רעיונות למתנות-יום המשפחה2014

לכבוד יום המשפחה שיצויין ביום שישי הקרוב, ל’ בשבט,31 בינואר, ריכזנו עבורכם רעיונות למתנות מקוריות ומשמחות שתוכלו לקנות להורים או לשאר בני המשפחה

 

מדבקות משפחתיות לרכב
קולקציית מדבקות מדליקות לרכב, לאייפון, למראה, למחשב הנייד ולאן שתרצו. מדבקות המשפחה שלי מציעות מגוון דמויות משפחתיות עם אבא שממנגל, אמא ספורטיבית, ילד עם גלשן, חיות מחמד ועוד…
מחיר:9-15 ש"ח
לפרטים על מדבקות המשפחה שלי לרכב…

 

ללין, מבצעים והנחות, מתנות ליום המשפחה
מבצע יום המשפחה ברשת ללין. צילום: יונתן בלום 
ללין מציגה – מבצעים ליום המשפחה
Laline,הרשת הבינלאומית המובילה למוצרי טיפוח ולייף סטייל, לגוף ולנפש מציגה מגוון מארזים אישיים ומפנקים ליום המשפחה במחירים של החל מ-30 ₪, המתאימים במיוחד כמתנה במחיר סימלי מילדים להוריהם. ועכשיו, בנוסף, מבצע פריט שני ב- 9.90 ₪ על כל החנות. המבצעים מתקיימים עד לתאריך ה-1/2/14 כולל. מארזים לדוגמה: פצצת אמבט לב (19.90 ₪) וסבון מוצק לב (19.90) בקופסת אריזה מהודרת:  30 ₪במקום40 ₪. סט עזרה ראשונה מעוצב (19.90 ₪) ואבן ריחנית לרכב (19.90 ₪) בקופסת אריזה מהודרת: 30 ₪ במקום 40 ₪. קופסאות האריזה הממותגות הינן ללא תשלום. אין כפל מבצעים והנחות, למעט הטבות מועדון.


יום המשפחה ברשתENTER‏
רשתENTERמציגה מבחר מתנות להורים ולכל המשפחה:
מתנות לכל המשפחה:
מסגרת פרגוד עם רשת גומיות לתמונות/פתקים, ניתן לתלות לאורך או להניח על שולחן מקופל קלות. מחיר מומלץ לצרכן:120 ש"ח.
מעמד שולחני עשוי גומיות, צבעוני ומדליק, להודעות ממו ותמונות קטנות. מחיר מומלץ לצרכן:59 ש"ח.
מסגרת ממו14 אטבים לתמונות ופתקים. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח.
עץ מתכת עם ציפורי מגנט צבעוניות לתליית פתקים/תמונות. מחיר מומלץ לצרכן:49 ש"ח.

ENTER,מתנות לכל המשפחה, מתנות לאמא, מתנות ליום המשפחה, קניות לחג
מתנות מקוריות ליום המשפחה. צילום: י. שוורץ.

מתנות לאמא:
כרית מסאג’ רכה ומפנקת במגוון צבעים, בעלת רטט עדין המופעל על פי בחירה, נעים ומרגיע במיוחד. הכרית גמישה ומתאימה עצמה לכל מבנה. מחיר ממוצע לצרכן:89 ש"ח.

מתנות לאבא:
סינר מנגל עם סט כלים מושלם הכולל כפפה עמידה בחום, מזלג ארוך עם ידית מעץ, תרווד עם ידית ארוכה, תופסת מתכת לגחלים, מלחיה/פלפליה. מחיר מומלץ לצרכן:79 ש"ח.

לנשים במשפחה: ערכת מניקור צבעונית ומדליקה הכוללת מגש נוח לטיפול בציפורים, סט לעיצוב הציפורנים ומייבש לק. מחיר מומלץ לצרכן:139 ש"ח.
לגברים במשפחה: מחזיק הפלא לכדור הוא פתרון מושלם לאחסון כדור שיעשה לכם עוד טיפה סדר בבלאגן בחדר. מחזיק הפלא נתלה על הדלת או הקיר ועליו מניחים את הכדור. כדורגל: לכדור בקוטר של עד27 ס"מ, כדורסל: לכדור בקוטר של עד35 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן60 ש"ח.
 

קניות ליום המשפחה, מתנות ליום המשפחה, חדש על המדף
משטח פעילות לילדים. צילום: עומרי מירון

שמיכת התגליות שלYookidoo -משטח פעילות לילדים
שמיכת התגליות שלYookidooהיא שמיכת בד ענקית(110X140ס"מ)העשויה מבד נעים ורך שמתאים לעורו של התינוק, וכוללת אינספור אטרקציות וגירויים נעימים ורכים, לפיתוח יכולות מוטוריות בעת המשחק ובשילוב מראות המעצימות את הפעילות. התינוק יכול לשחק ב-3 פעילויות שונות הנמצאות בתוך פרחי בד מרשרשים המפתחים את יכולות המישוש, לסובב דמויות מסתובבות (כדור רעשן) שיגלו בפניו צבעים וצורות מתחלפות, ללחוץ על דמות מצפצפת ולסובב דמות המשמיעה קליק בעת לחיצה ובכך מגרה את חוש השמיעה של התינוק. בנוסף, יכול התינוק לשחק עם הכדורים על המשטח. השמיכה קלה לקיפול ונוחה לנשיאה וניתן להשתמש בה גם מחוץ לבית וכל חלקיה ניתנים להסרה לצורך כביסה.
לגילאי0+
מחיר מומלץ לצרכן:310 ₪
ברשת חנויות דוקטור בייבי, MY BABYובחנויות למוצרי התינוקות ברחבי הארץ.

שירת המלאכים – קלפים לילדים
קלפים ומשחקים ערכיים ומעצימים לילדים, הורים, מטפלים ואנשי חינוך, מבית ‘ניתן באהבה’. הקלפים מזכירים לילדים על היכולות הטמונות בהם כמו אומץ, נדיבות, הקשבה ועוד…
לפרטים על שירת המלאכים…


 

בתמונה הראשית: מתנות לכל המשפחה ברשתENTER.צילום: י.שוורץ.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה