יש לי מפלצת בדני

 דני שטראוס בחגיגת בית ספר למפלצות-  שטראוס מחלבות הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת דיסני ישראל במסגרתו מותג דני ימותג עם דמויות הסרט בית ספר למפלצות. באריזות דני מחכות הפתעות לילדים: בובות ומדבקות של בית ספר למפלצות. 

הבובות והמדבקות יהפכו לפריט איסוף בקיץ הקרוב. במארזי דני שמינייה ניתן למצוא מגוון של10 בובות שונות לאיסוף, בכל מארז בובה,  ומגוון רחב של מדבקות שונות על כל גביעי דני.
 
בנוסף, לרגל המהלך דני משיקים טעם חדש, דני תותי פרוטי, בטעם תות שילדים אוהבים.
 
לרגל ההשקה תעלה פעילות אינטרנטית, בערוצי דיסני, בה ייצרו ויעצבו הילדים מפלצת על גביעי דני ויוכלו לאסוף מדבקות ,לכתוב סיפור בנושא מפלצות ועוד.  בין הפרסים יוגרלו ערכות חזרה לבית הספר, ממותגות מפלצות.
 
מחיר מומלץ לצרכן למארז הכולל8 גביעים + בובה ומדבקות (זהה למחיר מארז רגיל): 16.34 ₪. מחיר מומלץ לצרכן של גביע דני בודד: 2.56 ₪.
 
על הסרט החדש מבית דיסני:
בית ספר למפלצות(Monsters University)הוא פריקוול תלת-מימד, לסרט מפלצות בע"מ. הסרט בבימויו של דן סקנלון (מכוניות)ומופק על ידי קורי רי(למעלה, משפחת סופר על, מפלצות בע"מ).הסרט צפוי לצאת לקולנוע ב-20 ביוני 2013 באנגלית ובדיבוב לעברית.
 
מייק ווזובסקי וג’יימס פ. סאליבן הם זוג בלתי נפרד, אבל זה לא היה תמיד הסיפור. מהרגע שבו שתי המפלצות הכל כך לא מתאימות נפגשו הן לא יכלו לסבול אחת את השניה. בית ספר למפלצות מראה כיצד מייק וסאליבן התגברו על ההבדלים ביניהם והפכו לחברים הכי טובים.
 
קולות גירסה אנגלית: בילי קריסטל, ג’ון גודמן, סטיב בושמי ועוד. 
 
כמה עובדות על דני שטראוס:
דני הוא המעדן הראשון שהושק בישראל בין השנים1972-1973.
מההשקה ועד היום נמכרו כ-800 מיליון גביעי דני.
הטעם האהוב ביותר והנמכר ביותר הוא דני שוקולד.
תחילת ייצור מעדן דני, החל בעקבות הסכם עם חברת דנונה העולמית
בנוסף לדני שוקולד, ניתן להשיג דני וניל, דני תות יוגורט ועכשיו דני תותי פרוטי (בעבר היה דני שוקולד בננה ושוקו וניל במהדורות מוגבלות).
 
אודות חברת וולט דיסני ישראל: 
חברת וולט דיסני(The Walt Disney Company)היא ארגון מוביל ומגוון המספק בידור ומדיה לכל המשפחה. החברה בנויה בחמש חטיבות: רשתות מדיה, פארקים ונופש, סטודיו בידור, מוצרי צריכה וקבוצת המדיה האינטראקטיבית.חברת וולט דיסני פעילה בישראל כבר מספר עשורים באמצעות הסכמי הפצה ורישוי לקולנוע, בידור ביתי, הוצאה לאור, טלוויזיה ומוצרי צריכה. ביולי1997 פתחה החברה את המשרד הראשון של בתל אביב עם התמקדות במוצרי צריכה. בנוסף ,החברה מספקת כיום רישיון להקרנת סדרות טלוויזיה ותוכניות לילדים ולכל המשפחה לחברת yesלטלוויזיה באמצעות לווין ולחברתHOTלטלוויזיה בכבלים וכן מגוון תוכניות ממותגות ולא ממותגות. 
 
 
צילום: שלמי ארביב

אין תגובות

השאר תגובה