ריינבו לוםRAINBOW LOOM -שגעון הצמידים והגומיות

צמידי ריינבו לום(RAINBOW LOOM) עלו ארצה, לאחר שכבשו את שוק הצעצועים בארצות הברית- מאות אלפי ילדים והוריהם, התמכרו לשיגעון החדש מחו"ל. עם סרטוני למידה ברחבי האינטרנט ובמיוחד ביו טיוב הם מייצרים צמידים, חבל לקפיצה, כובעים, תיקים, כיסוי לאייפון, תכשיטים ואביזרים נוספים. הגיל המומלץ לשימוש בריינבו לום הוא8 ומעלה, אך ילדים מגיל 6 כבר יכולים ליהנות מהמוצר. 

הערכה אינה לבנות בלבד – מסתבר שגם בנים התחברו לתופעה החדשה, עם צמידים בצבעי קבוצות כדורגל או דמויות של גיבורי על, שהצליחו להוציא מהגומיות. 

הערכה כוללת נול, ריינבו לום מיני, וו,600 גומיות צבעוניות ו-24 סוגרים שנקראים Cקליפים. אפשר ליצור כ-24 צמידים שונים מערכה.


מי המציא את הריינבו לום?

ריינבו לום הינו המצאה של ציונג צון נג, מהגר ממלזיה עם תואר שני בהנדסת מכונות. שהגה את הרעיון בשנת2010 כשניסה להרשים את שתי בנותיו, והתחיל למכור את הערכות בזמן שעבד בתור מהנדס בחברת ניסאן ומאז הכל הסטוריה.. או היסטריה…
 

מבצע חורף2014: רוצים ערכה במתנה? 

לחצו כאן ותוכלו לקבל ערכה מקורית במתנה…

צבעי הגומיות הם צבעי הקשת (כמו שמוזכר בשם), וגם סגול, ורוד, שחור וזוהר בחושך, ג’לי (שקופים), צבעים מטאליים, זהב, כסף ועם נצנצים. ניתן לרכוש גומיות נוספות ללא הערכה בשלל הצבעים, באותן חנויות או באינטרנט.

ריינבו לום, RAINBOW LOOM,חדש על המדף, צעצועים לילדים

זמן איכות
בניגוד ללהיטי ילדים אחרים שהשוק מוצף בהם בשנים האחרונות כמו קלפים או בובות למיניהם… כאן מדובר על מוצר שמצליח באמת להוציא את הילדים מהמחשב ושאר המסכים, וליצור משהו מקורי ויצירתי ועל הדרך גם ללמוד קצת אנגלית (דרך קטעי היוטיוב שמדגימים איך ליצור דוגמאות מקוריות). לדבריו של אליעזר רוזנבלט, מנכ"ל חברתV-Zotהמפיצה את המוצר בארץ, ערכות הריינבו לום מצליחות להעסיק את הילדים למשך שעות. לפעמים אפשר לתפוס אותם לובשים20 צמידים בבת אחת. הוא מוסיף כי נוצרה תרבות של החלפת יצירות בין הילדים וכן ישנם אנשים המוכרים את היצירות שלהם למטרות צדקה. בארץ ישנם כבר מספר בתי ספר שהחלו לאסור את המכירה של הצמידים בהפסקות…

כמו לכל מוצר מצליח גם לריינבו לום יש כבר המון חיקויים בשוק, למרות הפטנט של המוצר המקורי, שנבחן ומיוצר בתנאים שמאפשרים איכות גבוהה ובטיחות. ובנוסף ריינבו לום המקורי מציע את המבחר הגדול ביותר של צבעי הגומיות, יותר מ-30 צבעים. (מנסיון… ) איכות המוצר המקורי עולה על החיקויים ומאפשרת לילדים ליצור את הצמידים בצורה המוצלחת ביותר. 
 
ריינבו לום – איך יודעים שזה מקורי?
איך אתם יודעים שרכשתם את הערכה המקורית של ריינבו לום? חפשו מדבקה של חברתV-Zot,המפיץ הרשמי של ריינבו לום בישראל, בפינה של החפיסה.  

איפה מוצאים רעיונות לעיצוב של צמידי ריינבו לום?
לעוד פרטים על ריינבו לום, סרטונים לעיצובים חדשים של צמידים, והחנויות שנושאות את המוצר המקורי, בקרו באתר החברה או בעמוד הפייסבוק של ריינבו לום.


איפה קונים גומיות וצמידי ריינבו לום מקוריים?

אפשר לקנות את הגומיות והצמידים באינטרנט בחנויות כמוLook,טופ טוי, Home Organizeאוrainbowloomsואפשר גם למצוא אותם בעשרות חנויות בעיקר במרכז הארץ כמו אקוורל בתל אביב ורעננה, ​LOOKבתל אביב, צעצועים בנמל- Neverlandבתל אביב, טופ טוי(TOP TOY)  בהרצליה, כפר סבא ורעננה, כפר השעשועים באשדוד, פתח תקוה ביכין סנטר, וזאת בע"מ בבית שמש, ביג דיל באפרת, דה לוקו בבת ים, שיקשק בירושלים ובכפר אורנים, דמקה ברחובות, במתנה ברמת השרון ועוד. 
 

מבצע חורף2014: רוצים ערכה במתנה? 
לחצו כאן ותוכלו לקבל ערכה מקורית במתנה…

מידע נוסף – באתר הרשמי של ריינבו לום בישראל:  www.rainbow-loom.co.il

 

 

אין תגובות

השאר תגובה