הבובה של רינת גבאי

5.11.2011עושים שוק

אם יש לכם ילדים בגילאי הגן, בטח יצא לכם להכיר את רינת -רינת גבאי, כוכבת הילדים שמופיעה באינספור תכניות טלוויזיה לקטנטנים, הצגות ילדים, קלטות ילדים, מופעי חנוכה ועוד ועוד.

ועכשיו, היא זוכה גם לבובה מיוחדת שעוצבה בהשראתה, כולל בגדי מופע נוצצים כמתחייב, שגם מדברת ושרה בעברית שירים של רינת, שהשיקה לאחרונה עוד קלטת ילדים חדשה ותככב בחנוכה הקרוב במופע מותק של פסטיבל.
 

לבובה שני מצבים – מצב יום, בו יתחילו הקטנטנים את הבוקר עם משפטי ושירי בוקר טוב ומצב לילה, הכולל משפטי ושירי לילה טוב מקוריים בתוספת תאורת לילה מרגיעה שבעזרתה הקטנטנים אולי ילכו לישון סוף סוף…

נסיינית בת שנה וחצי (ומפותחת לגילה כמובן…), שעדיין לא מכירה את כל כוכבי הילדים ואת רינת, התאכזבה ברגע הראשון כשהבובה נפלה לחיקה ולא ענתה לה למרות ההבטחות -אבל אחרי כמה חבטות ממוקדות לכיוון מפתח הלב (ואחרי שההורים מצאו איפה שמים לה סוללות…), היא הצליחה להוציא מהבובה את הקולות המובטחים על האריזה – ומאז הן לא נפרדות.

רינת נלקחת מדי יום אחר כבוד לגן, היא מדברת ושרה אליה, מסרקת ומטפלת בה, ואם היא לא עונה? לחיצה קטנה מיד עושה את העבודה.

הבובה גם הוכתרה כידידותית להורים(בניגוד לבובות מדברות ובוכות אחרות שלא ברור מה עבר לנו בראש כשקנינו אותם…) -אם מיציתם את השירים והמשפטים תמיד תוכלו לכוון את הבובה למצב שקט יותר עם לחיצה קטנה על הכפתור הנכון.

הבובה מתאימה רשמית לגילאי3 ומעלה.
מחיר:199.99 ש"ח
להשיג: בסניפי טויס אר אס
 

אין תגובות

השאר תגובה