קהילת הורים חדשה

09.08.12
תזונת פעוטות וילדים היא אחד הנושאים החשובים ביותר לכל אמא. מה הוא אכל? מה הוא צריך לאכול? למה הוא לא אוכל? האם אוכל יותר מדי או מעט מדי? מה עושים כדי שילמד לאכול נכון ובריא? שאלות רבות ומגוונות מעסיקות כל הורה, באופן יומיומי. הרשת היא מקום נהדר ללקט בו מידע, להתייעץ ולקרוא תכנים בנושא.

בימים אלה עלתה לאוויר קהילה חדשה ומיוחדת של הורים, שכל כולה סביב נושא התזונה. הקהילה, שהוקמה ע"י גמדים של שטראוס, מיועדת בעיקר להורים לילדים בגילאי חצי שנה עד חמש.

בקהילה ניתן להתייעץ עם הורים אחרים, לשתף בבעיות או חששות, לדבר על הכל בפתיחות וגם להתייעץ עם מומחיות תזונת ילדים, שנמצאות און-ליין בעמוד ומעניקות מענה אישי לכל אמא.

אחוות הורים 
קהילת הורים היא מקום מצוין לפגוש הורים אחרים, המתמודדות עם אותם אתגרים. התחושה שההורה לא לבד, ושהילד לא שונה מעוד מאות ילדים אחרים, יכולה לעודד ולנחם. ויותר מכך, בקהילה יש הרבה יותר סיכוי למצוא פתרונות ורעיונות יצירתיים שעוזרים בהתמודדות. הורים מנוסים שנתקלו בעבר באותן בעיות או תופעות, ייכולים להיות מקור נהדר לתשובות או טיפים שיכולים לעשות את ההבדל.

ייעוץ און-ליין מתזונאית 
שירות מיוחד שניתן לקבל בקהילה הוא ייעוץ מתזונאית, המתמחה בנושא תזונת פעוטות וילדים. ניתן לשאול שאלה בעמוד עצמו או לפנות אל התזונאית באופן אישי, דרך פרופיל הפייסבוק שלה ולשאול שאלה באופן אינטימי.

משחקים ופעילויות לשיפור הרגלי התזונה
חלק חשוב בהקמת הקהילה הוא הרצון לסייע להורים, לחנך את הקטנטנים לתזונה נבונה, כבר מגיל צעיר. ידוע שיש חשיבות רבה להרגלי התזונה של ילדים בגילאי הצעירים וככל שהרגלי התזונה טובים ובריאים יותר בגיל צעיר, כך יגדל הילד ויפתח הרגלי תזונה נבונה לכל החיים. בעמוד הפייסבוק ניתן למצא כלים מגוונים שיסייעו ללימוד הילד תזונה נבונה. בין השאר ניתן למצא חוברות צביעה, פאזלים ועוד.

לינק לעמוד…

אין תגובות

השאר תגובה