מקדונלדס ישראל במראה חדש

בדומה לרשת הגלובלית מקדונלדס ישראל מרעננת ומשפצת את סניפה אחת למספר שנים וזאת במטרה להישאר צעירה ועדכנית.

שיפוץ ופתיחתו מחדש של סניף רמת השרון
מקדונלדס פתחה מחדש את סניף רמת השרון כשהיא מציגה מראה חדש לסניף ברחוב סוקולוב. הסניף מעוצב בסגנון מעודכן ומודרני בהשראת פופ ארט.
הסניף המחודש הותאם בעיצובו לקהל יעד של בני נוער וילדים- כורסאות וכסאות בצבעוניות עזה, תאורת לדים, גופי תאורה צבעוניים, ספסלי עור שחורים מחיצות מעץ צבעוניות המחלקות את המסעדה למספר אזורי ישיבה אינטמיים (ליחידים, לזוגות ולמשפחות), שולחנות מקוריאן (חומר אנטי בקטריאלי) ו-13 מסכי LCDהפזורים במסעדה ומשדרים את עשרת הצעדים שנקטה הרשת הישראלית עד כה במסגרת המהפכה הבריאותית.

בשנה הקרובה, תשפץ מקדונלד’ס ישראל20 סניפים נוספים לצד 8 סניפים חדשים שייפתחו במקביל.

מהפכה בריאותית ב-10 צעדים:
מאז2004 ועד היום, מובילה רשת מקדונלד’ס שינוי תפיסתי בהרגלי האכילה.
מהפכת הבריאות של מקדונלד’ס כוללת עשרה צעדים: צלייה על גחלים, החלפת השמן לשמן קנולה איכותי כמו שמן זית, הפחתת אחוזי השומן ברטבים, הוספת100 גרם ירקות במרבית הארוחות, מגוון של ארוחות סלטים בתפריט, אפשרות להחלפה ללחמניית עינן קל, הפחתת השומן בבשר ל-9% שומן, סימון באחוזים כמה מהווה המוצר מתוך תצרוכת הקלוריות היומית המומלצת וסימון ערך תזונתי על המוצרים.
בנוסף מקדונלד’ס הורידה את כמויות הנתרן במוצרים, כמות השומן הרווי בכל ארוחה פחתה משמעותית, וכמות שומן הטראנס הינה פחות מאחוז.

חוק ארוחת הילדים בסן פרנסיסקו
בתחילת חודש דצמבר2011 נכנס לתוקפו בסן פרנסיסקו חוק ארוחת הילדים על שם ארוחות הילדים המוגשות ברשת מקדונלד’ס המגביל את רשתות המזון המהיר בחלוקת מתנות במנות המיועדות לילדים. החוק שנועד להפחית את תופעת ההשמנה בקרב ילדים, קובע סטנדרטים תזונתיים לארוחות שאליהן יתלוו צעצועים: הן חייבות לכלול פירות וירקות, סך הקלוריות לא יעלה על 600,פחות מ-23 גרם שומן ופחות מ-640 מ"ג נתרן.

ארוחות הילדים המוגשות בסניפי מקדונלד’ס ישראל עומדות בכל הפרמטרים של החוק שנכנס לתוקפו בסן פרנסיסקו למכירת ארוחת ילדים עם צעצוע שכן הן היחידות בעולם שמכילות פחות מ-500 קלוריות,פחות מ-20 גרם שומן, פחות מ-3 גרם שומן רווי,פחות מ-640 מ"ג נתרן ומכילות מנת ירקות או פירות בארוחה.

אין תגובות

השאר תגובה