TRIDENT SENSES

TRIDENTמותג המסטיקים המוביל בעולם מציג בישראל את TRIDENT SENSES

TRIDENT (טריידנט),מותג המסטיק המוביל בעולם, מתחדש בישראל ומציג אתTRIDENT SENSESקולקציית מסטיקים בטעם משגע ובאריזת מעטפה נוחה ומדליקה החוסכת מקום בכיס או בתיק
 
מסטיקTRIDENT SENSESהנו בעל נוסחת טעמים ייחודית המאפשרים להרגיש את הטעם העוצמתי שלו גם לאחר זמן רב של לעיסה. TRIDENT SENSESמציג קולקציית טעמים מנצחת הכוללת טעמי: אבטיח, תות , מנטה עדינה ופירות טרופיים, כאשר כל הטעמים הם ללא סוכר.
 
ההשקה של סדרת המסטיקים תלווה בקמפיין פרסום וקידום מכירות בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות , תחת הסלוגן, ה- FUNמתחיל בטעם, בו תוצג סדרת המסטיקים החדשה.
 
TRIDENT SENSESיימכר במחיר של:6.00- 7.50 ₪ ליחידה כאשר כל אריזה מכילה 14 יחידות מסטיק במשקל של 27 גרם. ניתן להשיג: בחנויות הנוחות, רשתות מגה, קואופ שופ,, טיב טעם, רשתות השיווק הפרטיות  בקיוסקים ובפיצוציות ברחבי הארץ.
 
אודות קראפט פודס
קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת1903, והיא  יצרנית מותגי על דוגמת עוגיותOero,מותגי הקפהJacobs,מותגי השוקולדCadbury, Milka, Cote D’orו-Toblerone,וכן מותגיTrident, Halls, Philadelphia Cream Cheese, LACTA,אוסקר מאיירס, ועוד.
קראפט פודס מעסיקה כ-130,000 עובדים ברחבי העולם, היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ-160 מדינות ומחזיקה כ- 200 מפעלים ברחבי העולם. 
מחזור המכירות השנתי של קראפט פודס עומד על50 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם  מחזור מכירות שנתי של1 מיליארד דולר.
קרפאט פודס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג’ונס וסטנדרט אנד פורס.
 

אין תגובות

השאר תגובה