טעמי שוקולד חדשים על המדף

 

תאגיד המזוןKraft foodsממשיך להרחיב את מגוון עוגיות מילקה ומשיק בישראל אתMILKA CHOCOLILASTIX,אצבעות של עוגיות איכותיות מצופות שוקולד מילקה מהרי האלפים.

MILKA CHOCOLILASTIX  ללקק את האצבעות-  המוצר מתווסף לסדרות השוקולד המצליחות של מילקה ומשלב אצבעות עוגיות פריכות ומובחרות עם שוקולד חלבMilkaמשובח ליצירת שילוב מפנק של מירקמים וטעמים. שילוב נהדר בין שוקולד מילקה האיכותי לבין העוגיות, הגורם להנאה מרובה. 

מחיר מומלץ לצרכן:13.99 ש"ח ל144גר’.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

Milkaהוא אחד ממותגי השוקולד המובילים באירופה, ואחד ממותגי מיליארד הדולר של תאגיד קראפט פודס. המותג משמר את המסורת האיכותית של האלפים, כפי שמשתקפת מהפרה הסגולה והמפורסמת על אריזות המותג

 

שוקולד חדש, קניות לילדים, חדש על המדף

מוצר נוסף מתאגיד המזון קראפט פודס ישראל: הרחבת מותג שוקולד הפרמיום האיכותיCote D’orומשיקה2 טבלאות שוקולד בטעמים מעולים וייחודיים:

קוט דור עם שברי פיסטוק – שוקולד מריר, בלגי, איכותי המכיל70% מוצקי קקאו, בשילוב שברי פיסטוק מובחרים המעניקים טעם יוקרתי ומפנק במרקם קראנצ’י מפתה.

קוט דור כפול מריר – הינו שוקולד מריר, בלגי, איכותי המכיל70% מוצקי קקאו, המתאפיין בניגודיות שבין המילוי החלק של השוקולד והאינטנסיביות של שוקולד אמיתי, שהופכת את חווית הטעימה למספקת ומיוחדת.
 
מותג השוקולדCote D’or,הפך מאז ייווסדו ב-1883 לתקן של איכות עבור אוהבי שוקולד פרמיום איכותי. טעמם הבולט של פולי הקקאו, בידיהם של שוקולטיירים בלגיים מובילים, מסביר מדוע הפך מותג השוקולד Cote D’orלאחד המותגים הקלאסיים, בעלי מוניטין רב. קוט דור הינו אחד המותגים המובילים והוותיקים של קראפט פודס, עם מחזור מכירות שנתי של מעל1 מיליארד דולר.
מחיר מומלצים לצרכן: 16.99ש"ח ל-100 גר’
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות 
 
המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי השוקולד האיכותיים שלCote d’Or –ביניהם טבלאות שוקולד86% מוצקי קקאו, טבלאות שוקולד 70% מוצקי קקאו בתוספת אגוזים, טבלאות שוקולד 70% מוצקי קקאו בטעמי תפוזים ולימון, וכן חטיפי שוקולד חלב ושוקולד מריר.
 

אין תגובות

השאר תגובה