הילדים עקוצים?

ממשתלת צומחים שבכפר רות שלחו לנו את הפתרון הירוק להגנה על הילדים בלילה בפני יתושים: צמחי פלקטרנתוס הדוחים את היתושים ונותנים לילדים את הגנה המקסימאלית – ללא צורך להשתמש בחומרים כימיים או תכשירים רעילים.

משתלת צומחים שבכפר רות מזכירה לנו שלא תמיד צריך להשתמש בחומרים כימיים כדי להגן על הילדים שלנו בפני היתושים המציקים של הקיץ: עציצי הפלקטרנתוס שהגיעו לרגל הקיץ למשתלה, מאפשרים למנוע את כניסת היתושים לחדר הילדים באמצעות הצבת או תליית הצמח על אדן החלון–-רעיון פשוט, טבעי וירוק!

עציצי הפלקטרנתוס הינם צמחים גולשים, בעלי מראה מלא ומרענן הצומח לכיוון מטה. עלי הצמח הינם בעלי ריח חזק ביותר המרחיק את היתושים וחרקים נלווים אחרים, והצמח עצמו מצטיין בעמידות בפני שינוי בתנאי מזג האוויר ותנאים קיצוניים של יובש, קור, חום, שמש וצל. במשתלת הצומחים שבכפר רות ניתן להשיג את עציצי הפלקטרנתוס בשני סוגים שונים ומומלץ להציבם באזורים מוצלים או על אדן החלון בחדרי הילדים–שם עדיף להבריח את היתושים באמצעים הטבעיים ביותר. 

חשוב לציין כי במקרה שישנים עם צמחייה בחדר – מומלץ להשאיר חלון פתוח (עם רשת) לאוורור בכל מקרה.

משתלת"צומחים"בכפר רות מציעה לכם ייעוץ חינם עם צוות המומחים שבמקום, שיתאים לכם את הפתרונות המתאימים כדי להכניס את הטבע הבית או להפריח את הגינה. במקום תמצאו מבחר חסר תקדים של מאות שתילים, פרחים, עצי פרי ועציצים לצד מגוון רחב של אביזרים משלימים ואקססוריז לגינה, דוגמת צמחי מים, אבזור וקישוטי גינה, ריהוט גן ביבוא ישיר מאינדונזיה, דגי נוי למכירה, כלי עבודה, דשנים, חומרי הדברה, כדים, מזרקות, פסלונים של בעלי חיים לגינה (וגמדים) ועוד.
             
"גילוי נאות" -העציץ הגיע אלינו בנתיים רק במייל ועוד לא ניסינו אותו על יתושי הקיץ השנה…

פלקטרנתוס לדחיית יתושים- החל מ-24 ש"ח

משתלת"צומחים" -כפר רות בסמוך למודיעין
שעות הפעילות: ימים א’-ה’08:00-18:00, יום ו’- 08:00-15:00
לפרטים נוספים, טל’:08-9749744

אין תגובות

השאר תגובה