הסוף לראסטות-מברשת שיער רטובה לילדים

חדש על המדף: המברשת הרטובה, החידוש האחרון בעולם מוצרי השיער. מברשת להתרת קשרים בקלילות ללא מרככים ושאר כימיקלים מיותרים. 

סביר להניח שאם יש לכם ילדים, בעיקר ילדות, אתם מנוסים בסוגיית הברשת השיער, פעולה שמאוד לא אהובה על החבר’ה הצעירים. ילדות בעלות שיער ארוך יודעות על מה הן מדברות: סירוק או הברשה חזקים מכאיבים, תולשים את השערות והופכים את החוויה ללא נעימה.

הורים רבים מנסים פתרונות שונים שקיימים בשוק בדמות מרככי שיער, וכל מיני תרסיסים, שחלקם מכיל כימיקלים ממש מיותרים מבחינת בריאות הילד, מבחינת הפגיעה בסביבה וכמובן בגלל ההוצאה הכספית המיותרת ולכן אפשר ורצוי להימנע מהם. 
 
פתרון חדש שהגיע לארץ זה עתה: המברשת הרטובה.
 
המברשת הרטובה(Wet Brush)הינה מותג אביזרי שיער ניו יורקי – וזו המברשת המקצועית הכי נמכרת בארה"ב. 
 
במבט ראשון, המברשת הרטובה נראית כמברשת רגילה אך היא מתירה קשרים במהירות בכל סוגי השיער (כן, גם מתולתל), ללא כאב וללא משיכה, אפילו בשיער הכי בעייתי, תודות לסיבים המיוחדים שלה.

השימוש במברשת מאוד פשוט: לאחר חפיפה עם שמפו או סתם הרטבת השיער, כשהשיער עדין רטוב, פשוט מברישים את השיער בעדינות והקשרים נעלמים, וניתן אפילו להסתרק בקלות לאחר יציאה מהים או הבריכה.
 

הסוד של המברשת הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגיתIntelliFlexTM.הסיבים גמישים ודקים במיוחד אך חזקים מאוד, והם ‘יודעים’ מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין, בריא וללא כאבים. הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה, קריעה, ושבירה של השיער. המברשת עמידה מאוד הן בסירוק ממושך והן בנפילות.
 
המברשת מגיעה במספר צבעים שמחים כך שכל אחד בבית יכול לבחור צבע משלו והיא מבטיחה סירוק מהנה לילדים ולהורים בלי כאבים ובלי כימיקלים. 
 
מחיר המברשת: 69.90 
מברשת קטנה לילדים ואו לנשיאה בתיק: 49.90
למידע וחוות דעת, רכישה אונליין ורשימת חנויות הכנסו לאתרwetbrush.
 

אין תגובות

השאר תגובה