בפני התלמידים מאגר עצום של תכנים ועשויה לסייע לתלמידים להתכונן למבחני סוף השנה. בנוסף, הדבר יאפשר לתלמידים אשר לא היו חשופים עד כה לאפשרויות שמציעה הספרייה , להתנסות בחוויית לימוד דיגיטלית ולהרחיב את מקורות המידע ללימוד.

בן הר הוסיפה כי תתאפשר גישה חופשית גם לממשק של כותר ספרי לימוד המקיף את כל ספרי הלימוד במקצועות המתמטיקה, היסטוריה, אזרחות, גיאוגרפיה, מדעים, אנגלית ועוד. השימוש בספרי הלימוד המקוונים מאפשר לכל תלמיד יצירת מאגר מידע אישי, בהתאם לצרכי הלימוד הספציפיים שלו, בכל זמן ובכל מקום.

 

אין תגובות

השאר תגובה