סימילאק ג’נטל-חדש על מדף תחליפי החלב

26.10.2011עושים שוק

סימילאק ג’נטל(Gentle)תחליף חלב חדש של חברת אבוט יצרנית סימילאק מושק בימים אלה ומיועד לתינוקות הזקוקים להקלה במצבי אי נוחות וגזים, אי סבילות ללקטוז ולעיכול קל, ומצטרף למוצרי החברה בהמשך להשקת סדרת סימילאקAdvance Plus.

2מתוך3 תינוקות בישראל סובלים מבעיות עיכול בשנה הראשונה לחייהם – סימילאקGentle,אשר יחליף את סימילאק טופFree, פותח מדעית במטרה להציע תרכובת מזון חלבית המכילה את כל הרכיבים הדרושים להתפתחות התינוק, מבלי להכיל לקטוז. 

סימילאקGentle,מכיל הרכב המקנה התפתחות הדומה לזו של תינוק יונק ב-4 תחומים: עיכול, גדילה, חיסוניות והתפתחות שכלית. הוא מיועד לתינוקות מגיל לידה עד שנה, הסובלים מאי סבילות ללקטוז וממצבים של אי נוחות וגזים.

סימילאקGentle,מציע את היתרונות הבאים:

• מכיל מנגנון ספיגת פחמימות כפול אשר מסייע בהפחתת גזים ושלשול.
• בעל הרכב שמנים ייחודי, ללא שמן דקל, המסייע למרקם יציאות רך ולהפחתת כאבי בטן.
• אינו מכיל לקטוז, העלול לגרום לבעיות עיכול.
• מכיל חומצה לינולנית ו- DHAמסוג אומגה3 ו- AAמסוג אומגה6, המסייעים להתפתחות המוח והראייה.
• הרכב אנטיאוקסידנטים ייחודי, התורם לבריאות תאי מערכת העיכול ולמניעה ותיקון של נזקים הנגרמים על ידי רדיקליים חופשים כולל אנטיאוקסידנט מסוג לוטאין שנמצא חיוני לבריאות העיניים.
• נוקלאוטידים, המסייעים בהפחתת מקרי שלשול ובהבשלת תאי מערכת החיסון – הרכב וכמות נוקלאוטידים הדומה לאלו הקיימים בחלב אם ובקולסטרום.
• למעלה מ-25 ויטמינים ומינרלים כגון: ברזל, סידן, ויטמין Dועוד.

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל,מציינת כי מחקרים מוכיחים ש-2 מתוך 3 תינוקות בישראל סובלים מבעיות עיכול בשנה הראשונה לחייהם, המתבטאים באי נוחות וגזים – שימוש בפורמולה ללא לקטוז הינה צעד ראשון חשוב בהקלה על מצבים אלו.
שתי הסדרות, סימילאקGentleוסימילאק טופFREE,יהיו זמינות במקביל על גבי המדפים, במשך החודשים הקרובים.

חטיבת התזונה של אבוט מפתחת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים תזונתיים מבוססי מדע: תרכובות מזון לתינוקות ופעוטות, מוצרי מזון רפואי, חטיפי אנרגיה תזונתיים ומוצרים נלווים לעידוד הגדילה והבריאות הפיזית והכללית בכל הגילאים: סימילאק(Similac),להזנת תינוקות ופעוטות, פדיאשור(PediaSure)לתזונה מלאה ומאוזנת לילדים, ואנשור  (Ensure)לתזונה מלאה ומאוזנת עבור מבוגרים.

חברת אבוט(Abbott)היא חברה גלובלית, העוסקת במגוון תחומים בענף הבריאות שפעילותה מוקדשת לגילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות ומוצרים רפואיים, לרבות מוצרי תזונה מכשור רפואי ואבחנתי. החברה מעסיקה קרוב ל-90,000 עובדים ומשווקת את מוצריה בלמעלה מ- 130 מדינות.

סימילאק ג'נטל, תחליפי חלב לתינוקות, תחליף חלב לתינוקות
סימליאק ג’נטל. צילום: יעל האן ודפנה מור לוי סטודיו שתיים

סימילאק ג’נטל
סימילאקGentle, Nשווק באריזות375 גר’, בעיצוב חדש בצבעי כתום וזהב.
לתינוקות בגילאי0 עד שנה.
כשר חלבי לאוכלי חלב נוכרי בהשגחתOUהרבנות הראשית לישראל. מחיר מומלץ לצרכן:45 ש"ח. 
להשיג ברשתות השיווק ובבתי המרקחת.

למידע נוסף: מוקד המומחים של סימילאק: 1-800-65-65-01
או באתר של סימילאק: www.similac.co.il 

 

אין תגובות

השאר תגובה