קפסולות ג’ל חדשות לכביסה מחברת אריאל

חדש ממותג הכביסה המוביל בישראל אריאל: קפסולות ג’ל לכביסה, מרוכז פי2, הופכות את הכביסה לתהליך פשוט ונוח לכל אחד.

מסקר המשווה את עבודות הבית בין גברים ונשים, שנערך מותג הכביסה אריאל עולה כי: בכביסה לא מתחלקים: ב-97% מהבתים בישראל, רק אחד מבני הזוג אחראי על הכביסה, אולם רוב האנשים מסכימים שיתנו לאחר לעשות את הכביסה (כמעט70%). 28% מהגברים מגדירים עצמם כמבינים בתחום הכביסה, אולם הכביסה היא עדיין טריטוריה נשית מובהקת (88.7% אחראיות על הכביסה בבית). 

אריאל, מותג הכביסה המוביל בישראל ובאירופה (20%, ערך כספי, שנה אחרונה, אי.סי.נילסן) משיק בישראל את הפתרון המושלם והנוח לתוצאות כביסה מצוינות, כך שיתאים לכולם. קפסולות ג’ל לכביסה, חזקות מאוד להסרת כתמים, מסיסות במים וכוללות ג’ל פי2 יותר מרוכז מג’ל הכביסה של אריאל, כך שגם יתר הגברים (72%) יכולים מעתה להגדיר עצמם כמבינים בתחום הכביסה: קלות השימוש במוצר והתוצאות המצוינות, הופכות את תהליך הכביסה לפשוט ונוח, לכל בני הבית. 

קפסולת הג’ל החדשה של אריאל- מנקה ללא פשרות ונוחה לשימוש. קפסולות הג’ל החדשות של אריאל נכנסות ישר לתוך התוף, שם הן מתמוססות לחלוטין במים ומשחררות ג’ל עוצמתי שמסיר את הכתמים בקלות. הן מכילות נוזל מרוכז במיוחד ובו מיושמות מהטכנולוגיות החדשניות ביותר של נוזל כביסה אריאל. החומר הפעיל והבלעדי בקפסולות מרוכז פי2 מג’ל הכביסה של אריאל. עם אריאל, אפשר להמשיך ולחסוך בחשמל, משום שהודות לטכנולוגיות המצויות בה, ניתן להשיג תוצאות ניקיון מצוינות כבר בכביסה ב-30 מעלות. יתרה מזאת, שימוש בקפסולת הג’ל של אריאל מסייע בשמירה על סיבי הבגד לאורך זמן. 

אופן השימוש: יש להכניס את קפסולות הג’ל החדשות של אריאל ישירות לתוך התוף הריק של מכונת הכביסה, ובשלב הבא, להכניס את הבגדים המלוכלכים מעל הקפסולה. אחרי השימוש יש להקפיד לסגור את אריזת הקפסולות ולהחזיקה במקום מחוץ להישג ידם של ילדים כמו כל תכשירי כביסה אחרים. המינון המומלץ הוא קפסולת ג’ל אחת של אריאל למכונה מלאה, בטמפרטורת כביסה של לפחות30 מעלות. הפעלת מכונת הכביסה בצורה זו מבטיחה התמוססות מרבית של הקפסולה.

לא משנה מי עושה את הכביסה, הבגדים יוצאים תמיד נקיים. ללא פשרות. החידושים לוקחים את תהליכי משק הבית היומיומיים לרמה חדשה: קפסולת הג’ל החדשה של אריאל, מבטיחה ניקיון מצוין ללא פשרות במאמץ מינימאלי, ועוזרות להפוך את פעולת הכביסה לתהליך עוד יותר פשוט ונוח.

קפסולות הג’ל החדשות של אריאל מגיעות באריזות של16 יח’, 32 יח’ . 
ניתן לרכוש אותן בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ במחיר מקסימאלי מומלץ לצרכן של:30 ש"ח,50 ש"ח

 

צילום: סטודיו דן לב

אין תגובות

השאר תגובה