קולקציית קיץ חדשה לתינוקות מרשת האופנהH&O

רשת האופנהH&Oמציגה קולקציית קיץ2013 חדשה של מותג אופנת התינוקות מארה"בCarter’s.הקולקציה שמה דגש על איכות הבדים ונוחות הלבישה.

הרעיון המרכזי במותג הוא איכות טובה במחיר מצוין, צבעים שמחים ועיצובים מרעננים המוסיפים למותג ערך מוסף. חשיבות רבה ניתנת לרכות הבדים הסרוגים והארוגים, בנוסף המוצרים עצמם מצטיינים בנוחותם: גומי גמיש ללבישה קלה ונוחה, לחצניות לפתיחה קלה ומהירה. הפריטים מותאמים ללבישה יומיומית, הן לשעות הפנאי והן לאירועים חגיגיים. 

מותג אופנת התינוקות מארה"בCarter’sכבר נטמע ברשת והפך למותג ידוע ומוכר בכל בית בישראל. ההתמחות של מותג קרטרס הוא בפתרונות לרך הנולד, מארזי מתנה, ביגוד ראשוני במארז, אוברולים, חמישיות בגדי גוף וחליפות לצד אביזרים משלימים כגון שמיכות וגרביים.

בקולקצית הקיץ ניתן למצוא מגוון צבעים רחב ומרענן:
לבנות ניתן להשיג פריטים בצהוב, לבן, ורוד וגם שילובים של שחור ונייבי עם ורוד פוקסיה, דפוסים של מאפינס, פרחים פרפרים ונקודות.
לבנים יש מבחר צבעים רחב לקיץ כגון: אדום, נייבי, כתום, טורקיז, דפוסים של כלבלב וקופיף מתוקים שאי אפשר לעמוד בפניהם, כבאית ודפוסי סירות בשילובי פסים.
הקולקציה מציעה ברובה מגוון מערכות לבוש מוכנות, המוצעות כיחידה אחת ונותנות פתרונות מיידיים לרכישה, ניתן למצוא בקולקציה מגוון חליפות של שניים או שלושה חלקים במבחר צבעים, דפוסים ובדים.

טווח מחירים:

בגדי גוף– 99.99₪
אוברול תינוקות– 59.99₪
מארז מכנס ובגד גוף– 89.99 ₪
מארז3 חלקים – 99.99₪
 
 
על רשתH&O
רשתH&Oמובילה ב-VFM- Value For Moneyבתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה41 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.
 

אין תגובות

השאר תגובה