בונזו-מדברים אל הכלבים בגובה העיניים

שיווק דיגיטלי פורץ דרך: כך מדברים ללקוחות בגובה העיניים- בונזו יצרה120 סרטוני וידאו פרסונליים לחברי הפייסבוק שלה ולבעלי כלבים.
כחלק מקמפיין המותג בונזו, יצאו בחברה בתחרות דיגיטלית מיוחדת עבור החברים בדף הפייסבוק. התחרות נבעה מתוך הבנה שכדי שהפרסומת תתפוס את תשומת ליבם של הצופים, הצופים, או במקרה זה כלביהם של הצופים,  צריכים להיות חלק מהפרסומת.

במסגרת הקמפיין שעלה בטלוויזיה בעלות הנאמדת בכמיליון וחצי שקלים, פיתחו בחברה אפליקציית ייעודית באמצעותה הוזמנו החברים בעמוד הפייסבוק של בונזו, הכולל20 אלף חברים, להעלות תמונות של הכלבים שלהם וליצור לעצמם פרסומת מותאמת אישית בדיוק כמו זו שמככבת בטלוויזיה. 

התוצאה הייתה שלמעלה מ-1,000 גולשים העלו תמונות של כלביהם וביקשו להשתתף בפרסומת. מתוכם נבחרו לא פחות מ- 120 גולשים עבורם הפיקו סרטוני פרסומתמותאמים אישית, בהתאם לפרסומת ששודרה עם קריינות של אורנה בנאי ובכיכובו של הכלב מסי. 

 
 
 
 
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה