מכירת סופעונה ברשת הצעצועים אימגינריום

רשת חנויות הצעצועיםImaginariumפותחת במכירת סוף עונה לקהל הלקוחות הרחב שתתחיל ב-24/12 ותמשך עד ה-14/1, עם הנחות על עשרות משחקים והטבות נוספות. 

קהל לקוחות הרשת יהנה ממכירת סוף עונה, במסגרתה יוענקו הנחות בין20%-60% לכלל הלקוחות. חברי המועדון יהנו ממתנה נוספת – ארגונית מעץ מלא לילדים המלמדת כיצד לארגן את שעות הפנאי.
 
משחקים עם סבא וסבתא
רק ברשת הצעצועיםImaginariumמועדון לקוחות ייחודי לסבא וסבתא.
בנוסף למגוון הרחב של צעצועים והמשחקים נקיים, השיקה רשת אימג’נריום קולקציה חדשה מהחומרים האיכותיים ביותר: משחקים ואביזרים מעץ מלא, משחקי הרכבה, סדרת בובות של המותג, משחקי מוטוריקה לילדים ומשחקים לשעות הפנאי ולמשפחה כולה ולבילוי זמן איכות עם סבא וסבתא.
 
מפת העולם מגנטית -מפת עולם מגנטית חינוכית כדי ללמוד למקם את הדגל של כל מדינה או תמונות של המבנים החשובים שלה.כל יבשת בצבע אחר. יש287 דגלים שונים עם שם המדינה, 40 תמונות של אתרים ו-5 תוויות ריקות, כדי לכתוב עליהן עם הטוש המחיק הכלול. הכול מגנטי. עם שרוך לתלייה.
 
ערכה להרכבה וצביעה של מכוניות מרוץ – שלוש מכוניות מרוץ מרהיבות מעץ כדי לבנות ולצבוע. עם דבק, מכחול וצבעים. קל להרכבה. כולל חלקים מעץ כדי לבנות שלושה דגמים שונים של מכוניות מרוץ. כולל דבק נגרים,6 קופסאות צבעים ומכחול כדי שתקשטו אותן כרצונכם.
 
Nicoleta 
בובת ניקולטה שלנו היא ממש החברה הטובה ביותר של הילדה הטובה, ילדה ממש כמוה, בגילה, מתוקה ועם המון סגנון. עכשיו כשמגיע החורף הן יחלקו ביחד המון הרפתקאות וחוויות, בעודן מגלות כמה חשוב לעמוד לצד חברינו
בובותNicoletaבמהדורה מיוחדת לכבוד יום השנה ה-20. הבובה מגיעה במארז עם ארגז נסיעות גדול המתפקד כארון בגדים, כדי שתמשיך לשחק, לחלום ולחלוק יחד עם החברה שלה. סדרת בובות ניקולטה היא סדרה רב גונית של דמויות מכל העולם- יש גם ניקולטה אסייאתית ואפריקאית.
 
בובותAmandaומשפחתה
משפחתה של אמנדה היא משפחה בדיוק כמו של כל ילד: אמא ואבא, סבתא וסבא, אחות וחברים. אמנדה מסייעת לילדים להבין את מקומם במשפחה, ולהבין את התפקיד הייחודי של כל בן משפחה.
 
בובת בדAmanda
בובת בד קטנטנה, עם ארון עץ לבן מלא בבגדים המתאימים רק לה. לשימוש מגיל3   
בית בובות ניידAmanda –  בית בובות נישא למשפחתה של אמנדה, תיק עם אביזרים קל לנשיאה שניתן לקחת אותו לכל מקום.
 
לרשת צעצועי אימג’ינריום מעל1500 נקודות מכירה בעולם, ב- 28 ארצות בארבע יבשות. מועדון אימג’ינריום כולל 1.3 מיליון משפחות בעולם כולו.
אימג’ינריום, פעילה בישראל משנת2009  עם 8סניפים. אפרת פלד היא מנהלת הרשת בישראל. 
מחירים:39- 399 ₪ 
 

אין תגובות

השאר תגובה