פעילויות לילדים בחנוכה-חינם בקניוני עזריאלי

קניוני עזריאלי חוגגים חנוכה בגדול עם הדבורה מאיה, קופיקו והדינוזאורים–פעילויות חינם בכל הארץ, פסטיבלים, סרטי ילדים, סדנאות ותחרויות לילדים.

קניון אילוןיקיים בחנוכה יריד סופגניות, חנוכיות, משחקים, צעצועים וספרים לילדים, ויערוך טקסי הדלקת נרות חגיגיים וחלוקת סופגניות בכל ימי החג. במקביל, יוקם בקניון מתחם ממותג שוקולד ‘מילקה’, עם פעילויות לגדולים ולילדים. ביום האחרון של החג תגיע רוני נדלר, כוכבת ערוץ ‘הופ! ילדות ישראלית’, למופע מוסיקלי בשילוב הקלאסיקות של שירי הילדים. 
בנוסף, תתקיים בקניון אליפות הארץ בספורט סטאקינג, שתתקיים ביום ראשון (1.12), בהשתתפות עשרות מתמודדים מהגליל עד ערד. במסגרת התחרות, הם יתבקשו לבנות במהירות שיא פירמידות של כוסות ולאסוף אותן בזריזות, תוך הקפדה על כללי התחרות: בניית רצף של פירמידות צבעוניות מ-3, 6 ו-10 כוסות שנבנות ונאספות כאילו מעצמן. הכניסה לכל הפעילויות –חופשית.
 
קניון עזריאלי מודיעיןיחגוג עם ‘פסטיבל הדבורה מאיה’ ו’פסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער’. בראשון, ייהנו הילדים ממתחמים להכנת קישוט לחדר, זר מתוק וממותג של הדבורה מאיה ומתחם איפור מיוחד. בשני, יוקרנו בקניון סרטי קולנוע מכל העולם ובמקביל יתקיימו בו ‘סדנת פעלולים מהסרטים’ עם פעלולי קסם ואימה בשיתוף הקהל; וסדנת ‘איך עושים סרט” בה יצולמו סצנות קצרות בשיתוף הקהל ויוקרנו על מסך הקולנוע. הכניסה לכל הפעילויות וההשתתפות בסדנאות–חופשית.

פעילויות לילדים בחנוכה, אטרקציות לילדים בחינם,פעילות חנוכה לילדים


קניון עזריאלי חיפה
יערוך את פסטיבל ‘הדינוזאורים חוזרים’ –שלושה ימים של חוויה עם תערוכת דינוזאורים מכל התקופות, עמדות משחק ופעילויות לילדים. בין השאר, ילמדו הילדים להכין דגם מוקטן של דינוזאור ולקשט ביצת דינוזאור, כשבמקביל יוצעו לקטנטנים יותר פעילויות במתחם ‘מיני דינוזאור’. לגדולים יוצעו עמדות משחקי מחשב ופאזלים ענקיים להרכבה–כולן בנושא הדינוזאורים. כל הפעילויות ללא תשלום – הכניסה חופשית.
קניון ירושלים (מלחה) יערוך את ‘פסטיבל קופיקו’, עם מגוון פעילויות כגון פינה להכנת שיפודי בננות ופינת איפור וקעקועים, במקביל ל’יריד קופיקו’ עם משחקים היתוליים נושאי פרסים. בשיא הפסטיבל: הצגת הילדים המצליחה ‘קופיקו2 –צוחק מי שצוחק אחרון’. בנוסף, ביום הראשון של החג יתקיים המופע ‘טולי בלבולי’ עם דנה דבורין, ולמחרת יארח הקניון מופעי אקרובטיקה בשיתוף בית הספר לאקרובטיקה בירושלים. כל הפעילויות ללא תשלום – הכניסה חופשית.
 
קניון עזריאלי קרית אתאיקיים את ‘סינמה עזריאלי’ –חמישה ימים עם הקרנות ממיטב סרטי הילדים, פינות יצירה ומבצע בו קנייה ב-99 ש"ח ומעלה בקניון תזכה בכרטיס כניסה חינם לסרט, כולל דלי פופקורן ו-5 אסימונים למשחקייה. במקביל, יתקיימו בקניון מופעים ואירועים ללא תשלום, ביניהם הפנינג חיות, מתנפחים ונהנים, והמופע של אבא קדאברא. בנוסף, יתקיים בכל יום טקס הדלקת נרות  שיכלול שירים, ריקודים וחלוקת סופגניות. 
 
קניון עזריאלי הנגביקיים ביומיים הראשונים של החג פעילויות יצירה לילדים, שיכללו את סדנת ‘מבשלים עם תמי’ בה ילמדו הילדים להכין סופגניות; וסדנה בה ילמדו הילדים להכין פרחים מגניבים מחומרים שונים. ההשתתפות בסדנאות–חופשית.
 
אאוטלט עזריאלי אור יהודהיקיים בערב ראשון של חנוכה את ‘חנוכייף’ – הפעלה חגיגית עם שני אמנים שתכלול שירים, ריקודים וקסמים בשיתוף קהל הילדים. למחרת תתקיים בו הצגת הילדים ‘נס החנוכה שלי’. כמו כן, יוצע באאוטלט וכן בקניוני עזריאלי בעכו, גבעתיים והוד השרון – שפע פעילויות, כולל טקסי הדלקת נרות חגיגיים וחלוקת סופגניות. בנוסף, בקניוני גבעתיים והוד השרון יתקיימו ירידי חנוכה עתירי הפתעות ומתנות. הכניסה לכל הפעילויות–חופשית.
 

אין תגובות

השאר תגובה