קייטנות קיץ-הכי טוב לילדים ולהורים

לא אחת נשמעת דרישת ההורים, המבקשים לקצר את תקופת החופש הגדול, ולספק לילדים מסגרת חברתית, חינוכית ותומכת, אשר תעשיר את הידע של הילדים, ותהווה עבורם מקום בטוח וחיובי. עד כה, הועלו הצעות שונות כיצד ניתן לעשות זאת, אך בפועל, החופש הגדול, נשאר גדול כשהיה.
 
לצורך זה של ההורים, ניתן פתרון אידיאלי בדמות קייטנות שמיועדות לילדים או קייטנות שמיועדות לבני נוער. קייטנות אלו, אשר נמשכות בין שבוע לשלושה שבועות, מסייעות לילדים לצלוח את החופשה בשלום, ולהורים, להיות רגועים בידיעה כי ילדיהם נמצאים בידיים בטוחות.
 
במאמר זה נענה על שאלות נפוצות בנוגע לקייטנות שמיועדות לילדים או קייטנות שמיועדות לבני נוער.
 
קייטנות שמיועדות לילדים מציעות לילדים הצעירים הזדמנות להשתתף במגוון פעילויות וחוויות, על פי סדר יום קבוע ומתוכנן מראש. ברוב המקרים, שעות הפעילות הן בין8:00 ל-13:00 בצהריים, כאשר בשעות אלו נהנים הילדים ממגוון פעילויות ספורט, חוגי אומנות ויצירה, משחקים, פעילויות בטבע ועם בעלי חיים, חוגי העשרה ובעיקר, הזדמנות נוספת עבור הילדים, ליצור וליהנות מקשרים חברתיים עם בני גילם.
 
כמו כן, ישנן קייטנות שמיועדות לילדים המספקות גם אפשרויות נוספות, אשר מקלות על ההורים, ומעשירות את זמנם של הילדים, כגון: הסעות ממקומות מרכזיים, ארוחת בוקר כשרה, חטיפים, יציאה מחוץ לעיר לטיול או אטרקציה, מתנפחים, מופעי בידור, חולצה, כובע, אבטחה ועוד. לעיתים, הרחבות אלו כלולות במחיר, ולעיתים, יידרש עבורן תשלום נוסף.
 
מהו קהל היעד של קייטנות שמיועדות לילדים?
ברוב המעונות והפעוטונים, חופשת הקיץ הגדול נמשכת בין שבועיים לשלושה שבועות, ועל כן, קייטנות קיץ מיועדות, החל מגן חובה, לכל גיל. ישנן קייטנות שמיועדות לילדים העולים לגן חובה ולכיתות א’, קייטנות שמיועדות לילדים העולים לכיתות ב’-ד’, וכמובן, קייטנות שמיועדות לילדים בוגרים יותר, העולים לכיתות ה’-ז’, חלוקה זו, רלוונטית, למשל, לקייטנות אגד.
 
למרות שישנן קייטנות שמיועדות לבני נוער אשר סדר היום שלהם דומה לזה של הצעירים, הנמשך מספר שעות כל יום, קייטנות אגד מציעות לבני הנוער אטרקציה ייחודית המותאמת לגיל ולצרכים שלהם: קייטנות שמיועדות לבני נוער שהן מעין מחנות קיץ. קייטנות אלו, המיועדות לגילאי התיכון, נמשכות לרוב כשבוע, או חמישה לילות ושישה ימים.
 
במהלך ימים אלו, יוצאים בני הנוער אל מחוץ לעיר מגוריהם, ושוהים באחד היישובים היפים ברחבי הארץ. ימים אלו, עשירים בחוויות מאתגרות ויוצאות דופן, כגון: רחצה לילית, ארוחות על האש, סירות פדאלים, קיאקים, מסיבות דיסקו, ספורט אתגרי, טיולים למיטיבי לכת, יציאה למרכזי ספורט וכיף, שיט ופעילות ימית.
 
קייטנות אלו, מיועדות לחברה צעירים, אשר אוהבים לצאת ולבלות, נהנים משהייה משותפת עם בני גילם, ורוצים לצבור חוויות ייחודיות אשר לא ישכחו לעולם.

אין תגובות

השאר תגובה