נשיקולדה

8.3.2011עושים שוק

תכירו את נשיקולדה, רשת קונדיטוריות חדשה שהוקמה בשנת2010 על ידי רחל חוגג ורועי כהן ברמת השרון והרצליה. 

רחל חוגג, יצרה וניהלה למעלה מעשור את הקונדיטוריה המצליחה העוגיות של רחל בהרצליה, צמחה אל תוך עולם האפייה והקינוחים מתוך מטבחה הביתי, המבוסס על מתכונים מסורתיים וטעמים ייחודיים שכולנו אוהבים ומכירים מהבית עם מגוון מוצרים בעבודת יד מחמרי גלם איכותיים, בדגש על חומרים טבעיים וטריים שנאפו מדי יום תחת ידיה של רחל. הקונדיטוריה וליין העוגיות הייחודי שהציעה, משכו את סקרנותם של העוברים ושבים שהריחו את ריח האפייה המדהים שעלה מהתנורים ואט אט צברה קהל לקוחות נאמן.
 

רועי כהן החל את דרכו הקולינרית עוד בהיותו תלמיד תיכון בבית הספר למלונאות תדמור, לאחר שירותו הצבאי החליט לחזור שוב לתדמור כדי להתמחות בתחום הקונדיטוריה. עם סיום לימודיו החל לעבוד במלון קראון פלאזה בתל אביב בתפקיד קונדיטור של מסעדת המלון. לאחר שנה וחצי בלבד בתפקיד, קודם לתפקיד השף קונדיטור של המלון. כמו כן ניהל רועי את מחלקת הקונדיטוריה של מאפית הגורן בקיסריה.

תוך שמירה על הליין הקיים פיתחו רחל ורועי ליין מוצרים חדש ומגוון הכולל עוגות, מוסים, קינוחים אישיים, מוצרים ללא סוכר, ללא קמח, מאפים מתוקים לצד מאפים מלוחים, מגשי אירוח מעוצבים, מאפים לחגים כמו אזני המן לפורים, לחמים, קישים, מגוון מוצרי פרווה איכותיים ועוד.

אתם מוזמנים לנשיקולדה לטעום… להריח… לשבת על כוס קפה במרפסת, או להציץ פנימה דרך החלון שבתוך החנות, על תהליכי הייצור במפעל, ולהנות יחד איתנו מעולם שלם של חוויות קולינריות לכל החושים.

לקראת פורים, תוכלו להזמין בנשיקולדה, אוזני המן במגוון טעמים כמו פרג, שוקולד, חלבה, שוקולד לבן, תמרים ומיני אוזני המן בטעמי אגוזים, פרג או תמרים, אזני המן ללא סוכר ומשלוחי מנות מעוצבים.

מבצעי פורים2011

המבצע הסתיים להשתתפות במבצעים הבאים הרשמו מכאן…
 

להזמנות ופרטים נוספים:
www.neshikolada.co.il

נשיקולדה רמת השרון
חנות המפעל, רח’ החרש8 
טל’03-5477764

נשיקולדה הרצליה
בר כוכבא93
טל’ 09-9543285

 

אין תגובות

השאר תגובה