אירועי חנוכה באלרוב שדרות ממילא-פעילות לילדים בחינם בירושלים

אירועי חנוכה לכל המשפחה באלרוב שדרות ממילא – אולפן תלת-ממד של התכנית’X Factorישראל’, תערוכת חנוכיות, משחקיית לגו לילדים, הדלקת נרות חגיגית והפתעות נוספות בחינם.

אלרוב שדרות ממילא מזמינה את כל המשפחה ליהנות ממגוון פעילויות שיתקיימו בחג החנוכה, ביניהן הקלטת ביצוע שיר באולפן של תכנית הטלוויזיה’X Factorישראל’, תערוכת חנוכיות מרהיבה של האמנית והמעצבת הבינלאומית זהבה בנימין, משחקיית לגו לילדים, טקסי הדלקת נרות חגיגיים ועוד. 
 
פעילויות לכל המשפחה:
אולפן של תכנית הטלוויזיה’X Factorישראל’–בקניון הסגור באלרוב שדרות ממילא הוצב אולפן תלת-ממד של התוכנית’X Factorישראל’. האולפן ישמש כאולפן הקלטות לציבור הרחב שמעוניין לחשוף את כישוריו המוזיקליים ומציע הקלטת וידאו באיכותHD,בעלות של20 שקלים בלבד, ואפשרות לזכות בפרסים שונים. הקלטות המשתתפים יועברו אוטומטית למפיקי התכנית ובכל שבוע יבחר סרטון זוכה אחד שיפורסם בתכנית ויקודם בערוץ 2 באזכור הזוכים.
 
תערוכת יצירות אמנות -למנצח בנגינות, בעיצובה של האמנית והמעצבת הבינלאומית זהבה בנימין. אלרוב שדרות ממילא מזמינים את הקהל הרחב לבוא וליהנות מתערוכת יצירות אמנות מרהיבה, ראשונה מסוגה. התערוכה תכלול כ-40 חנוכיות מעוצבות ומרהיבות ביופיין ותתפרס על שלושת הקומות של הקניון הסגור. 
 
החנוכיות, הפמוטים ומתקני התאורה שיוצגו בתערוכה מאופיינים בסגנון המייחד את האמנית: תנועה, תעוזה, מעוף, רב- גוניות וחדשנות טכנית ועיצובית. בתערוכה יוצגו כ-40 חנוכיות גדולות ומרשימות בעיצוב הומוריסטי קליל או בעיצוב מודרני-קינטי שמאופיינות בסגנון יצירותיה של האמנית בבתי הכנסת בארץ ובעולם ובפרשנות מודרנית. מבקרי התערוכה יזכו ליהנות מחוויית אמנות מרתקת במיוחד. התערוכה תיפתח לקהל ב-19 בנובמבר, ותינעל ב-10 בדצמבר. החנוכיות יוצעו למכירה. הכניסה לתערוכה ללא תשלום.
 
על אמנית התערוכה – זהבה בנימין
זהבה בנימין (בת53), תושבת ירושלים, היא אמנית ומעצבת חפצי אמנות בעלת שם עולמי בעיצוב יצירות אמנות מזה 35 שנה. מהמפורסמות שבעבודותיה היא סדרת יונות השלום שהוענקה על ידי ראשי מדינת ישראל לנשיא קלינטון, למלך חוסיין ולמנהיגי עולם נוספים. האמנית נעה ביצירותיה בין קודש לחול, משתמשת בידע, בסגנון, באורנמנטים אתניים, בפסוקים מן המקורות ומלבישה אותם בלבוש מודרני בהתאמה לזמנינו היום, עם דגש לשימוש הפונקציונאלי של היצירה.
 
טקסי הדלקת נרות חגיגיים -יתקיימו מידי ערב בשעה17:00 ובמוצאי שבת בשעה 19:00, בקניון הסגור באלרוב שדרות ממילא. בנוסף, תתקיים מידי ערב הדלקת נרות חגיגית של חנוכיית חב"ד שהגיעה במיוחד מארה"ב. החנוכייה עוצבה על ידי האמן ר’ הירש פיקר במיוחד עבור חב"ד טלביה גובהה3.6 מ’ ורוחבה 1.7 מ’. הדלקת הנרות תתבצע בשיתוף אישים ואמנים שונים. בכל ערב יחולקו סופגניות. טקסי הדלקת נרות אלה ייערכו בכניסה לשדרה, בצמוד לחנות פדני. הכניסה חופשית. 
 
משחקיית לגו לילדים -תהיה פתוחה במהלך חג החנוכה בקומה השנייה של מתחם הקניון הסגור, בימים א’- ה’1-5.12.13,בין השעות 11:00-17:00. המשחקייה תכלול מגוון רחב של לבני לגו בכל הגדלים והצבעים, ומזמינה את הילדים ואת ההורים לחוויה ייחודית של משחק חווייתי ובנייה בלבני הלגו המגוונים. היצירה תיעשה בצורה חופשית. הפעילות במשחקייה הינה בחינם.  

חנייה חינם בשעה הראשונה בחניון אלרוב שדרות ממילא.
הכניסה וההשתתפות במרבית האירועים חינם.
 
 

חנוכה בשדרות ממילא

אלרוב שדרות ממילא, ירושלים
28.11-5.12 
לפרטים:02-6360028 | 02-6360000
 

אין תגובות

השאר תגובה